üye oldum gezegen adı bahrey 1:18:7 ittifaga gelmek isterim.. =)
Turk-Ogame Açıldı.Özellikleri İçeride
· 54 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
A
AliceCullen
⭐ 17y
Kayıt oldum bende 😉
basvuru attım ittifak icin =)
Extraloob ittifagimiza hepinizi bekleriz.
T
Turk-OGame
⭐ 17y
WindTaLker
Anlaşammız Olursa Seni YNTM İttifağına Katmak Zorundayız.. =)
Anlaşammız Olursa Seni YNTM İttifağına Katmak Zorundayız.. =)
WindTaLker
Anlaşammız Olursa Seni YNTM İttifağına Katmak Zorundayız.. =)
ayarlariz hacim 👍
T
Turk-OGame
⭐ 17y
WindTaLker
Anlaşammız Olursa Seni YNTM İttifağına Katmak Zorundayız.. =)
ayarlariz hacim 👍
Ayarlarız Tabi Ayarlamazmıyız =)
Zaten Maksat Gönüller bir Olsun Demi =) 🙄
WindTaLker
Anlaşammız Olursa Seni YNTM İttifağına Katmak Zorundayız.. =)
ayarlariz hacim 👍
Ayarlarız Tabi Ayarlamazmıyız =)
Zaten Maksat Gönüller bir Olsun Demi =) 🙄
yani hacim,onemli olan odur zaten. ❤️
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Alamazsınız wT'yi elimden 😆
Bende başladım ittifaka geliyorum alın beni aranıza 🍿
M
MrCrossover
⭐ 17y
60. üyeyim. 💃
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
İttifağa girenler buraya yazsınlar ki onlara özel yetki'mizi sunabililim 💃
T
Turk-OGame
⭐ 17y
Sitemizi Beğendiğinize Sevindim =)
Sitemizi Beğendiğinize Sevindim =)
Dostum Benim işi Unutma 😊
Hello world
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap