Icerige atla
Extraloob

Takım

· 17 Yanıt · 1.9K görüntüleme
Game Designer
Game Designer OP ⭐ 19y
#1
herkes oynadığı oyunu yazsın bir takım kuralım artık
yalnız oynamaktan sıkılmadınız mı? 🙄
forumun tamamında ortak oyun oynayan çok fazla kullanıcı var
ama hiç haberdar değiliz
belki buraya yazınca bir takım kurarız artık

bf4 dedik kimseden ses çıkmadı h1z1 kimse oynamadı payday'i olan var ama oynamıyor
daha nice oyun var bir takım kuramadık vallahi
yes.
17 Yanıt
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#2
Cabal Online oynuyorum.

Nick:Magracer
Level:134
Irk:Procyon
Build:WA
Item:Mithril

:D
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#3
bizim forum kökenli 10-15 kisilik lol ve cs go grubumuz var arada diger oyunlari deniyoruz yeniliklere acigiz 😄 ortam sicak, arada gereksiz insanlar türüyor er yada geç temizliyoruz bu iki oyunu ounuyorsan gel birlikte oynayalim bro 😄

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Game Designer
Game Designer OP ⭐ 19y
#4
lol değil de cs go ya gelirim
keşke fiyatı düşmüşken alsaydım cs'yi 😊
yes.
M
Minotoche ⭐ 17y
#5
cs:go lol smite ets2mp :))
X
xEMREx ⭐ 18y
#6
SRO'ya devam
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#7
Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi
lol değil de cs go ya gelirim
keşke fiyatı düşmüşken alsaydım cs'yi :)

Kardeş , fizik sınavı vardı bugün hallettim , artık bf4 oynayabiliriz ama ben pek bilmiyorum :!!&%&!
Birde bf4 te vurulunca ve koşarken ekran sallanıyo , bunu düzeltme varmı başımı ağrıtıyo ekran sallanınca , ne güzel cs de hiç öyle bir sorun yok 🙄
Yaralı style
R
RoqA ⭐ 17y
#8
Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
arada gereksiz insanlar türüyor er yada geç temizliyoruz

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

OHA NE DEDİ

ps: gelin birlikte oynayalım beyler özgürün dediği gibi ağırlıklı olarak cs ve lol oynanıyor ama yeni oyun arayışlarımız var 😜
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#9
enes at dedim sana su iti ahshs

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
R
RoqA ⭐ 17y
#10
kanka delik var lazım mı
Game Designer
Game Designer OP ⭐ 19y
#11
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi
lol değil de cs go ya gelirim
keşke fiyatı düşmüşken alsaydım cs'yi :)

Kardeş , fizik sınavı vardı bugün hallettim , artık bf4 oynayabiliriz ama ben pek bilmiyorum :!!&%&!
Birde bf4 te vurulunca ve koşarken ekran sallanıyo , bunu düzeltme varmı başımı ağrıtıyo ekran sallanınca , ne güzel cs de hiç öyle bir sorun yok 🙄

o işte oyunun özelliği zamanla alışırın adamlar gerçekçi yapmış 😊 sen eve koşarken sallanmıyor musun 😄 cs'ye benzemez 😄
yes.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#12
Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi
lol değil de cs go ya gelirim
keşke fiyatı düşmüşken alsaydım cs'yi :)

Kardeş , fizik sınavı vardı bugün hallettim , artık bf4 oynayabiliriz ama ben pek bilmiyorum :!!&%&!
Birde bf4 te vurulunca ve koşarken ekran sallanıyo , bunu düzeltme varmı başımı ağrıtıyo ekran sallanınca , ne güzel cs de hiç öyle bir sorun yok 🙄

o işte oyunun özelliği zamanla alışırın adamlar gerçekçi yapmış 😊 sen eve koşarken sallanmıyor musun 😄 cs'ye benzemez :D

Vallahi bak çok fena oluyom 🤙 , zamanında büyük bir hevesle black opsu indirmiştim, hiç oynayamadım ya , direk midem bulamaya başladı , hafifte başta ağrı :!!&%&!
Ama çözecem yakında bu olayı 🤙
Yaralı style
CreddyTitans
#13
Payday2 girebiliriz akşamları mesaj at brocum oynayalım gelicek varsada
Temet Nosce
#14
Cs:go , DotA , Dayz herhangi biri olabilir
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#15
-CS:GO
-Payday 2
-Dota 2
-Lol(Acemi^^)
-Cabal 2 açıldıgı anda hepsine bb ama 😞
Game Designer
Game Designer OP ⭐ 19y
#16
genelde payday2 oynayan var sanırım şu an aktif olan varsa steam profilim imzamda var oradan beni ekleyip mesaj atsın bir grup kuralım ts falan başlayalım
yalnız ben büyük oynarım arkadaşlar banka falan soyalım 4 yıldız olalım polislere dalalım 😄 gaza geldim 😁
yes.
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#17
Yok mu başka bu 3 lüyü oynayan ?

Payday 2
Dota 2
CS:GO

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: