Icerige atla
Extraloob

Siz olsanız ne açardınız?

· 18 Yanıt · 2.5K görüntüleme
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#1
ben avrupa char actım sizce neci olayım str mi yoksa int mi str ise hangi skiller int ise hangi skilleri acayım yardımcı olursanız sevinirim ilk avrupa charımda mucX
18 Yanıt
M
MakmeN ⭐ 19y
#2
str ol warior/rouge ol saglam cleric/bard bi arkadas edin tmmdir Very Happy
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#3
baska bilgisini paylascak arkadas yokmu Question
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#4
beyler hadi ya yorum yapın char actım europa daha hiç str int vermedim neci yapayım sizce Neutral
Q
Quensis ⭐ 19y
#5
başlığı biraz daha açıklayıcı yaparsan brileri çıkabilir

bence full STR Warrior/Warlock kas derim extraokk
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#6
warlock intciler icin degilmiydi Rolling Eyes
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#7
ewt arkadaslar yorumlar bu kadar mı lütfen bilgi verin biraz Question
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#8
arkadaslar bilgi verin biraz cok kararsızım bu konuda
C
CapsLock ⭐ 19y
#9
wizard-cleric 5.1hybird light armor giy
X
Xanthos ⭐ 19y
#10
1.Waizard/ Cleric (full int)
2.Warrior / warlock (full str)
3. Rogue / Bard (full str)

tercih et, açıklamasını bulabilrsin char yapılandırma bölümünde
H
hitful ⭐ 19y
#11
5-1 Wizard/Cleric Diyorum Başka Bişi Demiyorum
X
Xanthos ⭐ 19y
#12

5-1 Wizard/Cleric Diyorum Başka Bişi Demiyorum

ben de sana Avrupa charlarda hibrid yapamazsın diyorum. (nokta koyuyorum sonuna)
H
hitful ⭐ 19y
#13
Niye Diye Soruyorum (Sonuna Soru İşareti Koyuyorum)
C
Crisis ⭐ 19y
#14
avrupa charlarda amacın damageyi cogaltıp rakibini kolayca kesmendir(diyorum ve 3 nokta koyuyorum) Very Happy
X
Xanthos ⭐ 19y
#15

Niye Diye Soruyorum (Sonuna Soru İşareti Koyuyorum)

Sen avrupa silahlarda görebildin mi 2 farklı atak mı var yoksa sadece magical attack power ya da phy attack power mı var ?

Hibrid yapmanızdaki amaç nedir? Dayanıklılığınızı mı arttıracaksanız? Karşınızdakine tek geçemeyeceksiniz ama pot basmada sorun yaşadığınız için yine yenileceksiniz.Avrupa karakterlerde zaten tek başıan savaşma kavramı yoktur.Takımsan bişey yaparsın,tek başınaysan 1 kişi öldürüsün,sonra sen de ölürsün.
Avrupa char demek takım oyunun oynamayı bilen adam demek. Eğer ben tek başıma bir takımım diyorsanız Chinese 1/7 hibrid spear açın kolay kolay ölmeyin.
_
_uLaSs_ ⭐ 18y
#16
bnce dagger gibi yok hem sağlam char hemde sağlam çakıo
F
#17
Full Str Two Handed Warrior.Yan skill Cleric = Tank.Vs lerde fazla yorulmazsın defansı çek 1 2 skill vur yeter.
ModerX
ModerX ⭐ 19y
#18
Wizard/cLeric (full int)
Wariror/Rogue
ßunların 2sinden Sasmıcan

Ve dier ArkadasLara qeLince Hyßird Yapman Icın O adamın ßaya ßi öLmesi Gerekir ßuda kasamassın demek Vede 15sec de ßir Can ßastıqı Icın ImkansIz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: