Bu resimler istanbul kıyamet vaktinin oda yeni çıktığında bu ssleri göstermişti heralde oyunun sadece ismi değişti 👴
Türk Telekom & Sobee & Mynet ; İSTANBUL ONLINE Geliyor
· 65 Replies · 12K views 0 reading · Page 2 / 4
Replies
Binaların görünüşleri iyi duruyor.İnşallah oyun içinde de böyledir.^^
hayırlısı olsun
paylaşım için teşekkürler...güzel'e benziyor.Serverlar kapalı hazır bi deneriz 😄
türk telekom alırsa oyun % 100 paralı olur hatta oyuna kota koyarlar belli bi saatin üstünde oynarsan ekstra para ödemek zorunda falan kalırsın ..
güzel bir oyuna benziyor ama başlamaya hiç niyetim yok 😄
lagdan oynanmazki ^^
H
H@K@NCH3SS
⭐ 18y
İnşallah bişeyler becerirler..
F
Funny Child
⭐ 18y
IKV uzun zamandır var Sobee & Mynet'in oyunu zaten. Ama bu yeni bir oyun sanırsam ve daha güzel olacağa benziyor.
İstanbul Kıyamet Vakti bu oyun betasından beri oynuyorum normal versiona geçecekler heralde.Sobee ekibi tarafından yapılmış bir oyun!!
Ayrıca bkn;Mevlüt Dinç
Ayrıca bkn;Kabus22
Ayrıca bkn;Mevlüt Dinç
Ayrıca bkn;Kabus22
valla oyunun güzelliği tartışılır ama Tamamen Türk oyunculara hitap etmesi biraz yanlış olur...zaten en fazla bir hafta sonra 10 k pls ciler çoğalır 😊 ama YERLİ MALI YURDUN MALI HERKEZ ONU KULLANMALI
Grafikler çok kötü bea 😜
hatırladıgım kadarıyla ikv sobee ve mynet tarafından yurutuluyordu. Daha once cok az oynamıs oldugum ıkv ile cok fazla benzerlikleri oldugunu hatta' copy paste ıle oldugunu fark ettım.
işte resimlere dikkatlice bakın
- Resim Silinmiş.
alt taraftaki nobetçi ile üst resimde sagda bulunan nobetcılerın bır farkı yok
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
işte resimlere dikkatlice bakın
- Resim Silinmiş.
alt taraftaki nobetçi ile üst resimde sagda bulunan nobetcılerın bır farkı yok
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Ortadaki Bina Bizim Ev Yaw 😄
=> Hayırlısı Olsun Beklemedeyiz ..
=> Hayırlısı Olsun Beklemedeyiz ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
Sarmaz, tutmaz.
Bi çıksın ciddi anlamda tutulursa bi deneriz 😄
Güzel birşeye benziyor^^
Güzel birşeye benziyor^^
Hayırlısı olsun.
istanbullu olarak bu oyunu 4 gözle bekliyorum ^^
hadi hayırlısı inş. güzel bir yapım olur.
Istanbul Kıyamet Vakti falan diye duyuyordum oradan buradan. Bakalım nasıl bir sey olacak. Bekliyoruz.. ^^
Log in to write a reply.
Log In