bu benim sorunum deil arkadaşım pc sinde oluo pc açınca int. gelio msn felan açılıo ama yarım saat sonra internet gidio ama
msnde yazdıklar göderilmio ama msn açıp kapayan gözüküo bide sroyu indiriyoo oda duruo ilerlemio
srun var
· 3 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
D
Dark_Lord_
⭐ 19y
İnternet gitme sorunu birçok kişide var , yine yarım saatte bir gidiyorsa iyi , bende 2dkda bir gidiyor eheuehe Mr. Green
İnternet gidince msn bi süre açıkmış gibi kalıyor , yazdıklarında önce gidiyormuş gibi görünüyor , fakat gitmiyor , iletilemedi diyor daha sonra.
Sro indirme işini de flashget veya benzeri bir indirme yöneticisi ile yapıorsa , zaten internet gidip geldiğinde indirme işine kaldıgı yerden devam eder.Ama internet gitmiş iken indirmez , internet tekrar gelince indirir.Net gidince orada flashgette ya da hangi programla indiriyorsa artık , hız diye bir kısım vardır orası 0.0 olur , net gelince tekrar artar.
İnternet sorunu için de telekomu arayın , birçok kişinin dns ayarlarında falan sorun var , ttneti arayın yardımcı olacaklardır (en azından yardımcı olacaklarını söylüyorlar hehe Mr. Green )
İnternet gidince msn bi süre açıkmış gibi kalıyor , yazdıklarında önce gidiyormuş gibi görünüyor , fakat gitmiyor , iletilemedi diyor daha sonra.
Sro indirme işini de flashget veya benzeri bir indirme yöneticisi ile yapıorsa , zaten internet gidip geldiğinde indirme işine kaldıgı yerden devam eder.Ama internet gitmiş iken indirmez , internet tekrar gelince indirir.Net gidince orada flashgette ya da hangi programla indiriyorsa artık , hız diye bir kısım vardır orası 0.0 olur , net gelince tekrar artar.
İnternet sorunu için de telekomu arayın , birçok kişinin dns ayarlarında falan sorun var , ttneti arayın yardımcı olacaklardır (en azından yardımcı olacaklarını söylüyorlar hehe Mr. Green )
tmm sadece sro yu indirirken intr gidio yoksa gitmio
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
SATILIK 120LV GLAVİE FF 4M SP VAR SETİ 12 DG LEGEND 13 SİLAH VAR AVATAR VAR UYGUN FİYATA VERİLECEK SATILIK LW 64 İNT SPEAR NUKER 64+7 MOON SİLAHI VAR 7 DG BLUE'LU SETİ VAR LW 20 JOB SETİ VAR BLUE'LU 200 TL TEK FİYAT Var işte ksronun da botu var kanıtlı !! 1 hatam var yardım edecek var mı? ECSRODA 90 lvl var silahlarıda var ama neden Buyuleri Yok