Icerige atla
Extraloob

Türk Telekom & Sobee & Mynet ; İSTANBUL ONLINE Geliyor

· 65 Replies · 12K views · Page 2 / 4
Replies
G
Gameworld ⭐ 19y
#21
Bu resimler istanbul kıyamet vaktinin oda yeni çıktığında bu ssleri göstermişti heralde oyunun sadece ismi değişti 👴
M
Mirage ⭐ 19y
#22
Binaların görünüşleri iyi duruyor.İnşallah oyun içinde de böyledir.^^
K
Kai ⭐ 18y
#23
hayırlısı olsun
I
Inception ⭐ 18y
#24
paylaşım için teşekkürler...güzel'e benziyor.Serverlar kapalı hazır bi deneriz 😄
furious
furious ⭐ 19y
#25
türk telekom alırsa oyun % 100 paralı olur hatta oyuna kota koyarlar belli bi saatin üstünde oynarsan ekstra para ödemek zorunda falan kalırsın ..
I
idiottt ⭐ 17y
#26
güzel bir oyuna benziyor ama başlamaya hiç niyetim yok 😄
C
Cryolite ⭐ 19y
#27
lagdan oynanmazki ^^
H
H@K@NCH3SS ⭐ 18y
#28
İnşallah bişeyler becerirler..
F
#29
IKV uzun zamandır var Sobee & Mynet'in oyunu zaten. Ama bu yeni bir oyun sanırsam ve daha güzel olacağa benziyor.
M
mcoktay16 ⭐ 18y
#30
İstanbul Kıyamet Vakti bu oyun betasından beri oynuyorum normal versiona geçecekler heralde.Sobee ekibi tarafından yapılmış bir oyun!!
Ayrıca bkn;Mevlüt Dinç
Ayrıca bkn;Kabus22
A
aboc ⭐ 19y
#31
valla oyunun güzelliği tartışılır ama Tamamen Türk oyunculara hitap etmesi biraz yanlış olur...zaten en fazla bir hafta sonra 10 k pls ciler çoğalır 😊 ama YERLİ MALI YURDUN MALI HERKEZ ONU KULLANMALI
Advance
Advance ⭐ 18y
#32
Grafikler çok kötü bea 😜
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#33
hatırladıgım kadarıyla ikv sobee ve mynet tarafından yurutuluyordu. Daha once cok az oynamıs oldugum ıkv ile cok fazla benzerlikleri oldugunu hatta' copy paste ıle oldugunu fark ettım.
işte resimlere dikkatlice bakın


- Resim Silinmiş.
alt taraftaki nobetçi ile üst resimde sagda bulunan nobetcılerın bır farkı yok
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#34
Ortadaki Bina Bizim Ev Yaw 😄


=> Hayırlısı Olsun Beklemedeyiz ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
M
Menes ⭐ 19y
#35
Sarmaz, tutmaz.
B
Brooklyn ⭐ 18y
#36
Bi çıksın ciddi anlamda tutulursa bi deneriz 😄
Güzel birşeye benziyor^^
M
MARi ⭐ 18y
#37
Hayırlısı olsun.
A
alez ⭐ 19y
#38
istanbullu olarak bu oyunu 4 gözle bekliyorum ^^
D
Dementhia ⭐ 18y
#39
hadi hayırlısı inş. güzel bir yapım olur.
C
Calipto ⭐ 17y
#40
Istanbul Kıyamet Vakti falan diye duyuyordum oradan buradan. Bakalım nasıl bir sey olacak. Bekliyoruz.. ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: