Icerige atla
Extraloob

Sınıfımı geçtim ne x)))

· 27 Replies · 1.8K views
L
LoneLyWaLker OP ⭐ 19y
#1
Zor bir okul dönemiydi.Lisedeki ilk sene hacklenen çarımın üzüntüsü sevgilim terkedişi vs. vs. Saysak bitmeyecek derlerdi yani^^
3 ay felan bunalım takıldım hatta bu okul dönemi içerisinde gothic olmma yolunda ilerliyordum yani 😄
Okulda 26 gün devamsızlık vardı :? .Nasıl geçtin demeyin oldu işte bir şeyler.
Ve karne 6 tane zayıf.Fizik, coğrafya , dil ve anlatım ,ingilizce,kimya diğerini unuttum iyimi 😄
Ama bitti 3 ünü verdim ve ortalamam 2.58 oldu geçtim.Sevinç var biraz tabi 😊.Hatta arkadaşlarla havuz partisi vercez ama havuz yok x_X.Neyse sadece koymak istedim .Ee malum ailevi bir ortam burası 😊
27 Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
Lise mi bitti,sinif mi gecildi?

Edit : Basligi okumadan yorum yaparsak boyle olur... 😜 Hadi hayirli olsun,simdi tatilin tadini cikart icinden geldigince,ama seneye de ortalaman boyle olursa gelecegini hak getire... 😜
L
LoneLyWaLker OP ⭐ 19y
#3
Sınıf geçildi...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
Editledim... ^^
B
bannedddd ⭐ 19y
#5
Sevindim tebrikler. 😊
L
LoneLyWaLker OP ⭐ 19y
#6
Tşkrlr 😊
D
drotalion ⭐ 19y
#7
hayırlı olsun 😄

da arkan büyük herhalde (xD) 28 gün devamsızlık ve sınıfı geçiyorsun. En son 10 değilmiydi? yoksa değiştimi?
L
LoneLyWaLker OP ⭐ 19y
#8
Arkan büyükte ima var sanki 😜 .
Yok yha :S hoca seviyor.Yıl sonuna kadar olmuyacak bir daha devamsızlığın dedi birde ailevi sorunlarım vardı.
Ve devamsızlk 20 gün 😉
L
LoneLyWaLker OP ⭐ 19y
#9
Edit ^^
Q
Quincey ⭐ 18y
#10
eheh 28 gün devamsızlık 😜
o kadar devamsızlığı nasıl becerdin.zor sıyırtmışsın ha 😜
J
jumper ⭐ 19y
#11
tebrik ederim benimde bu cuma girecegim dil ve anlatım yazılısına baglı hersey 45 alırsam geciyom

off uyuyamas oldum kalırsam ben o bi yas kucuklerle nası okurum yaaa
L
LoneLyWaLker OP ⭐ 19y
#12
Tşkrlr.
Bence bırak pc yi git çalış.Cumadan sonra istediğini yaparsın 😉
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#13
hehehe tbrkler dielim
J
jumper ⭐ 19y
#14
Tşkrlr.
Bence bırak pc yi git çalış.Cumadan sonra istediğini yaparsın ;)


kahretsin calıscak yer yok kitabı bi acıyom sunu soleyiniz bunu bulunuz sunu dftere yazınız bu milli egitimin tah tobe yaaa
B
#15
Geçmiş olsun bende lise3 e direk geçtim ^^
L
LoneLyWaLker OP ⭐ 19y
#16
Tşkrlr


Tşkrlr.
Bence bırak pc yi git çalış.Cumadan sonra istediğini yaparsın ;)


kahretsin calıscak yer yok kitabı bi acıyom sunu soleyiniz bunu bulunuz sunu dftere yazınız bu milli egitimin tah tobe yaaa

Kitaptan dermi çalışılır.Kaynak kitap vs. bulma lazım.Yada bir arkinden defter al .Tutmamışsındır sen 😊
J
jumper ⭐ 19y
#17
ewt tutmadım arkta yok işin kotu yanı
J
jumper ⭐ 19y
#18
netten arıyom baska carem kalmadı
R
Rapche ⭐ 19y
#19
Zamanında bırakmasaydım keşke şimdi açık öğretim ıvır zıvırla uğraşmazdım askerlik kağıdıda gelmiş bakalım nasıl tescil ettiricem. Şimdi keşke deseler gel oku tekrar sana bi şans daha veriyoruz uça uça giderdim. Arkadaşlar okulun kıymetini bilin sonra çok arıyorsunuz valla benden söylemesi.
X
XianHun ⭐ 18y
#20
eheh 28 gün devamsızlık 😜
o kadar devamsızlığı nasıl becerdin.zor sıyırtmışsın ha :P


28 mi 4 sene önce orta okulda 2 tane Tire li İkiz vardi Kafları Eserse Geliolardı 8 yıl 8 sınıfıda geçtiler + yazma var okuma yok 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: