Icerige atla
Extraloob

Şok !!! Haftaya 0x33 Kapanıyor!!! Şok

· 53 Yanıt · 4.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#21
oyun güzele benziyor lakin çok yol alması gerekli ilk aşamada zevkli gibi gözüksede bir sorun çıkarsa oyuna destek kalmaz ve 2-3 yıl içerisinde kapatılır gider hoş bu işi sıkı tutarlarsa 2-3 yıl içinde adından çok söz ettirir lakin komple silkroad kokuyor oyun 🙄
R
renklibere ⭐ 19y
#22
oyun güzele benziyor lakin çok yol alması gerekli ilk aşamada zevkli gibi gözüksede bir sorun çıkarsa oyuna destek kalmaz ve 2-3 yıl içerisinde kapatılır gider hoş bu işi sıkı tutarlarsa 2-3 yıl içinde adından çok söz ettirir lakin komple silkroad kokuyor oyun 🙄

haklı olabilirsin ama ben tam silkroad diyemiyorum farklılıklar çok fazla tabiikide silkroad gibi sürükleyici ve akcılığı olan bir oyun olacağını sanmıyorum grafikler olarak benim çok hoşuma gitti ve bu firma bu oyundan bahsederken şuana kadarki en iyi oyunumuz olacak gözü ile bakıyorlar skiileri seyrettinmi bilmiyorum epey bi güseller degger ve glavie tarzı iki silahın videosunu seyrettim gayet hoş combolar mevcut p2p oyun olması bence daha iyi en azından kaliteli olacağından eminim kaldıki silkroad artık iğreç bir hal aldı inanılmaz derecede düzeysiz globaller atan oyuncularla dolu ( poseidon rezalet ) gold botlar cabası char kasamak sorun oldu artık neyse bekleyip görücez
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23
videoları izledim görsellik ve skiller muhteşem zannımca oynanabilirlikte silkroad gibi kolay ve akıcıdır lakin para kazanmak zorundalar bu oyundan da birçok kısım para kazanacak bu yüzden aynı sro gibi bir hal alacak asıl önemlisi 2-3 yıl için sponsorları kim :?!!
G
Gencfb ⭐ 19y
#24
arkasına saglam bir destek alırsa bu oyunda sro kadar tutulur
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#25
arkasına saglam bir destek alırsa bu oyunda sro kadar tutulur


zati merak ettiğimde o 3 yıl bunları destekleyecek bir sponsor bulunsun devamını getirirler oyun onu gösteriyor.
R
renklibere ⭐ 19y
#26
videoları izledim görsellik ve skiller muhteşem zannımca oynanabilirlikte silkroad gibi kolay ve akıcıdır lakin para kazanmak zorundalar bu oyundan da birçok kısım para kazanacak bu yüzden aynı sro gibi bir hal alacak asıl önemlisi 2-3 yıl için sponsorları kim :?!!


sponsorlarının kim olduğu hakkında biligm yok ama NCsoft firmasının daha onceki oyunlarına baktım küçük bir firma deil

diğer birkaç oyunu

GuildWarS
TABULA RASA
B
BlackLighT ⭐ 19y
#27
bu aıon grafik bakımından lineageye cok benziyor bakalım kaç mb x)
_
#28
bişi sorcam crack felan yapıp beleş yapamazlarmı softmod kullanamıcazmı softmod sımdı biz? beleş
B
#29
Re: Şok !!! Haftaya 0x33 Kapanıyor!!! Şok


Kapansın dah iyi botları Belej Olur Ozaman 😁
M
Morwena OP ⭐ 19y
#30
Softmod satışları devam edicek ama 6 aylık veya 1 yıllık alan kullanıcılara söylemek istemişler ...
Gidebileceği yere kadar gidicek diyorlar .
J
#31
Sm artık eskisi kadar sağlam olmaz. Eskiden crack'lendiği zaman hemen anlaşılıyordu. Şimdi ise o kadar kolay anlaşılacağını sanmıyorum.
M
Morwena OP ⭐ 19y
#32
anlaşılır anlaşılır ...
Adamlar başkalarının crack yapmalarına taviz vermezler
Number one olmak için 😉
B
#33
anlaşılır anlaşılır ...
Adamlar başkalarının crack yapmalarına taviz vermezler
Number one olmak için ;)

sana katılıyorum
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#34
İşte Oyundan Birkaç Ss




Special thx to Flexi
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#35
oyun için topic açıp oraya taşıyalım bu bilgileri ?!!!!!!...
B
bannedddd ⭐ 19y
#36
KO'ya benziyor. :?
E
emc ⭐ 18y
#37
SRO 'ya ücretsiz bir alternatif bulsam bende bırakacam.

Geçen görmüştüm. Biraz SRO'yu andıran bir oyun vardı. BOW'ları falan baya benziyordu.

Joymax'de artık GoldBotların silk alması için kampanyalar düzenler.
K
karanlık ⭐ 19y
#38
ingilizce yi tersten okumak bu olsa gerek closing görünce tamamdır:)

0x33 sadece forum bölümünü kapatıyor irc üzerinden faaliyete devam edecek

!!!!ha bir kaç kişi artık softmod alımı yok kaldırdılar demiş!!!! neye dayanarak dedi bilmiyorum çünkü şu an da şu saatte sitede sm alımı hala aktif

vay be yurdum insanı hakkında bilgi sahibi olmadığı konuda herzaman konuşacak bir şeyler bulur
konuşmaya devam eğlenceli oluyor bunları okumak;)
_
_Ghost_ ⭐ 19y
#39
Acaba Legend III ile alakalımı?Legend III gelmeden duyum falan mı aldılar?Artık bize burdan ekmek çıkmayacak.Fazla zaman harcamadn daha kolay olanamı yönelelim mi diye düşündüler.Aklıma ilk bu geldi.
D
djmurti80 ⭐ 18y
#40
ya alahr rızası cın bu sıety uye oln bır uylıgın vesrın ya ordan coklu bot kurmayı ındrme lazım benim napcam nasıl yapcam indremk icnin uyelık lazım ueykde kaptılmsı brı yardımcı olsun

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: