spartan bence şu ana kadar gelmiş en güzel kostum.
abi o akdarda değil,melek kanadı,şeytan kanadı ve yılaşında gelen cadı kıyafetlerı bundan cok daha guzel ama buda güzel
ps:zevkler ve renkler tartısılmaz =)
spartan bence şu ana kadar gelmiş en güzel kostum.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap