spartan bence şu ana kadar gelmiş en güzel kostum.


abi o akdarda değil,melek kanadı,şeytan kanadı ve yılaşında gelen cadı kıyafetlerı bundan cok daha guzel ama buda güzel

ps:zevkler ve renkler tartısılmaz =)