Icerige atla
Extraloob

Telefon Seçimim [iPhone4, BlackBerry, e72]

· 14 Replies · 2.9K views
Violent Arise
Violent Arise OP ⭐ 19y
#1
Yakın zaman içerisinde kendime yeni bir telefon almayı düşünüyorum fakat bir türlü karar veremedim bu kararımda bana yardımcı olmanızı istiyorum. Başlarda iPhone4 için çok istekliydim fakat kimsenin memnun olmadığını duyunca birden BlackBerry Torch'a yöneldim. Sonra dedimki şimdilik idareten bir telefon alayım. iPhone5 çıktığında onu alırız. İşte o idarelik telefon'u bulamadım. Nokia e72 mi alsam yoksa BlackBerry Bold 9000 mi alayım aranızda kullanan var mıdır ? Tavsiyede bulunursanız sevinirim. iPhone4 kullanan varsa düşüncelerini belirtsin lütfen. Bir arkadaşımda yakın zaman içerisinde gelecek olan Nokianın 2 telefonunu belirtti birisi e7 diğeri ise e73.

Black Berry Bold 9000 [çok temiz 2. el buldum 600 TL]

Spoiler


Nokia e72 [sıfır fiyatı 700 TL civarı.]
Spoiler


e7
Spoiler
http://www.nokia.com.tr/PRODUCT_METADATA_0/Products/Phones/E-Series/E7-00/images/nokia_e7_silver_white_vertical_left_755x512.png" alt="" loading="lazy">
14 Replies
A
Avenger ⭐ 18y
#2
ip4 den kim memnun değilmiş ?
Violent Arise
Violent Arise OP ⭐ 19y
#3
Bilmiyorum bir arkadaşım yeni aldı gayet memnun babamın bir arkadaşıda çok pert diyor. Kesinlikle iPhone5'i bekleyin diyor şaşırdım ne yapacağımı. :/
A
Addicted ⭐ 19y
#4
ip4 yada bb torch ^^
U
Unforgiven ⭐ 17y
#5
blackberry torch 9800 dışında blackberry almanı tavsiye etmem 🍺
A
Addicted ⭐ 19y
#6
blackberry torch 9800 dışında blackberry almanı tavsiye etmem 🍺

+Add. 👍
S
shneZee ⭐ 18y
#7
BB 9000 iyi değil gereksiz bir telefon nokia e72 direk çöp diyebilirim.
Nokia telefonlara o dandik işletim sistemine boşa para verilmez artık nokia sabit yerinde saymaya devam ediyor.
ip kalitesi tartışılmaz 🍺
alternatif arıyorsan samsung wave bakmanı tavsiye ediyorum.
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#8
Bilmiyorum bir arkadaşım yeni aldı gayet memnun babamın bir arkadaşıda çok pert diyor. Kesinlikle iPhone5'i bekleyin diyor şaşırdım ne yapacağımı. :/


Hacım babanın arkadaşı min 36+ yaşındadır diye düşünüyorum, yani yaşlı. Bu iphone 4 felan genç işi ne anlar o makara:
Special thx to Flexi
A
Avenger ⭐ 18y
#9
Bilmiyorum bir arkadaşım yeni aldı gayet memnun babamın bir arkadaşıda çok pert diyor. Kesinlikle iPhone5'i bekleyin diyor şaşırdım ne yapacağımı. :/

O adama sorsana nesi pertmiş acayip merak ettim. Bence kusursuz bir telefon ip4. Paran varsa 1ay daha bekle piyasada yaygınlaşsın ve ip4 al. Hiçbir telefonda o tadı alamazsın. 😘 Torchta harika ama düz bir telefon ip4'e göre. Eğer az çok biliyorsan telefon piyasasını ne demek istediğimi anlamışsındır. + Nokia direk sil seçeneklerden zaten. 😜

Başka birşey düşünürüm diyorsan; HTC Desire HD 😎
U
Unforgiven ⭐ 17y
#10
bence hızlı işletim sistemi kullanan telefonlardan birini seçmelisin. örnek; google android, samsung bada vs.
M
Maynard__ ⭐ 16y
#11
e72 sakın ama sakınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn alma hiç sevmiceğine %100000 kat inanıyorum kimseye tavsiye etmiyorum !
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#12
Mesajlaşmayı seviyorsan BlackBerry Bold 9700, oyun, uygulama (applications) dünyasında kendine yer arıyorsan iPhone 4.
Violent Arise
Violent Arise OP ⭐ 19y
#13
Şu önerilen telefonlara bir bakayım. ^^
Violent Arise
Violent Arise OP ⭐ 19y
#14
Bu yorumlar iPhone hakkındaki yorumlarımın üzerine su serpti. Şimdi Avenger brom HTC Desire HD nin ne özelliği varki onu önerdin ? yani iPhone değilde HTC Desire HD almanı şu yüzden tavsiye ediyorum de bana. 😄

@Mopneet
Baktım bro da o blackberry 2. el diye baktım. Sonuç olarak 1000 TL den başlıyor bunların fiyatları giderim iphone alırım o parayı vereceğime. (:

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: