Icerige atla
Extraloob

str bow hakkında

· 29 Yanıt · 4.9K görüntüleme
K
kahpehayat OP ⭐ 19y
#1
str bow ları ben hep kötü bilirim acaba nasılıdr sizinde fikrinizi almak istedim acaba str bowmu iidir yada str glavie mi oylayın ve yha fikrinizi söleyin şimdiden tşkrlr popcorn
ama pre str bow extraokk
29 Yanıt
0
0x66 ⭐ 19y
#2
biraz uzun olabilir ama ben yinede anlatayim sana

bow´un skilleri ve durusu cok güzeldir lakin fazla hasar yapmazlar ama cok kötü kritikal koyarlar buda demek nuke lara pvp de bir tane kritikal yeter Very Happy
istersen ates yap istersen buz .... ates daha cok hasar yapar ama buz yaparsan varya öfff adam pvp de durdurulamaz cünkü buz lvl 80 yapipta imbue buz max olursa
seni pvp de kimse durduramaz ve düsmani dondurursun ve cok etkili olur.....

glavie geldimi cok canlari vardir nerdeyse hic ölmezler inanilmaz güclüler ... genelikle full str fire glavie yapilir ama ben bir kere de full str ice glavie gördüm pvp lerde de
bow gibi inanilmazlar böyle ice charlarini cok zor öldürürler düsmanini resmen buza tutarlar ve eleri kolari bagli durur ve sende attacklari bi güzel koyarsin

ama cok nadir ice kullanirlar cünkü düsünürlerki ates daha önemli magical defans felan var ve pyh. attack felan filan daha cok hasar yapar ve bu yüzden kimse ice pek yapmaz veya derlerki ben delimiyimde ice lvl 80 yapacam Very Happy ... ama böyle full str ice bow veya glavie pvp lerde inanilmaz nerdeye ölümsüz diye bilirsin ama yinede tercih sana kalmis birsey herkesin kendisine göre bir yapilandirmasi vardir


sana benden bir kücük tip daha .....iki ay sonra lvl 90 yapacaklarmis silkroadu simdikten diyeyim sana salak joymax mastery lvl eskisi gibi 300/300 birakiyor

buda demek sadece nerdeyse 3 tane full skill yapabiliriz mesela sen full str bowsun... o zaman mesela böyle yapman lazim

Pacheon Lv 90
Fire Lv 90
Lightining Lv 90

geriye kaldi 30 mastery onan da ne yapilir bilmem Very Happy

kücücük bir tip daha .... benim tercihim bow ve glavie ... ben hep böyle yaparim iyi sp biriktiririm ve baktim lvl 80 felanim ve glavieyim ... alirim SKILL EDIT POTION ... glavie skillerini silerim ve bow yaparim .... baktim bowdan osandim geri glavie yaparim bu kadar basit sen full str git osandigin zaman 28 silke SKILL EDIT POTION .. ya bow dan glavie olursun yada glavieden bowa dönersin... sorun oldumu yaz buraya ben sana elimden gelen yardimi yapmaya calisirim...gerci fazla bilgim yok ama bu benim düsüngem....


saygilar sevgiler..Very Happy
K
kahpehayat OP ⭐ 19y
#3

biraz uzun olabilir ama ben yinede anlatayim sana

bow´un skilleri ve durusu cok güzeldir lakin fazla hasar yapmazlar ama cok kötü kritikal koyarlar buda demek nuke lara pvp de bir tane kritikal yeter Very Happy
istersen ates yap istersen buz .... ates daha cok hasar yapar ama buz yaparsan varya öfff adam pvp de durdurulamaz cünkü buz lvl 80 yapipta imbue buz max olursa
seni pvp de kimse durduramaz ve düsmani dondurursun ve cok etkili olur.....

glavie geldimi cok canlari vardir nerdeyse hic ölmezler inanilmaz güclüler ... genelikle full str fire glavie yapilir ama ben bir kere de full str ice glavie gördüm pvp lerde de
bow gibi inanilmazlar böyle ice charlarini cok zor öldürürler düsmanini resmen buza tutarlar ve eleri kolari bagli durur ve sende attacklari bi güzel koyarsin

ama cok nadir ice kullanirlar cünkü düsünürlerki ates daha önemli magical defans felan var ve pyh. attack felan filan daha cok hasar yapar ve bu yüzden kimse ice pek yapmaz veya derlerki ben delimiyimde ice lvl 80 yapacam Very Happy ... ama böyle full str ice bow veya glavie pvp lerde inanilmaz nerdeye ölümsüz diye bilirsin ama yinede tercih sana kalmis birsey herkesin kendisine göre bir yapilandirmasi vardir


sana benden bir kücük tip daha .....iki ay sonra lvl 90 yapacaklarmis silkroadu simdikten diyeyim sana salak joymax mastery lvl eskisi gibi 300/300 birakiyor

buda demek sadece nerdeyse 3 tane full skill yapabiliriz mesela sen full str bowsun... o zaman mesela böyle yapman lazim

Pacheon Lv 90
Fire Lv 90
Lightining Lv 90

geriye kaldi 30 mastery onan da ne yapilir bilmem Very Happy

kücücük bir tip daha .... benim tercihim bow ve glavie ... ben hep böyle yaparim iyi sp biriktiririm ve baktim lvl 80 felanim ve glavieyim ... alirim SKILL EDIT POTION ... glavie skillerini silerim ve bow yaparim .... baktim bowdan osandim geri glavie yaparim bu kadar basit sen full str git osandigin zaman 28 silke SKILL EDIT POTION .. ya bow dan glavie olursun yada glavieden bowa dönersin... sorun oldumu yaz buraya ben sana elimden gelen yardimi yapmaya calisirim...gerci fazla bilgim yok ama bu benim düsüngem....


saygilar sevgiler..Very Happy


ÖNCELİKLE TŞKR EDERİM AMA BEN BUNLARI BİLİYORUM VE BEN SADECE STR BOW NASIL OLUR BNM FİKRİM KÖTÜ OLR DİE DÜĞŞÜNÜYORUM SİZLERDE SORMAK İŞSTEDİM ARK. extraokk
P
Presence ⭐ 19y
#4
iş buildde diil ıtemde biter elinde güzel bi weapon üstünde dede güzel ıtem oldumu kimse duramaz karşında buzdada firedaki kalkan skillini maxladınmı bişi olmaz kalkan takıp onu kullandın zman buzda fazla donmazsın extraokk
K
kahpehayat OP ⭐ 19y
#5
ok ta ben hala cvbımı alamadım hehuhe pure str bow iimidir diorumj millet bana ne anlatıyor saolun arkadaşlar euheueuh öhay allah extrabeer
M
muratko193 ⭐ 19y
#6

ok ta ben hala cvbımı alamadım hehuhe pure str bow iimidir diorumj millet bana ne anlatıyor saolun arkadaşlar euheueuh öhay allah extrabeer


Str Bowman İyidir Bide Strong un 3 serisini acınca cogu inte tek atarsın ama snow cıktı mertlik bozuldu anladınız Siz Zevk Meselesidir Ben Sahsen Bowman Seviyorum Gayette Guzel.. extraokk
B
by_kapkac ⭐ 19y
#7
bencede str bow... bende str glaviedim şuan 46 lvl heukseli 43e kadar getirdim ve geri veriyom şuan bo yapmak için 😊 bow skilleri 30 cold 30 fire 44 şimdilik böyle ama ilerde tam olur... bow derim başka demem Very Happy
0
0x66 ⭐ 19y
#8
benim tercihimde bowdur cünkü süper kritik vuruyor

psstt....bende bowum ve süper birsey Very Happy
K
kahpehayat OP ⭐ 19y
#9
bnm fikrimde str yapıcaksan glavie yapıcaksın arkadaş fire=str=glavie
ayrıca elinde düzgün bi emanet yoksa (sos,som,sosun ) gibi bow hiç bişeydir bnm fikrim
yaşasın glavie:P extraokk
M
muratko193 ⭐ 19y
#10

bnm fikrimde str yapıcaksan glavie yapıcaksın arkadaş fire=str=glavie
ayrıca elinde düzgün bi emanet yoksa (sos,som,sosun ) gibi bow hiç bişeydir bnm fikrim
yaşasın glavie:P extraokk


Ole Diyorsan 78 veya 78+ isen bi ara kapısırız ben fire bow um ve 0 farm ım..
P
Presence ⭐ 19y
#11


bnm fikrimde str yapıcaksan glavie yapıcaksın arkadaş fire=str=glavie
ayrıca elinde düzgün bi emanet yoksa (sos,som,sosun ) gibi bow hiç bişeydir bnm fikrim
yaşasın glavie:P extraokk


Ole Diyorsan 78 veya 78+ isen bi ara kapısırız ben fire bow um ve 0 farm ım..



oıkkapışalım ikimiz Very Happy 80 olup farmı bitirince manyak char oluor emin ol extrabeer hmm
K
kahpehayat OP ⭐ 19y
#12



bnm fikrimde str yapıcaksan glavie yapıcaksın arkadaş fire=str=glavie
ayrıca elinde düzgün bi emanet yoksa (sos,som,sosun ) gibi bow hiç bişeydir bnm fikrim
yaşasın glavie:P extraokk


Ole Diyorsan 78 veya 78+ isen bi ara kapısırız ben fire bow um ve 0 farm ım..



oıkkapışalım ikimiz Very Happy 80 olup farmı bitirince manyak char oluor emin ol extrabeer hmm

ok benlede kağpışsın benledeeeee hmm hmm
W
#13
bence bu topic guıld tanıtım bölümüne uymamış

forum kirliligine hayır
B
#14
konuyu yanlış yere açmışsın arkadasım nese bencede full str bow ii en azından karsıdaki glavie kullanan bi adamı rahatlıkla gıcık edebiliyosun kaç vur taktiğiyle Mr. Green tabi itemlerinde iyi olması lazım önceden glavie kullanıodum şimdi bow çar kasıorum..
_
#15
Tabiki bow .. !!!
Sunu unutma mesela yarkandasın sen istedigin özgürlük yarkan a dalabiliyomusun ??
Zaten görüyorus yarkan ı genelde bow vea Hybırt intler...
Yada pvp yapıyosun bow uzaktan sana 2 tane en güclü skilini atıyo sen onun yanına gidesie kadar.He bu arada bow un attack attıran bea bi skili war. 😊


Hehee.. bugun bana sordun kaç Hp var lv 73 üm ve 13551 Hp war bnde ama bu item im olmayışından dolayıdır..
Sonra dedin benim bu lv de o kadar var Heuksal dan can bastıgın için senin o kadar..

Bi de herculeste şimdi benim lv imde bi glavier getir kesemessem banada onur demesinler ( item yokken bile ) headbang2ft9
K
kahpehayat OP ⭐ 19y
#16
bişi olmaz arkadaşım hemde hiç bişi olmaz eksik aramayın plss kahvekeyfi
W
#17
bow ol la bırak glavie yi Mr. Green
P
Presence ⭐ 19y
#18
ya olm bekleyin bi 80 e gelim yutturacam bu sözlerinizi Very Happy hele bi 80 olup farmı bitirsem ahh ahh
X
Xanthos ⭐ 19y
#19
Full STR BOW yeni gelen skillerle çok güzel bir hal aldı.Glaviden daha iyidir emin olabilirsin.Bir de yapılandırmana Force mastery katarsan çok süper olur.
.
LVL 70 Force mastery ile yıkılmaz olursun.Ama alchemy güzel olması gerekli.İtemlerine özen gösterdiğin sürece kolay av olmazsın.Çoğunlukla AVCI olursun.
_
#20

ya olm bekleyin bi 80 e gelim yutturacam bu sözlerinizi Very Happy hele bi 80 olup farmı bitirsem ahh ahh


Oke 80 de görüşeces kim kime laflarını yutturacak
Mutlaka hepimiz 80 olacaz...!!!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: