[facebook]cfs-ak-ash2/33169/973/129902440364328_48203.mp4[/facebook]
ahaha
Sınıfın fotokopi parasını arsenal'a bastım ! :D
· 20 Yanıt · 2.0K görüntüleme 0 okuyor
20 Yanıt
hiç kaçırmam her hafta cuma günü izlerim program çok eğlenceli
Süpermiş sınıf başkanları bilir. makra:
hiç kaçırmam her hafta cuma günü izlerim program çok eğlenceli
Aynen güzel bişeye benziyor 😆 olay süper ya sınıfın fotokopi parasını arsenal'a bastım 🎅 🎭
Süpermiş sınıf başkanları bilir. makra:
😁
fotokopi diye onu çekçekler hahaha
fotokopi diye onu çekçekler hahaha
😆
İyiymiş.
İyiymiş.
^.^
linki var mı acaba?
bkz:pişman değilim,yine olsa yine yaparım 😁
bkz:pişman değilim,yine olsa yine yaparım 😁
😆
Doğalgaz kesildi,1 aydır yıkanamıyorum,para lazım.4 banko maç söylermisiniz. 😆 makara:
Doğalgaz kesildi,1 aydır yıkanamıyorum,para lazım.4 banko maç söylermisiniz. 😆 makara:
aahahhahaha 😁 😁 😁 😁 😆 😆 😆 😆
Arsenal 2 -- Kasımpaşa 8 😆
Barca 0 -- ŞalvarSpor 4
Chelsea 4--İstanbul Büyük Şehir Belediye Spor 5 😆
R.Madrid 3--AnkaraGücü 9
bnce kesin tutar bunlar 😆
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
puahuahuahu ev sahibinin klimasını sattık makara: daral: 😆
puahuahuahu ev sahibinin klimasını sattık makara: daral: 😆
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
puahuahuahu ev sahibinin klimasını sattık makara: daral: 😆
vahaaha 😄
M
Mavi Duman
⭐ 16y
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
puahuahuahu ev sahibinin klimasını sattık makara: daral: 😆
asdbnasfb sodfhandşalghajda
fweğgujasdföaşgj kopş ÇDa,gka :D:D koppp
hahaha Fotokopi diye onu çekerler xD
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
puahuahuahu ev sahibinin klimasını sattık makara: daral: 😆
Ahahahhahahahah 😁 😁 😁 😆 😆
ehehi koptum 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap