Icerige atla
Extraloob

Türk kızlarındaki "converse" çılgınlığı

· 51 Yanıt · 3.4K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
H
HellBoys ⭐ 19y
#41
bende kış için scooter sonbaharda lescon yazın nike ve adidas ilk baharda gene lescon
U
uSaRe ⭐ 18y
#42
Allaha buyuk konusmus olmiyim ama kucuklugumden beri giymedim giymemde 😄 Kime baksam ayaginda converse.. 1.İsmail yk dinlemem 2. converse giymem 😄
Windy
Windy ⭐ 19y
#43
Allaha buyuk konusmus olmiyim ama kucuklugumden beri giymedim giymemde 😄 Kime baksam ayaginda converse.. 1.İsmail yk dinlemem 2. converse giymem :D


ismail yk ve converse? ☕
U
uSaRe ⭐ 18y
#44
Allaha buyuk konusmus olmiyim ama kucuklugumden beri giymedim giymemde 😄 Kime baksam ayaginda converse.. 1.İsmail yk dinlemem 2. converse giymem :D


ismail yk ve converse? ☕


Yani bu ikisi kesinlikle yapmayacagim seyler arasinda 😄 Ismail yk yi da converseye benzetiyorum bi nebze 😄
W
windel ⭐ 18y
#45
hiçbir zaman kullanmadım ve kullanmamda neden derseniz ayak sağlığını ciddi şekilde tehdit eden modelleri var 😊 adidas superstar v2 halısaha olarak nike ve kışın ise Harley davidson 😊 kullanırım eğerki durumu iyi olanlar varsaki onlarada bunları öneriririm:)

converse giymemenin nedeni ayak sağlığı için diyorsun da harley sanki ayak sağlığını hiç etkilemiyor? 5 kilo ayakkabı ve hiç rahat değil.. timber giy daha iyi.. 😆
.NET
.NET ⭐ 19y
#46
En iyisi Adidas T-Mac series 8. ayakkabı. Rahat, görünüş bakımından çok güzel, hafif, hem de yürürken/koşarken ayakkabı hafif olduğundan daha hızlı olursunuz ☕
[F New]Solo Gitarist
T
Tarantella ⭐ 19y
#47
En iyisi Adidas T-Mac series 8. ayakkabı. Rahat, görünüş bakımından çok güzel, hafif, hem de yürürken/koşarken ayakkabı hafif olduğundan daha hızlı olursunuz ☕



bunun neresi güzel anlayamadım :S
basketbol ayakkabısı.. ne bileyim kot pantolon altına düşünemiyorum :S
çok balta durur sanırım.
.NET
.NET ⭐ 19y
#48
En iyisi Adidas T-Mac series 8. ayakkabı. Rahat, görünüş bakımından çok güzel, hafif, hem de yürürken/koşarken ayakkabı hafif olduğundan daha hızlı olursunuz ☕



bunun neresi güzel anlayamadım :S
basketbol ayakkabısı.. ne bileyim kot pantolon altına düşünemiyorum :S
çok balta durur sanırım.

Bence bir daha düşün. Evet basketbol ayakkabısı. Ama kot altında da şık duruyor.
[F New]Solo Gitarist
C
carwen ⭐ 18y
#49
Çok komacan. 😱
S
Scratch1 ⭐ 18y
#50
İsteyen kişi istediği ayakkabıyı giyer.Bu konuyu açma sebebini anlayamadım doğrusu.. 🤔
Konuya girer girmez hepiniz negatif düşünüp o yönde yorum sarfetmişsiniz.Biraz'da pozitif bakın.Belki rahat geliyor.Hoş duruyor.Tamam bunların arasın'da özenti olan vardır olmayan vardır.Genelleme yaparak konusmayın lütfen.Ben giydim demiyorum lakin görünüş bakımından göze hoş geliyor.
H
HellBoys ⭐ 19y
#51
rahat değil+sağlığa zararlı+avrupa ülkelerinde giyilmesi yasak+belki hoş duruor ama bazı cins türleri var acayip gıcık

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: