bende kış için scooter sonbaharda lescon yazın nike ve adidas ilk baharda gene lescon
Türk kızlarındaki "converse" çılgınlığı
· 51 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Allaha buyuk konusmus olmiyim ama kucuklugumden beri giymedim giymemde 😄 Kime baksam ayaginda converse.. 1.İsmail yk dinlemem 2. converse giymem 😄
Allaha buyuk konusmus olmiyim ama kucuklugumden beri giymedim giymemde 😄 Kime baksam ayaginda converse.. 1.İsmail yk dinlemem 2. converse giymem :D
ismail yk ve converse? ☕
Allaha buyuk konusmus olmiyim ama kucuklugumden beri giymedim giymemde 😄 Kime baksam ayaginda converse.. 1.İsmail yk dinlemem 2. converse giymem :D
ismail yk ve converse? ☕
Yani bu ikisi kesinlikle yapmayacagim seyler arasinda 😄 Ismail yk yi da converseye benzetiyorum bi nebze 😄
hiçbir zaman kullanmadım ve kullanmamda neden derseniz ayak sağlığını ciddi şekilde tehdit eden modelleri var 😊 adidas superstar v2 halısaha olarak nike ve kışın ise Harley davidson 😊 kullanırım eğerki durumu iyi olanlar varsaki onlarada bunları öneriririm:)
converse giymemenin nedeni ayak sağlığı için diyorsun da harley sanki ayak sağlığını hiç etkilemiyor? 5 kilo ayakkabı ve hiç rahat değil.. timber giy daha iyi.. 😆
En iyisi Adidas T-Mac series 8. ayakkabı. Rahat, görünüş bakımından çok güzel, hafif, hem de yürürken/koşarken ayakkabı hafif olduğundan daha hızlı olursunuz ☕


[F New]Solo Gitarist
T
Tarantella
⭐ 19y
En iyisi Adidas T-Mac series 8. ayakkabı. Rahat, görünüş bakımından çok güzel, hafif, hem de yürürken/koşarken ayakkabı hafif olduğundan daha hızlı olursunuz ☕
bunun neresi güzel anlayamadım :S
basketbol ayakkabısı.. ne bileyim kot pantolon altına düşünemiyorum :S
çok balta durur sanırım.
En iyisi Adidas T-Mac series 8. ayakkabı. Rahat, görünüş bakımından çok güzel, hafif, hem de yürürken/koşarken ayakkabı hafif olduğundan daha hızlı olursunuz ☕
bunun neresi güzel anlayamadım :S
basketbol ayakkabısı.. ne bileyim kot pantolon altına düşünemiyorum :S
çok balta durur sanırım.
Bence bir daha düşün. Evet basketbol ayakkabısı. Ama kot altında da şık duruyor.
[F New]Solo Gitarist
Çok komacan. 😱
İsteyen kişi istediği ayakkabıyı giyer.Bu konuyu açma sebebini anlayamadım doğrusu.. 🤔
Konuya girer girmez hepiniz negatif düşünüp o yönde yorum sarfetmişsiniz.Biraz'da pozitif bakın.Belki rahat geliyor.Hoş duruyor.Tamam bunların arasın'da özenti olan vardır olmayan vardır.Genelleme yaparak konusmayın lütfen.Ben giydim demiyorum lakin görünüş bakımından göze hoş geliyor.
Konuya girer girmez hepiniz negatif düşünüp o yönde yorum sarfetmişsiniz.Biraz'da pozitif bakın.Belki rahat geliyor.Hoş duruyor.Tamam bunların arasın'da özenti olan vardır olmayan vardır.Genelleme yaparak konusmayın lütfen.Ben giydim demiyorum lakin görünüş bakımından göze hoş geliyor.
rahat değil+sağlığa zararlı+avrupa ülkelerinde giyilmesi yasak+belki hoş duruor ama bazı cins türleri var acayip gıcık
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap