Google adlı arama motorundan buldum ^.^
Siteyi Nasıl Keşfettiniz ?
· 289 Replies · 39K views 0 reading Pinned · Page 7 / 15
Replies
captain ivy görevini bulmaya çalışırken
J
Journalist
⭐ 19y
ben aslında sitenin eskilerindenim pacificte oynarken atılan globalden keşfetmiştim belki bilirsiniz TARZAN45 isimli kullanıcı bendim ve şifremi kaybedince yeni üyelik aldım şimdi burdan aradım meğer adamda 86 post gösteriyo 2000+ post vardı o adamda 😁
ben aslında sitenin eskilerindenim pacificte oynarken atılan globalden keşfetmiştim belki bilirsiniz TARZAN45 isimli kullanıcı bendim ve şifremi kaybedince yeni üyelik aldım şimdi burdan aradım meğer adamda 86 post gösteriyo 2000+ post vardı o adamda 😁
hoşgeldin güzelim hatırladım seni 🍺 😘
Eskiden Ne NoDc Ne Bot Biliyordum..3-4 Saat Uğraş Sonucu Oyuna Anca Girebiliyordum...
Baktım Premiumu Olmayan Dier Arkadaşlar 10 Dk da Giriyor 🙄 Bunun Sırrı Ne Diye Sordum Ve Bi Arkadaşım No Dc Olayını Anlattı Ve Bu Siteyi Önerdi..
Geldim Kayıt Oldum Ve Bu Mükkemel Ortama Katıldım ^^
Baktım Premiumu Olmayan Dier Arkadaşlar 10 Dk da Giriyor 🙄 Bunun Sırrı Ne Diye Sordum Ve Bi Arkadaşım No Dc Olayını Anlattı Ve Bu Siteyi Önerdi..
Geldim Kayıt Oldum Ve Bu Mükkemel Ortama Katıldım ^^
Geçen yıl arkadasımdan ögrendim sürekli girerim ama her mesaja yazı yazıp post kasmıyorum. genelde izlerim gayette güzel zaman geçiriyorum uzun zamandır burdayım ama tanıdıgım yok diyebilecegim kadar yalnızım burda 😊
1.5 yıl önce arkadaş "bi site bulldum dedi beleş bot var dedi (sm)" bende direk soluğu bi sitede aldım ve sitedeki programlar muhabbet beni sardı ve o zaman dan beri burdayım 😊
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
Google den ^^
arkadaş söylemişti
google 😎
biraz polat alemdar klasiği olacak ama Hatırlamıyorummmm 😁 😁 😁
abim HAKANO sayesinde 😊 üyeliği 1 mayıs ama mart ayından beri siteden haberdar olduğunu söylemişti...
siteyi ilk 2007 haziranında gördüm abim yeni bot gelmiş mi diye bakıp çıkmıştı sormamıştım ne sitesi bu diye sonra temmuz ayında siteyi tanımaya başladım o zamandan beri sitedeyim mayıs 2008'de üyelik aldım 15 temmuz 2008'den beri de sürekli aktifim, 19 temmuzda Deneme Moderatör, 19 ağustosda da Moderatör oldum.Yeri geldi Güzin ablalık yapmaya çalıştım 😆 yakın zamanda da Global Moderatör olma hayalim var bakalım kısmet 😊
siteyi ilk 2007 haziranında gördüm abim yeni bot gelmiş mi diye bakıp çıkmıştı sormamıştım ne sitesi bu diye sonra temmuz ayında siteyi tanımaya başladım o zamandan beri sitedeyim mayıs 2008'de üyelik aldım 15 temmuz 2008'den beri de sürekli aktifim, 19 temmuzda Deneme Moderatör, 19 ağustosda da Moderatör oldum.Yeri geldi Güzin ablalık yapmaya çalıştım 😆 yakın zamanda da Global Moderatör olma hayalim var bakalım kısmet 😊
Up 😜
Up :P
Abi 2008'in en iyi anketini seçcektin,hani bi ara bu başlıktada belirtmiştin. 😗 😜
Youtube videolarından 0% 0% [ 0 ]
bi arkadaş söyledi 46% 46% [ 51 ]
google motorundan 9% 9% [ 10 ] x
nette ölesine dolaşırken 12% 12% [ 14 ]
diğerleri 20% 20% [ 22 ]
oyunda atılan globallarla 11% 11% [ 12 ]
Arkadaşlar çok iyi reklam yapıyor 😜
bi arkadaş söyledi
zati herşey müşteri memnuniyetir denir bu da bizim ne kadar herkesle iç içe ve çözümcü yaklaştığımızı gösteriyor ki arkadaş vasıtasıyla sonucu ağır basmış !
aynı kulaktan kulağa gibi olmuş yayılmış gitmiş ancak bu gün sro ya başlayan biri kesinlikle globellerden haberi olur globel show 😜
Arkadasim soyledi..
İlk bir arkadas bot indirceksen burdan indir cok güvenli demişti bende indirdim ^^
bir de foruma giriş yapmadan bir index vardı sol alt köşede silkroad sex videosu vardı oda ilgimi cekti 😆
bir de foruma giriş yapmadan bir index vardı sol alt köşede silkroad sex videosu vardı oda ilgimi cekti 😆
Log in to write a reply.
Log In