arkadaşlar ben arkadaşın hesabından sm kullanıcam onun idsi ile 0x33e giriyorum loader ve dll sini indiriyorum herşeyi ordaki resimlerle aynı yapıyorum fakat botu açınca karakter ekranında not authorized yazıyor fakat arkadaşım kasmaya devam ediyor pcye format çektim sro yu yeniden kurdum durum aynı lütfen bi yardım edin
sm çalışmıyor bi bakın lütfen
· 5 Replies · 946 views 0 reading
5 Replies
Arkadaşın Bir Return Çekebilir Mi ?
m tek bi ip Den kullanılabilir
Eğer Banlanmadıysan 0x33 mod.larından biriyle irtibata geçip konuşun Y>oksa Arkadaşının acc. banlanabilir
Eğer Banlanmadıysan 0x33 mod.larından biriyle irtibata geçip konuşun Y>oksa Arkadaşının acc. banlanabilir
Bi sm yi en fazla 3 farklı SM ıd si yane sm dll si kullanılabilir 3 ü geçtiyseniz
banlanmışınızdır Espio arkadaşımızın dediği gibi Admin ve modlarla konuşursanız işe yarar ...Clockwork ,lovesky,Verona bu kişilerinden herhangi birinle görüşürsünüz ...
banlanmışınızdır Espio arkadaşımızın dediği gibi Admin ve modlarla konuşursanız işe yarar ...Clockwork ,lovesky,Verona bu kişilerinden herhangi birinle görüşürsünüz ...
yok sadece iki ip de kullanıcaz fakat olmuyor vede ben buna geçen haftadan beri uğraşıyorum fakat arkadaşın sm banlanmadı ben onun için acaba diyorum benim pcde veya bendemi bi sorun var
Log in to write a reply.
Log In