Off Çok Hoş Bence... Tam Benlik Birşey 300 Spartalı Hastasıyım Zaten 😁 Bunu Alan Arkadaşlarımız Varsa Resmini Çekip Koyabilrmi Acaba Nasıl Duruyor Diye Merak Ediyorum Eğer Güzel İse Warrior Charımı Almayı Planlıyorum 😜
Charından Bir SS Çekip Koyarmısın Acaba Bende Almayı Planlıyorum Ama Nasıl Durdugunu Merak Ettim..Yaklaşık 20 DK Hotanda Gezdim Ama Almış Biri Denk Gelmedi 😜