Siyasetin rahatca ve düzeyli bir şekilde konuşulabileceği herkezin birbirini anlayışla karşılayabileceği bir topic açılmasını istiyorum.Ama hemen parlamayın bu sadece bir istek beğenirsiniz beğenmezsiniz etik bulursunuz bulmazsınız o ayrı.Zaten siyaset yapmak istemeyende o topic e girmez.
Bence ehrkesin anlayışlı bir şekilde siyasal fikirlerini ortaya atabileceği bilgilerini paylaşabileceği bir eyr yaparsak çok iş yaparız derim ben.
benim ki sadece bir öneri...
Siyaset...
· 6 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
zaten sohbet edilecek konular var bazı onlarlada biraz edebilirsin veya öm youl var ölede sohbet edebilirsin gereksiz olur bende
geçiniz................ 😁 😁 😁
geçiniz................ 😁 😁 😁
Bence olmaz.İllaki tartışma çıkar 2-3 kişi banlanır topic kaldırılır.
Uzun süredir sitedeyim tüm siyasi konularda bunlar oldu 😉
Uzun süredir sitedeyim tüm siyasi konularda bunlar oldu 😉
Bence olmaz.İllaki tartışma çıkar 2-3 kişi banlanır topic kaldırılır.
Uzun süredir sitedeyim tüm siyasi konularda bunlar oldu ;)
+1907
zaten sohbet edilecek konular var bazı onlarlada biraz edebilirsin veya öm youl var ölede sohbet edebilirsin gereksiz olur bende
geçiniz................ 😁 😁 😁
Zaten ben de teklif ettim oldu bitti arkasını aramıcam site sahibi istediğini yapar.Ama ben ilklerin efendisi extraloob tan böyle birşey neden olmasın der dedim.Ama senin yazdığında biraz saçma olmuş o zaman çoğu konu kalkar nasıl olsa öm var :?! ordan paylaşırız paylaşacağımızı
Siyaset yapabileceğin forumlar var zaten, gerek görmüyoruz biz. 😉
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap