-Wind 7 ultimate 32bit
-İntel Core2 Duo CPU E4500 -2.20Ghz
-1Gb Ram
-512 mb Nvidia GeForce 7300 GT
Bu özellikteki pc mle 2char acıyorum ama 1 char daha acmam lazım.Bunu yapmam mümkünmü program vs.
Yaralı style
Yaralı style-Wind 7 ultimate 32bit
-İntel Core2 Duo CPU E4500 -2.20Ghz
-1Gb Ram
-512 mb Nvidia GeForce 7300 GT
Bu özellikteki pc mle 2char acıyorum ama 1 char daha acmam lazım.Bunu yapmam mümkünmü program vs.
-Wind 7 ultimate 32bit
-İntel Core2 Duo CPU E4500 -2.20Ghz
-1Gb Ram
-512 mb Nvidia GeForce 7300 GT
Bu özellikteki pc mle 2char acıyorum ama 1 char daha acmam lazım.Bunu yapmam mümkünmü program vs.
Bilgisayarım -Özellikler -Performans -En iyi performans için olarak ayarla.
Görev yöneticisindeki Tüm İşlemleri Kapat
Sbot ile Sro clıentler normalde 300 cıvarında ram harcıyor. ama cozumu bizde. yaklasık 60-70 adet monzılla acıyorsun. gorew yonetıcısınden baktıgında clıentlerin 60 ile 100 arası harcadııgnı goruceksın. Tek tek kapatıosun. yeni clıent e start dıyosun bıraz kasar ozellıkle sehırlerde buyuk ıhtımal hata verır ama 3 cara gırebılırsın. Ben sahsen
Amd x2 işlemcılı
1 gb ram
512 ekran kartı [ekran kartlarımız aynı summer3: ]
pcde 4 carı actım.
Önemli NOT: Sılkroad ı Window mode a cek vede efecktlerı kapatman şart
Yaralı style
Yaralı style
Yaralı styleYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap