ben avrupa char actım sizce neci olayım str mi yoksa int mi str ise hangi skiller int ise hangi skilleri acayım yardımcı olursanız sevinirim ilk avrupa charımda mucX
Siz olsanız ne açardınız?
· 18 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor
18 Yanıt
str ol warior/rouge ol saglam cleric/bard bi arkadas edin tmmdir Very Happy
baska bilgisini paylascak arkadas yokmu Question
beyler hadi ya yorum yapın char actım europa daha hiç str int vermedim neci yapayım sizce Neutral
başlığı biraz daha açıklayıcı yaparsan brileri çıkabilir
bence full STR Warrior/Warlock kas derim extraokk
bence full STR Warrior/Warlock kas derim extraokk
warlock intciler icin degilmiydi Rolling Eyes
ewt arkadaslar yorumlar bu kadar mı lütfen bilgi verin biraz Question
arkadaslar bilgi verin biraz cok kararsızım bu konuda
wizard-cleric 5.1hybird light armor giy
1.Waizard/ Cleric (full int)
2.Warrior / warlock (full str)
3. Rogue / Bard (full str)
tercih et, açıklamasını bulabilrsin char yapılandırma bölümünde
2.Warrior / warlock (full str)
3. Rogue / Bard (full str)
tercih et, açıklamasını bulabilrsin char yapılandırma bölümünde
5-1 Wizard/Cleric Diyorum Başka Bişi Demiyorum
5-1 Wizard/Cleric Diyorum Başka Bişi Demiyorum
ben de sana Avrupa charlarda hibrid yapamazsın diyorum. (nokta koyuyorum sonuna)
Niye Diye Soruyorum (Sonuna Soru İşareti Koyuyorum)
avrupa charlarda amacın damageyi cogaltıp rakibini kolayca kesmendir(diyorum ve 3 nokta koyuyorum) Very Happy
Niye Diye Soruyorum (Sonuna Soru İşareti Koyuyorum)
Sen avrupa silahlarda görebildin mi 2 farklı atak mı var yoksa sadece magical attack power ya da phy attack power mı var ?
Hibrid yapmanızdaki amaç nedir? Dayanıklılığınızı mı arttıracaksanız? Karşınızdakine tek geçemeyeceksiniz ama pot basmada sorun yaşadığınız için yine yenileceksiniz.Avrupa karakterlerde zaten tek başıan savaşma kavramı yoktur.Takımsan bişey yaparsın,tek başınaysan 1 kişi öldürüsün,sonra sen de ölürsün.
Avrupa char demek takım oyunun oynamayı bilen adam demek. Eğer ben tek başıma bir takımım diyorsanız Chinese 1/7 hibrid spear açın kolay kolay ölmeyin.
bnce dagger gibi yok hem sağlam char hemde sağlam çakıo
F
fatawarlike
⭐ 18y
Full Str Two Handed Warrior.Yan skill Cleric = Tank.Vs lerde fazla yorulmazsın defansı çek 1 2 skill vur yeter.
Wizard/cLeric (full int)
Wariror/Rogue
ßunların 2sinden Sasmıcan
Ve dier ArkadasLara qeLince Hyßird Yapman Icın O adamın ßaya ßi öLmesi Gerekir ßuda kasamassın demek Vede 15sec de ßir Can ßastıqı Icın ImkansIz
Wariror/Rogue
ßunların 2sinden Sasmıcan
Ve dier ArkadasLara qeLince Hyßird Yapman Icın O adamın ßaya ßi öLmesi Gerekir ßuda kasamassın demek Vede 15sec de ßir Can ßastıqı Icın ImkansIz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap