Icerige atla
Extraloob

Siyaset...

· 6 Yanıt · 1.0K görüntüleme
M
mehmet125 OP ⭐ 19y
#1
Siyasetin rahatca ve düzeyli bir şekilde konuşulabileceği herkezin birbirini anlayışla karşılayabileceği bir topic açılmasını istiyorum.Ama hemen parlamayın bu sadece bir istek beğenirsiniz beğenmezsiniz etik bulursunuz bulmazsınız o ayrı.Zaten siyaset yapmak istemeyende o topic e girmez.
Bence ehrkesin anlayışlı bir şekilde siyasal fikirlerini ortaya atabileceği bilgilerini paylaşabileceği bir eyr yaparsak çok iş yaparız derim ben.
benim ki sadece bir öneri...
6 Yanıt
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#2
zaten sohbet edilecek konular var bazı onlarlada biraz edebilirsin veya öm youl var ölede sohbet edebilirsin gereksiz olur bende

geçiniz................ 😁 😁 😁
L
lastturk_ ⭐ 19y
#3
Bence olmaz.İllaki tartışma çıkar 2-3 kişi banlanır topic kaldırılır.
Uzun süredir sitedeyim tüm siyasi konularda bunlar oldu 😉
M
Matzeline ⭐ 19y
#4
Bence olmaz.İllaki tartışma çıkar 2-3 kişi banlanır topic kaldırılır.
Uzun süredir sitedeyim tüm siyasi konularda bunlar oldu ;)



+1907
M
mehmet125 OP ⭐ 19y
#5
zaten sohbet edilecek konular var bazı onlarlada biraz edebilirsin veya öm youl var ölede sohbet edebilirsin gereksiz olur bende

geçiniz................ 😁 😁 😁

Zaten ben de teklif ettim oldu bitti arkasını aramıcam site sahibi istediğini yapar.Ama ben ilklerin efendisi extraloob tan böyle birşey neden olmasın der dedim.Ama senin yazdığında biraz saçma olmuş o zaman çoğu konu kalkar nasıl olsa öm var :?! ordan paylaşırız paylaşacağımızı
B
bannedddd ⭐ 19y
#6
Siyaset yapabileceğin forumlar var zaten, gerek görmüyoruz biz. 😉

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: