Yakın zaman içerisinde kendime yeni bir telefon almayı düşünüyorum fakat bir türlü karar veremedim bu kararımda bana yardımcı olmanızı istiyorum. Başlarda iPhone4 için çok istekliydim fakat kimsenin memnun olmadığını duyunca birden BlackBerry Torch'a yöneldim. Sonra dedimki şimdilik idareten bir telefon alayım. iPhone5 çıktığında onu alırız. İşte o idarelik telefon'u bulamadım. Nokia e72 mi alsam yoksa BlackBerry Bold 9000 mi alayım aranızda kullanan var mıdır ? Tavsiyede bulunursanız sevinirim. iPhone4 kullanan varsa düşüncelerini belirtsin lütfen. Bir arkadaşımda yakın zaman içerisinde gelecek olan Nokianın 2 telefonunu belirtti birisi e7 diğeri ise e73.
Black Berry Bold 9000 [çok temiz 2. el buldum 600 TL]

Nokia e72 [sıfır fiyatı 700 TL civarı.]

Black Berry Bold 9000 [çok temiz 2. el buldum 600 TL]
Spoiler

Nokia e72 [sıfır fiyatı 700 TL civarı.]
Spoiler

e7
Special thx to Flexi