Aslında +8 gitmek istemiyor, buradaki amaç +7 legend staffım var demek :P
😈 😈 😈 😈 😈 🙏
Aslında +8 gitmek istemiyor, buradaki amaç +7 legend staffım var demek :P
Aslında +8 gitmek istemiyor, buradaki amaç +7 legend staffım var demek :P
aynştayn?
Aslında +8 gitmek istemiyor, buradaki amaç +7 legend staffım var demek :P
aynştayn?
Liseli?
aynştayn?
Liseli?
inci jargonu yasak, devamında uyarı alırsınız.
Bu ayştayn liseli felan yazanlara dısardan soyle tarafsız gozle bakınca coluk cocuk gıbı gelıyor bana
Bu ayştayn liseli felan yazanlara dısardan soyle tarafsız gozle bakınca coluk cocuk gıbı gelıyor bana
ayştayn ? biggrint1
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap