Icerige atla
Extraloob

stall çarı açsam o çarla beraber asıl çarım banlanır mı

· 21 Yanıt · 3.0K görüntüleme
I
iNFeCTioN OP ⭐ 18y
#1
lütfen bilgisi olan varsa yazsın lütfen. :o
21 Yanıt
X
XER0 ⭐ 19y
#2
Stall charları banlanabilir
I
ironEyE ⭐ 18y
#3
yanlız başlıuğın sonuna mı getirmeyi unutmuşun 😜

zannımca zannetmiyorum öle şey olacağını çünkü bi sürü kişi stall chardan banlandı ama kendi charları sırf bunun için banlanmadı için rahat olsun derim bn 🍺
I
iNFeCTioN OP ⭐ 18y
#4
yani stall çar açsam gm bundan beni banlarmı? ve sadece stall çarından banlananlar var mı acaba?
X
XER0 ⭐ 19y
#5
yani stall çar açsam gm bundan beni banlarmı? ve sadece stall çarından banlananlar var mı acaba?


stall charı açıp banlananlar arttı pazartesi gecesi stall charını boşalt salı banlanmassa devam 😈
I
iNFeCTioN OP ⭐ 18y
#6
yani stall çar açsam gm bundan beni banlarmı? ve sadece stall çarından banlananlar var mı acaba?


stall charı açıp banlananlar arttı pazartesi gecesi stall charını boşalt salı banlanmassa devam 😈



peki diyelim asıl çarım olan nuker bu çar yüzünden banlanır mı?
X
XER0 ⭐ 19y
#7
yani stall çar açsam gm bundan beni banlarmı? ve sadece stall çarından banlananlar var mı acaba?


stall charı açıp banlananlar arttı pazartesi gecesi stall charını boşalt salı banlanmassa devam 😈



peki diyelim asıl çarım olan nuker bu çar yüzünden banlanır mı?


Aynı hesapta değiller ise banlanmaz (ayrı sebeblerden banlanabilir o ayrı bot gibi)
I
iNFeCTioN OP ⭐ 18y
#8
peki diyelim asıl çarım olan nuker bu çar yüzünden banlanır mı?

Aynı hesapta değiller ise banlanmaz (ayrı sebeblerden banlanabilir o ayrı bot gibi)

çok teşekkür ederim içimi rahatlattın.zaten stall çarım ile nuker farklı hesaplarda çok sağol
N
#9
farklı hesaplarda olan charlarının aynı anda stall charın yuzunden banlanması ımkansız bır olay banlamalar id uzerınden yapılır ip uzerınden yapılmaz ıcın rahat olsun 👍
T
the king ⭐ 19y
#10
😱 bence asıl charın banlanma ihtimali var ....

neden diyecek olursan souçta asıl charınada loader vs. programlarla giriceksin ama clientless stall açmayı düşünüyorsan için rahat olsun amaoda en risklisi gold charı açtım boa bıraktım wizz di char toplam 1 saattir odaa banlandı elindeki sos staff gitii drop olan ucuza alınan soslar fln gitti hiçde takmadım ama sen en geç pazartesi akşamı at malları nonamexx ın dediiği gibi 😉
pazartesiye bile bırakma işin fln çıkar sonra üzülürsün 👍
C
clubber ⭐ 18y
#11
beim arkadaşın 5 ağustostaki ban listesinde stallcı çarı banlandı...bi dünya item gitti... 👍 🕵️
I
#12
nasıl bi alaka kurdun anlamadım ki ^^
L
LiycraSoN ⭐ 19y
#13
İçin rahat olsun banlanmaz istediğin kadar stall çarı aç koy yan yana bide kendi çarını kas 🤘
_
__enes__ ⭐ 18y
#14
yani stall çar açsam gm bundan beni banlarmı? ve sadece stall çarından banlananlar var mı acaba?

Benim stall charım banlandı 😞
R
Rhea ⭐ 19y
#15
banlanmaz...
aynı ıd de olmasının anlamı yok zaten ozaman ne anlamı kalır gerçek charını bırak daha iyi
ben derim ki:
staff charın wizard olsun 20 ye kadar kas sonra itemlerini sat o stall charı olsunçünkü 20- stall charları banalanabiliyor ama 20+ olursan daha az risk var
N
NoBLe ⭐ 19y
#16
ne alaka niye stal charı banlansın ki kaç yıldır stal charım aynı 9 de geldi hala 8_D_SUN adı ban man yok xS
D
doruQue ⭐ 18y
#17
walla bende uzun zmandır stall çarı kullanıyorm fakat uzun zamandır allah`a şükür banlanmadı...
G
gametime ⭐ 18y
#18
silk aldıysan hiç bişey olmaz 😄
R
RiqueLme ⭐ 19y
#19
nasıl bi alaka kurdun anlamadım ki ^^




+1907 ^^
F
#20
kardeş iki çarınında banlanma riski fazla. nedeni ise çift clent açtığın zaman tek ip numartası üzernden uyona giriyorsun. buda gm ler oyuna girdiğğ zaman senin botmuş gibi görünmenme yada serverde doluluk oluşturmana neden olduğundan dolayı banlayabiliyorlar.benim arkadaşım bu şekilde 4 ntane çöarı banlandı. oda çift çar açıp hem staşl hgemde oyundaki çarlarımı kasayım dedi ama ertesi günü girmeye kalktığında 4 ü de banlanmıştı. istersen dikkatli ol açacaksan bile. benden söylemesi

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: