Icerige atla
Extraloob

Taktir mi Teşekkür mü ?

· 37 Replies · 6.9K views · Page 2 / 2
Replies
[
#21
2 tane zayıf var xD
Teknoloji tasarım, Müzik 😜
Flüt çalmaya çalıştım müzikçi 40 verdi xD
Teknoloji tasarımdanda dosyamı yapmadım
G
#22
Teşekkür
X
Xplosive ⭐ 17y
#23
Teşekkür
Orta okul sıralarında kaldı her dönem takdir alma şerefi, lisede teşekküre eyvallah 😜
G
#24
Teşekkür
Orta okul sıralarında kaldı her dönem takdir alma şerefi, lisede teşekküre eyvallah :P

aynen. 🙄
W
Wajuka ⭐ 17y
#25
Teşekkür
Orta okul sıralarında kaldı her dönem takdir alma şerefi, lisede teşekküre eyvallah :P

Aynen Bende Teşekkür ha bide onur belgesi var 😎
O
os1 ⭐ 19y
#26
Fizik 1 olduğu için boşname fizik 1 olmasa takdire kadar yolum vardı ^^ Boşname alıyorum ilkdefa 😄
T
TwiLighT ⭐ 18y
#27
Teşekkür
Orta okul sıralarında kaldı her dönem takdir alma şerefi, lisede teşekküre eyvallah :P


🤝
D
DesertRose ⭐ 17y
#28
genelde öğrencilerin bahanesi bellidir anneye babaya yada arkadaşlarına; yav öğretmen sözlüye 10puan daha verseydi teşekkür geliyordu ya off
M
Milano ⭐ 18y
#29
Teşekkür.
[
#30
Düz dedim ve öyle oldu ^^
S
SLeRockche ⭐ 18y
#31
Teşekkür
.NET
.NET ⭐ 19y
#32
Fizik 1 olduğu için boşname fizik 1 olmasa takdire kadar yolum vardı ^^ Boşname alıyorum ilkdefa :D

Fizik 0 olduğu için teşekkür yok 😆
[F New]Solo Gitarist
Advance
Advance ⭐ 18y
#33
69,77 de kalmıştım ama ingilizce sözlüleri verilmeden hesaplanmış verildikten sonra teşekkür aldım ^^
C
#34
Teşekkür
C
#35
Teşekkür
D
Darwell ⭐ 19y
#36
Teşekkür almıştım geçen dönem 83.5 dan 😆
Y
yasartr ⭐ 16y
#37
taktir bize cok tesekkür neyimize yetmiyo 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: