Icerige atla
Extraloob

Türkçede gelinen son nokta.

· 42 Replies · 3.4K views · Page 2 / 3
Replies
Temet Nosce
#21
Ne diyor bunlar ?
N
Nebula ⭐ 19y
#22
Masum olmasın ordaki mazın
G
Guernica ⭐ 18y
#23
mallıkta çığır açıyo bunlar baybay türkçe 👋
eskiler bilir
M
Minotoche ⭐ 17y
#24
mazın fena gibi birşey 😜

gedize çok yakınım biliyorum biraz apaçi tarzı 😆
E
Extrowe OP ⭐ 16y
#25
Bugünde oyunda adamın biri geldi ptye nick FurqanJan dedim selam kardeş isim ne dedi Furqan dedim memnun oldum bende emrejan çıktı ptden 😆
S
Sacrifices ⭐ 16y
#26
bu soyu bozuğun profili
E
Extrowe OP ⭐ 16y
#27
bilader alakası yok onun profil etiketlenmiş ordan girdim bişe bilmeden millete suç atma profilide sil hemen arkadaşım o 😘 summer2:
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#28
avrupa birliğinin bize daha önceden sunduğu ve bizlerin reddettiği ingiliz alfabesinden Q X W gibi harfleri gençlerimiz ne yazıkki kullanıyor.Hata anne babalarında Türklüğü tam olarak benimsetememişler çünki oyundada var böyleleri nasıl bir yanlışın içinde olduklarını bilmiyorular halbuki belki çocuk oldukları içindir ama bu yaptıkları hep Türk alfabesinde hem de bu alfabeyi bizlere öğreten Atatürke saygısızlıktır.Daha dikkatlı olmaları dileği ile..
E
Extrowe OP ⭐ 16y
#29
-
S
Sacrifices ⭐ 16y
#30
...
E
Extrowe OP ⭐ 16y
#31
Yanlış anlaşılma varsa sorun değil son mesajında gözüküyor link onuda editlersen sevinirim 😘
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#32
batırdılar güzelim dilimizi.
E
Extrowe OP ⭐ 16y
#33
batırdılar güzelim dilimizi.

Acı ama gerçek :!!&%&! 😢
M
maganeton ⭐ 17y
#34
amele kaynıyo 😢
A
Addicted ⭐ 19y
#35
Kolpaçinoyu izlemedinizmi ya. Aydemir Akbaş diyo ya bana mazın bi yer lazım. Çok ayıp 😄
K
Kitty ⭐ 16y
#36
Mazın=amazing mantıklı 😄 zaten ing yerine in kullanılıyor okursak a harfinin gerekli olmadığını da görürüz.Hmm.Olabilir 😄
B
Ben de ⭐ 17y
#37
Gelecek nesil hayırlı bir yolda değil. Sonumuz Hayrolsun 🙄
Bknz. Dışa(rıya) özenti sanki çok mükemmelmiş gibi summer2:
B
Belarj ⭐ 17y
#38
Tek kelimeyle rezalet.Bu gidişle bunlar yakın da türkçeyi kullanmazlar.Giderek benliğimizi kaybediyoruz. sin:

sin:
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#39
abartmayın,isteyen istediği gibi yazabilir.
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#40
Ya bende ilk başlarda kızıyordumda yani sonuçta yazı gerçek hayatta düzgün devam ediyorlar.
Ayrıca böyle konuşan hatun kesimlerde taş gibi oluyor 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: