Icerige atla
Extraloob

Sroya 0'dan bakış.

· 34 Replies · 12K views Pinned · Page 2 / 2
Replies
D
dragonwar OP ⭐ 18y
#23
Evet resim sorunu çözülmüştür. Resim minik halde tıklayıncı büyüyor tekrar tıklayınca tam boy oluyor. Rehberim bitmiş değildir boş vaktimde rehberimi resimlerle donatacağım.
H
HeLL_SpY ⭐ 19y
#24
güzel bir bilgi olmuş ama aşağıdaki "Sp" ve " Exp" yazan yer gözükmüğyo onalrı düzeltirsen güzel olur.(renkler uyuşmamış.)
D
Downfall ⭐ 19y
#25
güzel çalışma ellerine sağlık
C
Can.Yilmaz ⭐ 19y
#26
tşk çok güzel bilgiler vermişsin!
T
t3trat ⭐ 18y
#27
güzel çalışma ellerine sağlık
X
XipeHocter ⭐ 19y
#28
Yeni Başlayanlara Söyliyorum :

Bunlar İşin Görünen Yüzü Girinde İşe görün 😄

Soluğu Ruh Ve Sinir Hastalıkları Hastanesinde Alabilme Olasılığınız Var 😄

Söyliyimde 😄
F
ForBack ⭐ 18y
#29
bencede işe yarar ve geniş bir bilgi olmuş ellerine sağlık ^^
R
Rhea ⭐ 19y
#30

EVENT NEDİR?
Event özel yaratıkların olduğu bir mağaradır. Her serverde her 3 saatte bir gerçekleşir. Bu mağaraya 40+üstü olduktan sonra gitmenizi tavsiye ederim. Bu mağarada sadece yaratık değil insanda kesmek zorunda kalacaksınız kısaca işiniz çok zor olacak.
özellikle 40- gitmeli 20 levelde bi adam niye gitmesin villain canavarları süper ex veriyor

ELİXİR TAMAM EŞYA TAMAM NE GEREK?
Şimdi sağlıkcımızın yanına gidiyoruz. (potion aldığımız adam) Bu adamın en son sekmesine tıklayarak ordaki en baştaki şişelerden silahımızın leveline uygun olanını alıyoruz. Samarkende en fazla 4 levele kadarsa Hotanda 8 levele kadardır.
potioncudan değil yüzükçüden alınır lucky powder

2.HUNTER (AVLAYICI)
Kervancılara(trader) yardım ederler. Bu iş karşılığında para isterler. Bence aynı kişi traderlik yapsa yine aynı yolu gitmiş olur lakin daha fazla kazancı olur. Yinede olmak isteyenler olsun. 40 lvlden sonra tercih edin. Yoksa kimse sizi adam yerine koyupda tutmaz.
tüm hunterler para alacak diye bişey yok


sadece bazı hataları düzelttim
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#31
Güzel Bilqiler Oyuna Yeni Başlayanlar için
R
Rowndark ⭐ 18y
#32
.
I
Intimate ⭐ 17y
#33
bilmeyenler için iyi
M
Mc_TiKiCaN ⭐ 19y
#34
GuzeL payLAsım olmus Elıne sagLık.Bu arada sen Eldorado da oynuyordun demı bu resmdekı car eldoradodaydı?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: