lutven o sıtey uyelıg olsan paylsın orda yenı y ueylık almıyorum ve bot ıdnrım lazım coklu bot acma bı pıcde ısrbot bıorden fazla bot kurma var orda
Şok !!! Haftaya 0x33 Kapanıyor!!! Şok
· 53 Replies · 4.4K views 0 reading · Page 3 / 3
Replies
lutven o sıtey uyelıg olsan paylsın orda yenı y ueylık almıyorum ve bot ıdnrım lazım coklu bot acma bı pıcde ısrbot bıorden fazla bot kurma var orda
Heyecana gerek yok 😉
0x33 kapanmıyor sadece sitedeki photoshop, muhabbet bölümleri kapanacak çünkü serverları kötü.
Softmod sonraki updateden sonra kullanılmayacak bir daha ama satış açık ne hikmetse. Onun yerine Aion için bot yapacaklar.
Softmod sonraki updateden sonra kullanılmayacak bir daha ama satış açık ne hikmetse. Onun yerine Aion için bot yapacaklar.
Paralı oyun bu arada ücretsiz değil bilmeyenler olabilir 14.99 USD
_
_SroGoblin_
⭐ 19y
Softmod satışı devam edicek arkadaşlar sadece forum kapanıcak bakın görürsünüz.
ingilizce yi tersten okumak bu olsa gerek closing görünce tamamdır:)
0x33 sadece forum bölümünü kapatıyor irc üzerinden faaliyete devam edecek
!!!!ha bir kaç kişi artık softmod alımı yok kaldırdılar demiş!!!! neye dayanarak dedi bilmiyorum çünkü şu an da şu saatte sitede sm alımı hala aktif
vay be yurdum insanı hakkında bilgi sahibi olmadığı konuda herzaman konuşacak bir şeyler bulur
konuşmaya devam eğlenceli oluyor bunları okumak;)
Evet, haklısın.. Ali (Morwena) kardeşimin ingilizce açıklamayı yanlış tercümesinden kaynaklanan.. Birazda kulaktan duyma gibi sanırım 😉 (hüeyinden olabilir) bir bilgiyi mod'luk rütbesinin verdiği sorumlulukla bu konuya taşıması acemice bir hata olmuş 😆
Ali sen bu bilgiyi berber hüseyinden mi duydun o da bana bu konunun açıldığı tarihlerde gecenin köründe tel açıp ya nolacak halimiz demişti sonra peşinden yaman net yaman abi geldi sonra bütün erdek de yolda gördüğüm herkes yaa abi bot gidecek nolcak şimdi demeye başladı ve herkese tek tek kardeşim forum kapanacak sonra açılacak iyi okuyun şu yazılanları demekten dilimde tüy bitti! Kesin bu dedikodu senden çıktı buradanda anlaşılan o 😄
Softmod kapatılmıyor sağdece daha kayıt yapılamayacakmış kayıtlı kullanıcılar aynen devam yani ben 😊
Rappelz ' i deneyin.Bu oyundan kat kat güzel , ücretsiz , grafikleride süper.
1.7GB , Updateside uzun sürer ancak ondan sonra çok iyi olursunuz.
3Irk var , 10LVL e kadar eğitim alıyorsun görevleri yapman şart oyunu oynayabilmek için , sonra istedigin buildi yapıyorsun.
Cleric & warrior & mage & bow vs birçok özellik var.
1.7GB , Updateside uzun sürer ancak ondan sonra çok iyi olursunuz.
3Irk var , 10LVL e kadar eğitim alıyorsun görevleri yapman şart oyunu oynayabilmek için , sonra istedigin buildi yapıyorsun.
Cleric & warrior & mage & bow vs birçok özellik var.
28 Mayıs 2008 11:00 an itibariyle kapalıdır. yine birçok kişinin yolda bana yaa bak biz sana dedik işte kapandı gördün mü demesini sağlayan.. Fakat ne yazıkki arkadaşların engin ingilizce bilgi birikimine dayanarak şu siteye girip de bi bakayım demediği alengirli sitemiz 0x33.. bakınız son olarak sitede ne yazmışlar..
Site Downtime
Hey everyone. We've had some problems and are working on restoring the forums.
It could take anywhere from 72 hours on to move the server and allow the DNS to fully propagate.
Yani 0x33 diyorki....
Site yenilenme süresi
selamünalyküm millet. Birkaç arıza çıktı ve bizde jason walker clockwork falan kolları sıvadık harılharıl çalışıyoz toparlamaya çalışıyoz. Sanırım 72 saat falan sürer DNS MNS çok süper olacak rahat olun bazı dedikodulara kulak asmayın anadın mı.. selametle kalın. 😄
Site Downtime
Hey everyone. We've had some problems and are working on restoring the forums.
It could take anywhere from 72 hours on to move the server and allow the DNS to fully propagate.
Yani 0x33 diyorki....
Site yenilenme süresi
selamünalyküm millet. Birkaç arıza çıktı ve bizde jason walker clockwork falan kolları sıvadık harılharıl çalışıyoz toparlamaya çalışıyoz. Sanırım 72 saat falan sürer DNS MNS çok süper olacak rahat olun bazı dedikodulara kulak asmayın anadın mı.. selametle kalın. 😄
0x33 kapanmıyor sadece sitedeki photoshop, muhabbet bölümleri kapanacak çünkü serverları kötü.
Softmod sonraki updateden sonra kullanılmayacak bir daha ama satış açık ne hikmetse. Onun yerine Aion için bot yapacaklar.
O kadar para kazanıyorlar bi server alamıcak kadar acizlermi :?!!
saçma bi durum bu sitenin yaptıkları.
herkes satıyo artık üyelikleri bende üyeydim eskiden ama şifremi falan unuttum.
Log in to write a reply.
Log In