Icerige atla
Extraloob

Sizce?

· 4 Replies · 1.5K views
T
turkdogan OP ⭐ 16y
#1
sizce wizard bard mı açıyım cleric mi? 60-70 levele kadar taxilerde kasılcam. 70 lvldan sonra bota bırakcam kendisi kasılcak.. çoğu kişi wizard/bard kasıyo ama rehberlerde falan herkes cleric açmalısın kesinlikle diyor. lütfen bana bunu açıklayarak ayrıntılı bir biçimde anlatın.. geçiştirme cevaplar vermeyin yoksa bi alamı kalmıyo açtığım konunun.. şimdiden herkese teşekkürler.
4 Replies
A
Addicted ⭐ 19y
#2
Cleric aç kardesim en iyisi.
T
turkdogan OP ⭐ 16y
#3
başka cevap yok mu??? lütfen 2 dakikanızı ayırıp da bi cevap atın :/
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
cleric açmalısın hem rehberlerde mevcut bir rehberi seç ve uygula bence ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: