beyler oyuna girdiğimde ıd ve pw yazıp 1-2 kere cod gelip tıkltadıktan sora trafic yazısı gittiğinde connecete bastığımda ccod gelmior HELP ME PLSS
Sorunum var xD
· 4 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
eft sro öle bişi çıakrdı 3 deneme var sonra direk masaüstüne atıyooo herkeste aynı sorun varrr
Çzümü varmı?
eft sro öle bişi çıakrdı 3 deneme var sonra direk masaüstüne atıyooo herkeste aynı sorun varrr
Böle bişey çıkardımı ? Yoksa bu hatamı ... Yani bu her zaman mı 3 kere denenince atçak yoksa salıya kadarmı ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap