Icerige atla
Extraloob

Sizce hangilerini açmalıyım ana skill xbow

· 6 Replies · 2.1K views
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#1
Ana skill xbow yan skill olarak bard açtım ama daha ne açabilirim?
- Resim Silinmiş.

hangisini açmamı söylemek isterseniz sıra ile belli edebilirsiniz.
6 Replies
B
bannedddd ⭐ 19y
#2
Bu ikisi yeter yav. (:
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#3
bncede yeter ztn fazla işe yarar skıll yoq harb'da
X
Xanthos ⭐ 19y
#4
eğer partilerin vazgeçilmez elemanı olmak istiyorsan Guard Tambour,Mana Tambour, Hit March ve özellikle Dancing serisini açmanı öneririm.
Ayrıca bunlara ek olarak mana cycle ve mana switch gibi güzel etkileri olan skilleri de açman güzel olur.
Ha bir de lv 76'da açılan Patter clamor açmanı öneriyorum.Rakibini yere sabitlemeni sağlar. 10 sn boyunca hareket edemez. bu süre içinde crossbow ile extreme açıp işini bitirebilirsin.

Yok ben kendim kasacam diyorsan arkadaşların dediği gibi , moving ve noise yeter.
H
HeLL_SpY OP ⭐ 19y
#5
yok ben yan çarla kasıyorum da ona göre +60 dan sonra bota geçicem xbow la
R
Rhea ⭐ 19y
#6
confusion u siddetle açmanı tavsiye ederim noisenin tam üzerinde uyguladığın canavar başka canavara saldırıyor

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: