Icerige atla
Extraloob

str bow hakkında

· 29 Yanıt · 4.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
K
kahpehayat OP ⭐ 19y
#21

bow ol la bırak glavie yi Mr. Green

yok saol ben glaviemden memnunumm extrabeer
K
kahpehayat OP ⭐ 19y
#22
saol __CraZy__ yorumun için ama bow da ne block koyuyo nede heuksaal gibi can katıyo direk darbe yiyiyo ve canı çok az ama ben glaviemden menunun glavie yide çok sefiorum saolun extraokk
N
Nebula ⭐ 19y
#23
Bi kaç buildde kastım.Bence her buildin kendine göre hastası var.Hepsininde güzel yanları var.Ama Str Bow kadar crt manyağı ve zevkli char kasmadım.Harika bi char bence.80 olup sadece unique avı yapmak için sabırsızlanıyorum.

Bu arada "Str Bow iyimidir?" soruna cevabım. Evet iyidir extraokk
_
#24

saol __CraZy__ yorumun için ama bow da ne block koyuyo nede heuksaal gibi can katıyo direk darbe yiyiyo ve canı çok az ama ben glaviemden menunun glavie yide çok sefiorum saolun extraokk


Sen Saol :))
Ama yanlıs yere açmışsın bu topic i 😊
K
kahpehayat OP ⭐ 19y
#25


saol __CraZy__ yorumun için ama bow da ne block koyuyo nede heuksaal gibi can katıyo direk darbe yiyiyo ve canı çok az ama ben glaviemden menunun glavie yide çok sefiorum saolun extraokk


Sen Saol :))
Ama yanlıs yere açmışsın bu topic i :)

sala yyha bi dahakine öbür tarafa açarız yanlış olmuş eft kahvekeyfi
P
Presence ⭐ 19y
#26
bakın ne derseniz diyin her build eşittir mesela bowda crtl atarsın blade block koyarsın glivede canın fazla olur vede mag defans veren skilli vardır eularda güzel charlardır fakat onların canı 15 snde bir absar yani her build eşittir kimse diemezki bu build daha iidir bu build manyaqtır die extraokk
B
#27
ya her build'in kendine göre avantajları ve dezavantajları var herkezin stratejisi farklıdır bi adam ölümsüz olmayı ister full str blade&shield açar ama nedir vuruşları düşüktür diğer bi adamda int spear açar çok güçlü attack yapar ama cabuk ölür yani buildlerin hepsi hemen hemen eşit kim kendine nasıl bi yapılandırma istiyorsa öle çar açar buildler kadar itemlerinde iyi olması lazım item olmadıktan sonra o çardan beklentilerini biraz azaltmakta fayda var extraokk
K
kahpehayat OP ⭐ 19y
#28
yorumlarınız için hepinize çok tşkr ederim saygılarımla Wink
L
Lord_Rings ⭐ 19y
#29
unıqulerde iyi ama

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: