Icerige atla
Extraloob

snow shiled

· 25 Replies · 3.6K views · Page 2 / 2
Replies
E
emrah35 ⭐ 19y
#21
wizart crt atamaz kardeş zaten onların staff larıda crt 2 % 100 hesap etsene vursaydı her vurdugu crt düşerdi ama sana sunu söyliyim 76 lvl xbow kastım..... vede itiraf ediyorum defansım hiç yok denecek kadar az.... bide wizard xbow vede dagger larda bi skill var onu cekerse 2 katı fazla vuruo.....ama 2 katıda fazla yiyo Very Happy artık sen hesapla ben ggücü cekmessem kimseyi yatıramıom gücü cekersemde tek yiyom
D
DarKK ⭐ 19y
#22
Glavie Ye Snow Sheild Gitmez Sn De Bir Cannot Mp Mr. Green Ondan Full İnt=coLd 80 extraokk
F
ffearless ⭐ 19y
#23

wizart crt atamaz kardeş zaten onların staff larıda crt 2 % 100 hesap etsene vursaydı her vurdugu crt düşerdi ama sana sunu söyliyim 76 lvl xbow kastım..... vede itiraf ediyorum defansım hiç yok denecek kadar az.... bide wizard xbow vede dagger larda bi skill var onu cekerse 2 katı fazla vuruo.....ama 2 katıda fazla yiyo Very Happy artık sen hesapla ben ggücü cekmessem kimseyi yatıramıom gücü cekersemde tek yiyom

ben havaya konuşuyom galiba Confused

ben wizard crit vurur demedim demek istediğim wizard vurduğunda ve dagger crit vurduğunda

wizardın crit vurmadığını bende biliyom
detective
Jink
Jink ⭐ 19y
#24
Gıcık oluyorum o skille Evil or Very Mad tamamem nukerleri düşünülerek yapılmış adam zaten yüksek damage vuruyo sana pvpde onu basıyo vur allah vur yatarsa ne ala yatmassa dalga geciyo Very Happy
P
punkemo OP ⭐ 19y
#25

Gıcık oluyorum o skille Evil or Very Mad tamamem nukerleri düşünülerek yapılmış adam zaten yüksek damage vuruyo sana pvpde onu basıyo vur allah vur yatarsa ne ala yatmassa dalga geciyo Very Happy


nesin sn eu mu chinesen snde açsana

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: