
yavaş yavaş emin adımlarla ilerliyoruz bakalım artık sıkıldım kasmaktan ama yapacak birşey yok 😁



Son'larda güzelmiş ^^
Ps : Hayırlı olsun.
Tebrikler.
p.s:Knight oynadinmi 😜 Ko'nun en saglam charinin nicki Ordeall idi makara:
adamın 3 lvl'ı kalmış benim 7 ahahaha o sıkıldıysa ben intihar edeyim daha 7 ay var önümde o.O
sık dişini az kaldı 😁
ps : dagger +7?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap