Icerige atla
Extraloob

Sınıfın fotokopi parasını arsenal'a bastım ! :D

· 20 Yanıt · 2.0K görüntüleme
A
ALpique OP ⭐ 17y
#1
[facebook]cfs-ak-ash2/33169/973/129902440364328_48203.mp4[/facebook]


ahaha
20 Yanıt
B
Buzzz ⭐ 18y
#2
hiç kaçırmam her hafta cuma günü izlerim program çok eğlenceli
Q
Quattro ⭐ 19y
#3
Süpermiş sınıf başkanları bilir. makra:
A
ALpique OP ⭐ 17y
#4
hiç kaçırmam her hafta cuma günü izlerim program çok eğlenceli


Aynen güzel bişeye benziyor 😆 olay süper ya sınıfın fotokopi parasını arsenal'a bastım 🎅 🎭

Süpermiş sınıf başkanları bilir. makra:


😁
R
Rochas ⭐ 16y
#5
fotokopi diye onu çekçekler hahaha
A
ALpique OP ⭐ 17y
#6
fotokopi diye onu çekçekler hahaha


😆
L
LoTuSs ⭐ 16y
#7
İyiymiş.
A
ALpique OP ⭐ 17y
#8
İyiymiş.


^.^
U
Urasil ⭐ 18y
#9
linki var mı acaba?
K
Kai ⭐ 18y
#11
bkz:pişman değilim,yine olsa yine yaparım 😁
A
ALpique OP ⭐ 17y
#12
bkz:pişman değilim,yine olsa yine yaparım 😁


😆
A
Adith ⭐ 18y
#13
Doğalgaz kesildi,1 aydır yıkanamıyorum,para lazım.4 banko maç söylermisiniz. 😆 makara:
A
ALpique OP ⭐ 17y
#14
Doğalgaz kesildi,1 aydır yıkanamıyorum,para lazım.4 banko maç söylermisiniz. 😆 makara:


aahahhahaha 😁 😁 😁 😁 😆 😆 😆 😆

Arsenal 2 -- Kasımpaşa 8 😆

Barca 0 -- ŞalvarSpor 4

Chelsea 4--İstanbul Büyük Şehir Belediye Spor 5 😆

R.Madrid 3--AnkaraGücü 9

bnce kesin tutar bunlar 😆
U
Urasil ⭐ 18y
#15
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
puahuahuahu ev sahibinin klimasını sattık makara: daral: 😆
A
ALpique OP ⭐ 17y
#16
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
puahuahuahu ev sahibinin klimasını sattık makara: daral: 😆



vahaaha 😄
M
Mavi Duman ⭐ 16y
#17
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
puahuahuahu ev sahibinin klimasını sattık makara: daral: 😆

asdbnasfb sodfhandşalghajda
fweğgujasdföaşgj kopş ÇDa,gka :D:D koppp
V
Viski ⭐ 18y
#18
hahaha Fotokopi diye onu çekerler xD
A
Adith ⭐ 18y
#19
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qGXHesYl78E&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
puahuahuahu ev sahibinin klimasını sattık makara: daral: 😆

Ahahahhahahahah 😁 😁 😁 😆 😆
P
pink3434 ⭐ 18y
#20
ehehi koptum 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: