Öncelikler herkesin bayramını kutlarım.
Arkadaslar 74 wizard charımla 2 tane 22 lvl çin charımı 9 gapta onglarda sp kasıyorum.
Pt ye kac lvl oyuncuları alırsam en güzel spyi alırım.
Charlarım 22-25 arasında kasılıyor.Birinde sp ticket var
Cevaplarsanız sevinirim.
Sp kasarken ptdeki lvl ortalaması nasıl olmalıdır ?
· 3 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
O
Optimus Prime
⭐ 18y
1-10
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
68 lvl de en iyi sp nasıl ?? SATILIK 123 LVL WARRİOR CLERİC-JOP LVL 120-3 PAGE-FLAG 5/5-12 M SP-DEPO 7 PAGE-DEPODA 2 PAGE ZERK SATILIK 125 LVL STR BOW CHAR-JOP LVL 121 TİEF-3 PAGE-FLAG 5/5-1 DRES-4 M SP-CHAR ADI: Motan 125 LVL WİZZ-BARD 9.7M SP JOB:103 LVL SATILIK 123 LVL WİZ CLERİC-2 PAGE-3 DRES-JOP LVL 100-A DEVİL-6M SP-CHAR ADI : GGANDALF