Okul süresince bnce kızlardan ve pc den uzak durun.
Pc neyseyde kızlarla takılsanızda olur xD
Sınıfımı geçtim ne x)))
· 27 Replies · 1.8K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
B
Black Rain
⭐ 19y
Vaybe Bu Yazdıklarından Bir Dizi Ortaya Çıkar 😊
vala tebrik ediyorum. Okul hayatımda şu kadar guıcık alman öğretmenler görmedim, ama bu adamlara az birşey yağ çekince yola geliyorlar anında. Demekki türk öğretmenlerde böyle ^^
tekrar tebrik ediyorum seni
tekrar tebrik ediyorum seni
başarılarının devamını dilerim 😜
Ben Lise 3'e 1 olmadan gectim büyük bir gururdu benim için.20.5 günde devamsızlık vardı.
Tşkrler....
:evil: :evil:
başarılarının devamını dilerim :P
:evil: :evil:
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Bende sevindim tebrikler bende 2.87 ortalama notu ile gectim 😊
Log in to write a reply.
Log In