sizce wizard bard mı açıyım cleric mi? 60-70 levele kadar taxilerde kasılcam. 70 lvldan sonra bota bırakcam kendisi kasılcak.. çoğu kişi wizard/bard kasıyo ama rehberlerde falan herkes cleric açmalısın kesinlikle diyor. lütfen bana bunu açıklayarak ayrıntılı bir biçimde anlatın.. geçiştirme cevaplar vermeyin yoksa bi alamı kalmıyo açtığım konunun.. şimdiden herkese teşekkürler.
Sizce?
· 4 Replies · 1.5K views 0 reading
4 Replies
Cleric aç kardesim en iyisi.
başka cevap yok mu??? lütfen 2 dakikanızı ayırıp da bi cevap atın :/
cleric açmalısın hem rehberlerde mevcut bir rehberi seç ve uygula bence ^^
Log in to write a reply.
Log In