wizart crt atamaz kardeş zaten onların staff larıda crt 2 % 100 hesap etsene vursaydı her vurdugu crt düşerdi ama sana sunu söyliyim 76 lvl xbow kastım..... vede itiraf ediyorum defansım hiç yok denecek kadar az.... bide wizard xbow vede dagger larda bi skill var onu cekerse 2 katı fazla vuruo.....ama 2 katıda fazla yiyo Very Happy artık sen hesapla ben ggücü cekmessem kimseyi yatıramıom gücü cekersemde tek yiyom
snow shiled
· 25 Replies · 3.6K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Glavie Ye Snow Sheild Gitmez Sn De Bir Cannot Mp Mr. Green Ondan Full İnt=coLd 80 extraokk
wizart crt atamaz kardeş zaten onların staff larıda crt 2 % 100 hesap etsene vursaydı her vurdugu crt düşerdi ama sana sunu söyliyim 76 lvl xbow kastım..... vede itiraf ediyorum defansım hiç yok denecek kadar az.... bide wizard xbow vede dagger larda bi skill var onu cekerse 2 katı fazla vuruo.....ama 2 katıda fazla yiyo Very Happy artık sen hesapla ben ggücü cekmessem kimseyi yatıramıom gücü cekersemde tek yiyom
ben havaya konuşuyom galiba Confused
ben wizard crit vurur demedim demek istediğim wizard vurduğunda ve dagger crit vurduğunda
wizardın crit vurmadığını bende biliyom detective
Gıcık oluyorum o skille Evil or Very Mad tamamem nukerleri düşünülerek yapılmış adam zaten yüksek damage vuruyo sana pvpde onu basıyo vur allah vur yatarsa ne ala yatmassa dalga geciyo Very Happy
Gıcık oluyorum o skille Evil or Very Mad tamamem nukerleri düşünülerek yapılmış adam zaten yüksek damage vuruyo sana pvpde onu basıyo vur allah vur yatarsa ne ala yatmassa dalga geciyo Very Happy
nesin sn eu mu chinesen snde açsana
Log in to write a reply.
Log In