Zor bir okul dönemiydi.Lisedeki ilk sene hacklenen çarımın üzüntüsü sevgilim terkedişi vs. vs. Saysak bitmeyecek derlerdi yani^^
3 ay felan bunalım takıldım hatta bu okul dönemi içerisinde gothic olmma yolunda ilerliyordum yani 😄
Okulda 26 gün devamsızlık vardı :? .Nasıl geçtin demeyin oldu işte bir şeyler.
Ve karne 6 tane zayıf.Fizik, coğrafya , dil ve anlatım ,ingilizce,kimya diğerini unuttum iyimi 😄
Ama bitti 3 ünü verdim ve ortalamam 2.58 oldu geçtim.Sevinç var biraz tabi 😊.Hatta arkadaşlarla havuz partisi vercez ama havuz yok x_X.Neyse sadece koymak istedim .Ee malum ailevi bir ortam burası 😊
Sınıfımı geçtim ne x)))
· 27 Replies · 1.8K views 0 reading
27 Replies
Lise mi bitti,sinif mi gecildi?
Edit : Basligi okumadan yorum yaparsak boyle olur... 😜 Hadi hayirli olsun,simdi tatilin tadini cikart icinden geldigince,ama seneye de ortalaman boyle olursa gelecegini hak getire... 😜
Edit : Basligi okumadan yorum yaparsak boyle olur... 😜 Hadi hayirli olsun,simdi tatilin tadini cikart icinden geldigince,ama seneye de ortalaman boyle olursa gelecegini hak getire... 😜
Sınıf geçildi...
Editledim... ^^
Sevindim tebrikler. 😊
Tşkrlr 😊
hayırlı olsun 😄
da arkan büyük herhalde (xD) 28 gün devamsızlık ve sınıfı geçiyorsun. En son 10 değilmiydi? yoksa değiştimi?
da arkan büyük herhalde (xD) 28 gün devamsızlık ve sınıfı geçiyorsun. En son 10 değilmiydi? yoksa değiştimi?
Arkan büyükte ima var sanki 😜 .
Yok yha :S hoca seviyor.Yıl sonuna kadar olmuyacak bir daha devamsızlığın dedi birde ailevi sorunlarım vardı.
Ve devamsızlk 20 gün 😉
Yok yha :S hoca seviyor.Yıl sonuna kadar olmuyacak bir daha devamsızlığın dedi birde ailevi sorunlarım vardı.
Ve devamsızlk 20 gün 😉
Edit ^^
eheh 28 gün devamsızlık 😜
o kadar devamsızlığı nasıl becerdin.zor sıyırtmışsın ha 😜
o kadar devamsızlığı nasıl becerdin.zor sıyırtmışsın ha 😜
tebrik ederim benimde bu cuma girecegim dil ve anlatım yazılısına baglı hersey 45 alırsam geciyom
off uyuyamas oldum kalırsam ben o bi yas kucuklerle nası okurum yaaa
off uyuyamas oldum kalırsam ben o bi yas kucuklerle nası okurum yaaa
Tşkrlr.
Bence bırak pc yi git çalış.Cumadan sonra istediğini yaparsın 😉
Bence bırak pc yi git çalış.Cumadan sonra istediğini yaparsın 😉
hehehe tbrkler dielim
Tşkrlr.
Bence bırak pc yi git çalış.Cumadan sonra istediğini yaparsın ;)
kahretsin calıscak yer yok kitabı bi acıyom sunu soleyiniz bunu bulunuz sunu dftere yazınız bu milli egitimin tah tobe yaaa
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Geçmiş olsun bende lise3 e direk geçtim ^^
Tşkrlr
Kitaptan dermi çalışılır.Kaynak kitap vs. bulma lazım.Yada bir arkinden defter al .Tutmamışsındır sen 😊
Tşkrlr.
Bence bırak pc yi git çalış.Cumadan sonra istediğini yaparsın ;)
kahretsin calıscak yer yok kitabı bi acıyom sunu soleyiniz bunu bulunuz sunu dftere yazınız bu milli egitimin tah tobe yaaa
Kitaptan dermi çalışılır.Kaynak kitap vs. bulma lazım.Yada bir arkinden defter al .Tutmamışsındır sen 😊
ewt tutmadım arkta yok işin kotu yanı
netten arıyom baska carem kalmadı
Zamanında bırakmasaydım keşke şimdi açık öğretim ıvır zıvırla uğraşmazdım askerlik kağıdıda gelmiş bakalım nasıl tescil ettiricem. Şimdi keşke deseler gel oku tekrar sana bi şans daha veriyoruz uça uça giderdim. Arkadaşlar okulun kıymetini bilin sonra çok arıyorsunuz valla benden söylemesi.
eheh 28 gün devamsızlık 😜
o kadar devamsızlığı nasıl becerdin.zor sıyırtmışsın ha :P
28 mi 4 sene önce orta okulda 2 tane Tire li İkiz vardi Kafları Eserse Geliolardı 8 yıl 8 sınıfıda geçtiler + yazma var okuma yok 😄
Log in to write a reply.
Log In