Icerige atla
Extraloob

Sistem....

· 6 Yanıt · 1.8K görüntüleme
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#1
-Wind 7 ultimate 32bit
-İntel Core2 Duo CPU E4500 -2.20Ghz
-1Gb Ram
-512 mb Nvidia GeForce 7300 GT
Bu özellikteki pc mle 2char acıyorum ama 1 char daha acmam lazım.Bunu yapmam mümkünmü program vs.
Yaralı style
6 Yanıt
H
hanry006 ⭐ 16y
#2
-Wind 7 ultimate 32bit
-İntel Core2 Duo CPU E4500 -2.20Ghz
-1Gb Ram
-512 mb Nvidia GeForce 7300 GT
Bu özellikteki pc mle 2char acıyorum ama 1 char daha acmam lazım.Bunu yapmam mümkünmü program vs.



Bilgisayarım -Özellikler -Performans -En iyi performans için olarak ayarla.

Görev yöneticisindeki Tüm İşlemleri Kapat

Sbot ile Sro clıentler normalde 300 cıvarında ram harcıyor. ama cozumu bizde. yaklasık 60-70 adet monzılla acıyorsun. gorew yonetıcısınden baktıgında clıentlerin 60 ile 100 arası harcadııgnı goruceksın. Tek tek kapatıosun. yeni clıent e start dıyosun bıraz kasar ozellıkle sehırlerde buyuk ıhtımal hata verır ama 3 cara gırebılırsın. Ben sahsen

Amd x2 işlemcılı
1 gb ram
512 ekran kartı [ekran kartlarımız aynı summer3: ]
pcde 4 carı actım.

Önemli NOT: Sılkroad ı Window mode a cek vede efecktlerı kapatman şart
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#3
-Wind 7 ultimate 32bit
-İntel Core2 Duo CPU E4500 -2.20Ghz
-1Gb Ram
-512 mb Nvidia GeForce 7300 GT
Bu özellikteki pc mle 2char acıyorum ama 1 char daha acmam lazım.Bunu yapmam mümkünmü program vs.



Bilgisayarım -Özellikler -Performans -En iyi performans için olarak ayarla.

Görev yöneticisindeki Tüm İşlemleri Kapat

Sbot ile Sro clıentler normalde 300 cıvarında ram harcıyor. ama cozumu bizde. yaklasık 60-70 adet monzılla acıyorsun. gorew yonetıcısınden baktıgında clıentlerin 60 ile 100 arası harcadııgnı goruceksın. Tek tek kapatıosun. yeni clıent e start dıyosun bıraz kasar ozellıkle sehırlerde buyuk ıhtımal hata verır ama 3 cara gırebılırsın. Ben sahsen

Amd x2 işlemcılı
1 gb ram
512 ekran kartı [ekran kartlarımız aynı summer3: ]
pcde 4 carı actım.

Önemli NOT: Sılkroad ı Window mode a cek vede efecktlerı kapatman şart


Saol deniyorum.. 😊
Yaralı style
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#4
Tek sro açtm efektleri kapatmak için 477 kullanmaya başladı 😄
Yaralı style
V
volkanka ⭐ 17y
#5
windows mode ve çözünürlüğü en düşüğe ayarla. ayrıca tüm effectleri kapat. 2-3 çar açabilirsin.
CezaAlp
CezaAlp OP ⭐ 19y
#6
Program filan varmı az da olsa işe yarayan
Yaralı style

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: