Icerige atla
Extraloob

Torque İle SROKİNG BOT Çalıştırmak...

· 32 Yanıt · 3.8K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
R
RapidLy ⭐ 17y
#21
Çalışıyor arkadaşım çok teşekkürler ellerine sağlık...
E
eLempTRa ⭐ 18y
#22
ARklar hem beleş bot hemde torque clientless banlanmayan varsa ÖM atsın :d
K
#23
off bi türlü olmuyo olmuyo olmuyoo donuyo kalıyo yahu nasıl düzeltebilirim
K
kudumm ⭐ 17y
#24
Çalışanlarda nasıl çalışıyor ya ?
E
#25
Aynı sorun bendede var.Dün itibariyle yoktu bugün çıktı.Bakalım ne olacak bu botun sonu 😊
D
#26
Evet arkadaşlar Bir Çoğunuz Bot Çalışmıyor Bu Programlar Diyor Bunun Çözümünü Armada yani Ben

Buldum.

Aşşağıdaki Yolları İzleyiniz Lütfen...

Sadece '' SROKİNG BOT '' Çalışır.


Nasıl Çalıştırabilirim? DİYENLER İÇİN.


1- ilk önce Torque ile oyuna girin.
2- Herhangi biryerde durun ve sroking i açın.
3- Bot Id ve Pw nizi girin.
4- LOGİN olun.
5- 10-15 Saniye Bekleyin.
6- Bot açılır Ayarlarınızı yapın.
5- İyi oyunlar.



EMEĞE SAYGI LÜTFEN BİR TEŞEKKÜR YETER




bence bi tane videolu anlatım yapp güzelce çok iyilik edersin


Tmm Yapıyorum



arkadaşlar bence bole şeyler yapmayn bu adam ban ydi sizde yersini :!!&%&!
D
dredre ⭐ 17y
#27
Çok ii çalışıo eline sağlık bilmem ii oldu tşkler
D
dogstein ⭐ 18y
#28
daha şimdi denedim olmuyor donuyor arkadaşlar
G
gazi32 ⭐ 17y
#29
Ya sinirim bozuldu şimdide yeni versiyonu geldi şifreyi yazıyorum start game gelmiyo lütfen hmn cevap yazın
A
Akaryakit ⭐ 17y
#30
Arkadaşlar işletim sistemi vista ise sorunsuz çalışıyor xp ise log ekranı gelince donma oluyor
N
naruto9412 ⭐ 17y
#31
benimki vista ona ne dicen ?
E
exotic ⭐ 18y
#32
biliyodum ben b yöntemi bu yöntemle botsuz açtm charı bota geçirebiliorm güzelbi yöntem..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: