Icerige atla
Extraloob

>>> ! SRO DAMAGE BUG ! Düzeltilti <<<

· 139 Yanıt · 54K görüntüleme · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
B
BlackQueen ⭐ 18y
#81
umarım roolback gelir marsta millet +20 basmış hep global atıyorlar

Max 17 diye biliyorum ☕



sözün gelişi zaten 1 önceki mesajda açıkladım
B
BlackQueen ⭐ 18y
#82
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#83
ohanness +17 basan mı var adam kafadan parayı buldu rollback gelir o vakit.
B
BlackQueen ⭐ 18y
#84
resim ekledim globaller açık
P
Phantoso ⭐ 18y
#85
Rolback olmassa atarım kendimi camdan millet +20 basmıs makara: neden atarım: ben basmadım diye makara:
T
TniesT ⭐ 16y
#86


U
Ultioxen ⭐ 16y
#88
Yuh be rollbackte olmadı kaldı staff lar öle adamların
C
chipshajen ⭐ 17y
#89
peh düzelmiş :/
B
BlackQueen ⭐ 18y
#90
roll back olmassa elveda mars 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#91
bug fixed.

peki bu + basanlar ne olacak.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#92
Rollback oldu mu,?
U
Ultioxen ⭐ 16y
#93
+ basanlar kaldı -.-
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#94
rollback olmadı.
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#95
Rollback gelmeliydi + basılan eşyalar duruyor halâ.sanırım joymax yeni legend hediyesi olarak bırakacak onları
0
0sse.mp3 ⭐ 18y
#96
off kardeşim başta söyleseydin hemen bizde atardık 😄
P
PzP898 ⭐ 16y
#97
off ya keşke bizde bassaydık deli para eder onlar :S
C
Crisis ⭐ 19y
#98
iste bizim milletimiz böyle...madem buldun + basma bugunu niye acıklamıyosun? biz burda bu bugu ortaya cıkarmasaydık senin nerden haberin olcakdı?...

ps:tam gözüme girmisti joymax gene yaptı yapacagını,insan olmayan varlıklar >.<
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#99
Rollback gelmeliydi + basılan eşyalar duruyor halâ.sanırım joymax yeni legend hediyesi olarak bırakacak onları



işte bu rezalet olur ben 101 +15 yapsaydım ne olacaktı serverda tek 🙄
D
deviljany ⭐ 17y
#100
Bu + basma bug'u nasılmış peki ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: