Çalışıyor arkadaşım çok teşekkürler ellerine sağlık...
Torque İle SROKİNG BOT Çalıştırmak...
· 32 Yanıt · 3.8K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
ARklar hem beleş bot hemde torque clientless banlanmayan varsa ÖM atsın :d
K
kiro__yamato
⭐ 18y
off bi türlü olmuyo olmuyo olmuyoo donuyo kalıyo yahu nasıl düzeltebilirim
Çalışanlarda nasıl çalışıyor ya ?
E
Ertunc Senol
⭐ 17y
Aynı sorun bendede var.Dün itibariyle yoktu bugün çıktı.Bakalım ne olacak bu botun sonu 😊
D
darendeli44
⭐ 18y
Evet arkadaşlar Bir Çoğunuz Bot Çalışmıyor Bu Programlar Diyor Bunun Çözümünü Armada yani Ben
Buldum.
Aşşağıdaki Yolları İzleyiniz Lütfen...
Sadece '' SROKİNG BOT '' Çalışır.
Nasıl Çalıştırabilirim? DİYENLER İÇİN.
1- ilk önce Torque ile oyuna girin.
2- Herhangi biryerde durun ve sroking i açın.
3- Bot Id ve Pw nizi girin.
4- LOGİN olun.
5- 10-15 Saniye Bekleyin.
6- Bot açılır Ayarlarınızı yapın.
5- İyi oyunlar.
EMEĞE SAYGI LÜTFEN BİR TEŞEKKÜR YETER
bence bi tane videolu anlatım yapp güzelce çok iyilik edersin
Tmm Yapıyorum
arkadaşlar bence bole şeyler yapmayn bu adam ban ydi sizde yersini :!!&%&!
Çok ii çalışıo eline sağlık bilmem ii oldu tşkler
daha şimdi denedim olmuyor donuyor arkadaşlar
Ya sinirim bozuldu şimdide yeni versiyonu geldi şifreyi yazıyorum start game gelmiyo lütfen hmn cevap yazın
Arkadaşlar işletim sistemi vista ise sorunsuz çalışıyor xp ise log ekranı gelince donma oluyor
N
naruto9412
⭐ 17y
benimki vista ona ne dicen ?
biliyodum ben b yöntemi bu yöntemle botsuz açtm charı bota geçirebiliorm güzelbi yöntem..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap