Ana skill xbow yan skill olarak bard açtım ama daha ne açabilirim?
- Resim Silinmiş.
hangisini açmamı söylemek isterseniz sıra ile belli edebilirsiniz.
Sizce hangilerini açmalıyım ana skill xbow
· 6 Replies · 2.1K views 0 reading
6 Replies
Bu ikisi yeter yav. (:
bncede yeter ztn fazla işe yarar skıll yoq harb'da
eğer partilerin vazgeçilmez elemanı olmak istiyorsan Guard Tambour,Mana Tambour, Hit March ve özellikle Dancing serisini açmanı öneririm.
Ayrıca bunlara ek olarak mana cycle ve mana switch gibi güzel etkileri olan skilleri de açman güzel olur.
Ha bir de lv 76'da açılan Patter clamor açmanı öneriyorum.Rakibini yere sabitlemeni sağlar. 10 sn boyunca hareket edemez. bu süre içinde crossbow ile extreme açıp işini bitirebilirsin.
Yok ben kendim kasacam diyorsan arkadaşların dediği gibi , moving ve noise yeter.
Ayrıca bunlara ek olarak mana cycle ve mana switch gibi güzel etkileri olan skilleri de açman güzel olur.
Ha bir de lv 76'da açılan Patter clamor açmanı öneriyorum.Rakibini yere sabitlemeni sağlar. 10 sn boyunca hareket edemez. bu süre içinde crossbow ile extreme açıp işini bitirebilirsin.
Yok ben kendim kasacam diyorsan arkadaşların dediği gibi , moving ve noise yeter.
yok ben yan çarla kasıyorum da ona göre +60 dan sonra bota geçicem xbow la
confusion u siddetle açmanı tavsiye ederim noisenin tam üzerinde uyguladığın canavar başka canavara saldırıyor
Log in to write a reply.
Log In