Icerige atla
Extraloob

Spear nuke Yardımcı Olabilirmisiniz

· 16 Replies · 3.4K views
C
constantine OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar ben Yeni bir Char actım suan 23 lv ve 23gp var Stat pointlerini hiç vermedim yani Str-İnt Annemin charına 76 lvl spear sos moon düştü bende spear nuke açmayı düşünüyorum nasıl vermem lazım stat pointler olsun skilller olsun
16 Replies
C
clubber ⭐ 18y
#2
stat pointlerini full inte ver ...skill yapılandırmana gelince çoğu int çarın uyguladığı..:
fire-30
cold-90
lıght-90
heuksal-90 yap derim ....çook sağlam olursun protector giyinmeni tavsiye ederim....
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#3
23 gap mı 😱 😱 .Sp kasmak için bu kadar gap yaptığını düşünerek söylüyorum;
Acilen ve acilen gap ı 9 a düşürüyorsun ve light açıyorsun.Madem int olacaksın light senin belkemiğin olacaktır.Stat olarak full int vermeni öneririm.Hybridde yapabilirsin,çokta güçlü olur.Ancak yapılandırması zordur ve sıkıntılıdır.O yüzden full int gitsen daha iyi.

Skillerin ise clubber ın dediği gibi
90 heuksal
90 light
90 cold
30 fire.
X
XER0 ⭐ 19y
#4
23 lvla kadar nasıl kastın ????? o şekilde 😄
C
constantine OP ⭐ 19y
#5
Tşk ederim yardımınız iin
C
constantine OP ⭐ 19y
#6
23 lvla kadar nasıl kastın ????? o şekilde :D


annem kastı 2 günde 6k sp oldu
X
XER0 ⭐ 19y
#7
23 lvla kadar nasıl kastın ????? o şekilde :D


annem kastı 2 günde 6k sp oldu


Skillsiz statsız tbrik ederim 😁
N
#8
stat pointlerin pure int olucak uzerine protector giyiceksin skillerin 90heuksal-90light(imbue)-90cold-30fire(passive)olucak 👍 bu arada 23 lvl gap ne demek exp gelmez ki 😱
C
constantine OP ⭐ 19y
#9
stat pointlerin pure int olucak uzerine protector giyiceksin skillerin 90heuksal-90light(imbue)-90cold-30fire(passive)olucak 👍 bu arada 23 lvl gap ne demek exp gelmez ki 8O


ben sp gelsin diye yaptım 😄
X
XER0 ⭐ 19y
#10
yav 9 farktan sonra istediğin kadar bırak sp sabittir 9 farka kadar skill aç kasılırmı o char :S
G
gizhem ⭐ 19y
#11
23 lvla kadar nasıl kastın ????? o şekilde :D


annem kastı 2 günde 6k sp oldu


Skillsiz statsız tbrik ederim 😁



böle anaya can kurban benim annem neden oynamıyor oynasa keşke beraber lord keserdik ve ya isu 😁
X
XER0 ⭐ 19y
#12
Nerdeeee . Annem lord yarkan kesecek 😁 hava atardım benim annem lord yarkan kesiyo seninki mangyang bile kesemez diye 😁
R
Rhea ⭐ 19y
#13
arkadaşlar adamın annesi oynuyormuş bunda ne var dalga geçecek
herneyse arkadaşım bence hybrid yap 5 int 1 str iyi olur pro giy ve 90 ceyran 90 cold 79 force 41 heuskal yap
şimdi neden böyle dediğimi söyleyeyim
soru:Neden fire yok
cevap:çünkü cold ve ceyran nuke işini görecektir 50 ye kadar kendini kastıracan zaten gerekli bir skill yok firede
soru:neden 41 heuskal
çünkü hem passivenin verdiği HP ve ghost spear prince skilli işine yarayacak
soru:neden force 79 ta da 80 de değil ben 80 yapacam 5 tane debuf koyacam
cevap:siz 5 tane debuff koyacam diyonuz ama karşı taraf armut toplamayacak 5 tane debuff koyayım derken yatarsınız uzağa kaçarsınız gelene kadar 4 tane koyarsınız 5.yi koyarken adam size dalar çeyrek kanla pvp ye başlarsınız
kesme taktiği ise şöyle olur
4 debuffu gelene kadar çakarsınız 90 ceyran nukesi 70 ceyran nukesi+ghost spear prince adam yerde dayanıksızsa ghost spearı koymaya gere bile kalmaz
bu taktiği str lere(china)
4 debuffu gelene kadar çakarsınız 90 ceyran nukesi+ghost spear prince yerde tek nukede bile alabilirsiniz elindeki som sa
bu taktiği int lere(china)
europen warrior 2 nukede gider zaten debufflara gerek bile kalmaz
europen rogue nuke+shock earth shout yeterli olacaktır zaten extreme yada desperade var
europen wizard 30 ceyran nuke yeterli
europen warlocka debuffları koymak zorundasınız yoksa sizi yatırır 4 debuff sonra nuke iş bitti
tabi bu taktikleri yazarken blocku düşünmedim sizi yenende kesinlikle olacaktır
E
expertise ⭐ 18y
#14
nasıl becerdi bu işi
D
doruQue ⭐ 18y
#15
23 gap mı 😱 😱 .Sp kasmak için bu kadar gap yaptığını düşünerek söylüyorum;
Acilen ve acilen gap ı 9 a düşürüyorsun ve light açıyorsun.Madem int olacaksın light senin belkemiğin olacaktır.Stat olarak full int vermeni öneririm.Hybridde yapabilirsin,çokta güçlü olur.Ancak yapılandırması zordur ve sıkıntılıdır.O yüzden full int gitsen daha iyi.

Skillerin ise clubber ın dediği gibi
90 heuksal
90 light
90 cold
30 fire.


herşey dogruda hybrid in güçlü olduguna şahsen inanmıyorm...
mag balance çok farkediyor... 2 k hp içn damagelerinizden vazgeçiyorsunz...
bu oyunda 2 tip wardır ya full int yada full str gerisi yalan kanımca.. ☕
_
_RockLee_ ⭐ 18y
#16
Light el yakma acmalı 90 cold 90 light kesinlikle yapmalıısn.Geri kalandı 90 heuksal ve 30 fire oluo.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: