Arkadaşlar srobot bedeva bilgisi olan varmı diye sorucaktım. Bilmeyen varsada öğrenmiş oldu bedeva olduğunu 😄 Kontor 0 ama çarlar deli gibi kasıyor 😄 varmı bir açıklaması olan ?
Sro bot
· 1 Replies · 2.0K views 0 reading
Log in to write a reply.
Log In