Icerige atla
Extraloob

Son 3LVL :)

· 14 Yanıt · 2.6K görüntüleme
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#1
yavaş yavaş emin adımlarla ilerliyoruz bakalım artık sıkıldım kasmaktan ama yapacak birşey yok 😁

14 Yanıt
J
JetHomme ⭐ 19y
#2
kalmış 3lv dayan. 😆
H
HnTRue ⭐ 18y
#3
Hayrlı olsun:)
J
Josephine ⭐ 17y
#4
Son'larda güzelmiş ^^
Ps : Hayırlı olsun.
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#5
Son'larda güzelmiş ^^
Ps : Hayırlı olsun.

Son'lar derken hani nerde 1tane dagger'ım var yahu 😁
D
duzceli81 ⭐ 17y
#6
gzz
A
Adith ⭐ 18y
#7
Tebrikler.
p.s:Knight oynadinmi 😜 Ko'nun en saglam charinin nicki Ordeall idi makara:
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#8
Tebrikler.
p.s:Knight oynadinmi 😜 Ko'nun en saglam charinin nicki Ordeall idi makara:

teşekürler:)
ps:ko hiç bulaşmadım hiç oynamadım 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#9
adamın 3 lvl'ı kalmış benim 7 ahahaha o sıkıldıysa ben intihar edeyim daha 7 ay var önümde o.O
W
Whisk ⭐ 16y
#10
110 lwl için şimdiden hayırlı olsun..
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#11
adamın 3 lvl'ı kalmış benim 7 ahahaha o sıkıldıysa ben intihar edeyim daha 7 ay var önümde o.O

105'e kadar herşey iyi hoş güzel ama sonrası işkence gibi kasılmıyor cidden 😁
C
Cryolite ⭐ 19y
#12
sık dişini az kaldı 😁

ps : dagger +7?
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#13
sık dişini az kaldı 😁

ps : dagger +7?

yok yemedi şuan +5 gene bir kaç gün bekledim denedim gene olmadı yarın silk alıcam bir daha denicem lanet silaha çok uğraştırdı beni 😁
C
#14
Tebrikler

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: