bow ol la bırak glavie yi Mr. Green
yok saol ben glaviemden memnunumm extrabeer
bow ol la bırak glavie yi Mr. Green
saol __CraZy__ yorumun için ama bow da ne block koyuyo nede heuksaal gibi can katıyo direk darbe yiyiyo ve canı çok az ama ben glaviemden menunun glavie yide çok sefiorum saolun extraokk
saol __CraZy__ yorumun için ama bow da ne block koyuyo nede heuksaal gibi can katıyo direk darbe yiyiyo ve canı çok az ama ben glaviemden menunun glavie yide çok sefiorum saolun extraokk
Sen Saol :))
Ama yanlıs yere açmışsın bu topic i :)
Log in to write a reply.
Log In