arkadaşlar bir sürü küçültme programı var, biliyorum. ama hiçbirisi pcnin kasmasını engellemiyor. küçülttüğüm zaman ne cpu usage ne memory usage azalmıyor. sadece SM ve rumata loader'ın /mini komutu kasmayı engelliyor. yalnız rumata loader tbot ile çalışmadığı için kullanamıyorum doğal olarak. bu yüzden iki taneden fazla çar açamıyorum.
benim isteğim, rumata gibi sro ekranını küçültüp kullandığı sistem kaynağını azaltan, loader şeklinde olmayan (yoksa tbot ile çalışmıyor) bir program. böyle bir program gören, duyan varsa; lütfen söylesin.
SRO_Client küçültme
· 22 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor
22 Yanıt
bunu biliyorum ama multi desteği yok. tek çarda kullanıldığında 100*100 yapınca dahi kasma en ufak azalmıyor. multi desteği olan versiyonunda da küçültme yok sadece gizliyor gizlemesi de kasmayı azaltmıyor 😞
yine de sağol 😊
yine de sağol 😊
bekle başkaları da var bulacam sabitlerdeydi ama indirilmiş sanırım smden daha küçük yapıyodu
önemli olan boyu değil işlevi 😁
srokiller %5 yapıyo minicik ama kasma problemi çözülmüyo.
srokiller %5 yapıyo minicik ama kasma problemi çözülmüyo.
o gizlemekten başka hiç bir işe yaramıyor 😞 gizlemeyi trainshow da yapıyor.
sitede olmayan bir şey verirsen daha hoş olucak zira sitedeki herşeyi ezberledim ve rumata hariç hiçbiri yaramıyor işe o da tbotla çalışmıyor.
sitede olmayan bir şey verirsen daha hoş olucak zira sitedeki herşeyi ezberledim ve rumata hariç hiçbiri yaramıyor işe o da tbotla çalışmıyor.
bunu da biliyorum bunun linki kırık xD sitede olmayan bişi ver mustafa yeter artık 😜
Y
Yalnizgezen
⭐ 19y
rumata tbot ile çalışıyor ben bu yolla 3 çar açıyorum.ama tbot dc olunca oyuna botla girmek için diğer çarlarıda kapatmak zorunda kalıyosun. Pls try again
rumata tbot ile çalışıyor ben bu yolla 3 çar açıyorum.ama tbot dc olunca oyuna botla girmek için diğer çarlarıda kapatmak zorunda kalıyosun. Pls try again
dostum rumatanın tbotla nasıl çalıştığını açıklayabilir misin? çok memnun olurum 🍺 bayağı lazım üçüncü bi çar daha açmam lasım.
edit: sanırım sen önce tbotla oyuna girip sonra diğer iki çarı rumatayla açıyorsun. ben de aynısını yapıyorum ve iki çar açıyorum fakat bilgisayarım eski olduğundan çok kasıyor. ben tbotla açtığım clientide ufaltıp daha az sistem kaynağı tüketmesini sağlamak istiyorum. umarım derdimi anlatabilmişimdir 👍
up?
C
cekikgozlu
⭐ 19y
budra bulursan bana da linki pm atar mısın 😊
aynı sorun var bende de..
aynı sorun var bende de..
up?
sronun boyutunu 800x600 yap oyuna gir ctrl+alt+entere bas pc % 0 kasmaz rastgele ^^
viewtopic.php?f=53&t=71483&p=870677#p870677 bu topicte bulabilirsin aradığn programı
malesef olmadı. ram kullanımı 427mb idi, bunu yaptım oynamadı bile 😞
Agbot kullanıyorsan clientless ile kullan
sronun boyutunu 800x600 yap oyuna gir ctrl+alt+entere bas pc % 0 kasmaz rastgele ^^
benim sro zaten 800x600 😁
viewtopic.php?f=53&t=71483&p=870677#p870677 bu topicte bulabilirsin aradığn programı
denedim az önce ama bende nedense bir işe yaramadı 😞
Agbot kullanıyorsan clientless ile kullan
konunun başında da söylediğim gibi, TBot kullanıyorum.
O zaman ram ekle sisteme
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap