Icerige atla
Extraloob

Sizce +8 Gitsem mi :)

· 30 Yanıt · 2.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
T
Tengrİ ⭐ 19y
#21
Aslında +8 gitmek istemiyor, buradaki amaç +7 legend staffım var demek :P



😈 😈 😈 😈 😈 🙏
C
Cryolite ⭐ 19y
#22
Aslında +8 gitmek istemiyor, buradaki amaç +7 legend staffım var demek :P


aynştayn?



inci saçmalıkları yasak, haberin ola.
The47
The47 ⭐ 18y
#23
Aslında +8 gitmek istemiyor, buradaki amaç +7 legend staffım var demek :P


aynştayn?


Liseli?


inci jargonu yasak, devamında uyarı alırsınız.
T
turkiyesro ⭐ 19y
#24

aynştayn?


Liseli?


inci jargonu yasak, devamında uyarı alırsınız.


Zaten uyarı aldım... ??
D
Dragao ⭐ 15y
#25
Bu ayştayn liseli felan yazanlara dısardan soyle tarafsız gozle bakınca coluk cocuk gıbı gelıyor bana
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#26
Bu ayştayn liseli felan yazanlara dısardan soyle tarafsız gozle bakınca coluk cocuk gıbı gelıyor bana


ayştayn ? biggrint1 (takılıyım dedim yanlış anlama )
T
turkiyesro ⭐ 19y
#27
Bu ayştayn liseli felan yazanlara dısardan soyle tarafsız gozle bakınca coluk cocuk gıbı gelıyor bana


ayştayn ? biggrint1


+1907 😜
D
Dragao ⭐ 15y
#28
Açıkcası nasıl yazıldıgı pek umrumda degıl nasıl kullandıkları bu arada staffı elleme bence herkesde +7 yok kolay kolay
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#29
valla magı %61 yapayım dedim 1 b para gitti %41'de kaldı daha ben o silahı elleşmem 👴
A
apoo58 ⭐ 16y
#30
seviyosan git bence

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: