Bastır Sivas 1-1 😄 hersey Bursaspor için ^^
maç süperdi son dakika bir gol oldu uçtum Şampiyon Bursa diye bağıran yiğidolara teşekkürler anadoludan tam destek 🍺
@emreural
kardeşim galatasaray ı görüyosun gidişat kötü bjk zaten bizim sahamızda
Valla inş bursa olur şampion 😊 Fener olmasında isterse olimpiyakos falan bile olabilir :pp