Anti-Konvers 😄
^
Türk kızlarındaki "converse" çılgınlığı
· 51 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
T
Tarantella
⭐ 19y
17 agustos depreminden önce (tam olarak tarihi hatırlayamıyorum).
mavi beyaz alevli bi converse' im vardı.arkadaşlar epey dalga geçmişti giydim diye ama bana göre çok artistik duruyordu..kimsenin ne dedigi zerre umrumda olmadan giydim onu yaklaşık 1 sene..sonra da bıraktım 2-3 model daha deneyip..
hergelelere sorsam şimdi hepsi "converse abiiiii" derler..moda böyle birşey işte ^^
ne var ki modamı kendim yaratırım 🙏
mavi beyaz alevli bi converse' im vardı.arkadaşlar epey dalga geçmişti giydim diye ama bana göre çok artistik duruyordu..kimsenin ne dedigi zerre umrumda olmadan giydim onu yaklaşık 1 sene..sonra da bıraktım 2-3 model daha deneyip..
hergelelere sorsam şimdi hepsi "converse abiiiii" derler..moda böyle birşey işte ^^
ne var ki modamı kendim yaratırım 🙏
arkadaşlar niye laf atıyorsunuzki?
biz converse giyiyoruz evet ama sadece converse'e bağlı kalmıyorumki.
tüm markaları giyiyorum, ama ayakkabıda ilk tercihim converse..
özentilikle falan alakası yok, özenti olanlar daha çok çakmalarını tercih ediyorlar..
biz converse giyiyoruz evet ama sadece converse'e bağlı kalmıyorumki.
tüm markaları giyiyorum, ama ayakkabıda ilk tercihim converse..
özentilikle falan alakası yok, özenti olanlar daha çok çakmalarını tercih ediyorlar..
I
iwontcry4u
⭐ 19y
arkadaşlar niye laf atıyorsunuzki?
biz converse giyiyoruz evet ama sadece converse'e bağlı kalmıyorumki.
tüm markaları giyiyorum, ama ayakkabıda ilk tercihim converse..
özentilikle falan alakası yok, özenti olanlar daha çok çakmalarını tercih ediyorlar..
Yaw ne poLemik yapıonuz bn "özentiLik yapıp giyenLer war" dedim herkes üzerine aLınıor 😄
arkadaşlar niye laf atıyorsunuzki?
biz converse giyiyoruz evet ama sadece converse'e bağlı kalmıyorumki.
tüm markaları giyiyorum, ama ayakkabıda ilk tercihim converse..
özentilikle falan alakası yok, özenti olanlar daha çok çakmalarını tercih ediyorlar..
Yaw ne poLemik yapıonuz bn "özentiLik yapıp giyenLer war" dedim herkes üzerine aLınıor :D
ne panik yapcakmışız?
ben genel olarak söyledim, oku yorumları iyice sonra yorum yap.
ayrıca burda iyi ya da kötü bir şey söylemeniz beni ilgilendirmiyor, sadece yanlış düşünüyorsunuz. 😉
ya bırakın şu conversi daha hayatımda giymedim giymemde onun yerine topukları yüksek converse benzeyen lescon ayakkabılarım var çokta rahatlar. convers hiç rahat değilmiş hiç denemedim ama sağlığada zararlıymış zannedersem gelişmiş ülkelerdede yasak
ya bırakın şu conversi daha hayatımda giymedim giymemde onun yerine topukları yüksek converse benzeyen lescon ayakkabılarım var çokta rahatlar. convers hiç rahat değilmiş hiç denemedim ama sağlığada zararlıymış zannedersem gelişmiş ülkelerdede yasak
tamamen katılıyorum sana
sağol 😄
ya bırakın şu conversi daha hayatımda giymedim giymemde onun yerine topukları yüksek converse benzeyen lescon ayakkabılarım var çokta rahatlar. convers hiç rahat değilmiş hiç denemedim ama sağlığada zararlıymış zannedersem gelişmiş ülkelerdede yasak
rahat olmasa giymem. demek ki rahatmış. 😗 🎅
iyi giy sen 3-4 sene sora görürüz 😁
iyi giy sen 3-4 sene sora görürüz 😁
5 seneden beri giyiyorum zaten merak etme sen. 😊
Türkiyede giymeyen kızın kızdan sayılmadığı bir ayakkabı.
lol 🍿
Rahat değil en orjinalini giydim beynmedim ...
superstar daha gzl ☕
superstar daha gzl ☕
hiçbir zaman özentilik yapmamışımdır özellikle ayakkabı'da herzaman farklı giymeye çalışmışımdırki farkımın farkında olayım ☕
N
NephilimAngel
⭐ 19y
bencede cok yakışıyor ama cobuk patlıyo felan ben spor ayakabı dewam xDxD
onlarla futbol topuna vursan ayağın kırılır 😊
T
Tarantella
⭐ 19y
hiçbir zaman özentilik yapmamışımdır özellikle ayakkabı'da herzaman farklı giymeye çalışmışımdırki farkımın farkında olayım ☕
ahahahaha..
tangalı terlik en iyisi 😘
Converse ben vermem 😈 😁
[F New]Solo Gitarist
hiçbir zaman kullanmadım ve kullanmamda neden derseniz ayak sağlığını ciddi şekilde tehdit eden modelleri var 😊 adidas superstar v2 halısaha olarak nike ve kışın ise Harley davidson 😊 kullanırım eğerki durumu iyi olanlar varsaki onlarada bunları öneriririm:)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap