Icerige atla
Extraloob

Toplam Sembolü

· 8 Replies · 1.3K views
W
Whisk OP ⭐ 16y
#1
Arkadaşlar şu resimdeki 2 ve 3. soruyu yapabilecek bir babayiğit var mı? 😜 Varsa bir kağıda çözüp resmini çekip buraya atabilir mi zahmet olmazsa? Ya da burdan anlatabiliyorsa?

edit : Resmin orjinal boyutu değil bu. En iyisi şuna tıklayın :

http://e1203.hizliresim.com/v/n/3pxx0.jpg

Spoiler
8 Replies
W
Whisk OP ⭐ 16y
#2
Yok mu çözebilecek?
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#3
sonuc sanıyorum ki 38 sabaha doğru çözümü atarim 😞
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#4
Tipik sorular 2)c 3)a

3de log bolumu yap sonra degerleri koy goturup cvp cikcak 2 ise direkt formul tlfdan yzyrm yksa daha dtyli anltabilrdm.

[ Bu mesaj iPhone ile atildi ] mobile
W
Whisk OP ⭐ 16y
#5
Tipik sorular 2)c 3)a

3de log bolumu yap sonra degerleri koy goturup cvp cikcak 2 ise direkt formul tlfdan yzyrm yksa daha dtyli anltabilrdm.

[ Bu mesaj iPhone ile atildi ] mobile


3'ü anladım da 2'de hangi formül var?


sonuc sanıyorum ki 38 sabaha doğru çözümü atarim :(


Yanlış hacım cevap 38 değil
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#6
Aslinda formule bile grl yk simdi grdm en kisasi 2 uzeri onlar birbirini goturcek ztn 2 uzeri 11+2 uzeri 12 kalcal onuda 2 uzeri 11 parantezine al o drk cikiyor ztn 3.11den 33 kolay glsn bana da tekrar gibi oldu bi bakima 😜

[ Bu mesaj iPhone ile atildi ] mobile
W
Whisk OP ⭐ 16y
#7
Aslinda formule bile grl yk simdi grdm en kisasi 2 uzeri onlar birbirini goturcek ztn 2 uzeri 11+2 uzeri 12 kalcal onuda 2 uzeri 11 parantezine al o drk cikiyor ztn 3.11den 33 kolay glsn bana da tekrar gibi oldu bi bakima 😜

[ Bu mesaj iPhone ile atildi ] mobile


Ooo 2 çok kolaymış ya nasıl göremedim aradaki eksi işaretini 😜 Neyse hacım çok sağol yardımın için 2 soruyuda anladım
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#8
Onemli degil 😊

[ Bu mesaj iPhone ile atildi ] mobile

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: