Icerige atla
Extraloob

Sınıfımı geçtim ne x)))

· 27 Replies · 1.8K views · Page 2 / 2
Replies
D
DaWixed ⭐ 19y
#21
Okul süresince bnce kızlardan ve pc den uzak durun.
Pc neyseyde kızlarla takılsanızda olur xD
B
Black Rain ⭐ 19y
#22
Vaybe Bu Yazdıklarından Bir Dizi Ortaya Çıkar 😊
D
drotalion ⭐ 19y
#23
vala tebrik ediyorum. Okul hayatımda şu kadar guıcık alman öğretmenler görmedim, ama bu adamlara az birşey yağ çekince yola geliyorlar anında. Demekki türk öğretmenlerde böyle ^^

tekrar tebrik ediyorum seni
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#24
başarılarının devamını dilerim 😜
T
Torquel ⭐ 19y
#25
Ben Lise 3'e 1 olmadan gectim büyük bir gururdu benim için.20.5 günde devamsızlık vardı.
L
LoneLyWaLker OP ⭐ 19y
#26
Tşkrler....

başarılarının devamını dilerim :P

:evil: :evil:
O
#27
Bende sevindim tebrikler bende 2.87 ortalama notu ile gectim 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: