şimdi yakata olmak ardı tabi bi tafaımda bengü öbür tarafımda rihanna olma şartıyla popcorn
Şimdi ........ Olmak Vardı.
· 145 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 7
Yanıtlar
şimdi bi kızla yatakta olmak wardı
şimdi ödevim olmayıp dışarda arkadaşlarla beraber olmaq vardı (almanyada tatilde ^^)
şimdi 80 lwl olup sun +7 bowla pwp yapmak vardı headbang2ft9
kendini o kdr oyna kaptirmiski hala +7sun um olsa die insa hatum siter yaz ister biisler ister adam dalmis oyna baya kopmus aramizdan sun+7 dio Very Happy
Şimdi sevgilimle evlenmek vardı
Şimdi Sroyu bırakmak vardı
şimdi mutlu ve huzurlu olmak vardı
Şimdi işler tıkırında gitmesi vardı..
bunlar olsa yeterli bee Neutral Neutral Crying or Very sad
Şimdi Sroyu bırakmak vardı
şimdi mutlu ve huzurlu olmak vardı
Şimdi işler tıkırında gitmesi vardı..
bunlar olsa yeterli bee Neutral Neutral Crying or Very sad
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Şimdi global mod olmak vardı...
Şimdi mutlu ve huzurlu olmak vardı...
Şimdi üniversiteyi bitirmiş(istediğim bir bölümde) ve en kralından bir işte çalışmak vardı...
banada bunlar olsa yeter...
Şimdi mutlu ve huzurlu olmak vardı...
Şimdi üniversiteyi bitirmiş(istediğim bir bölümde) ve en kralından bir işte çalışmak vardı...
banada bunlar olsa yeter...
sımdı Joymax ın sahıbı olmak vardı !!!!! gerısı hıkaye !
Şimdi global mod olmak vardı...
Tabii bide o var ! unutmusum.... oops Very Happy
simdi 1milyar doların ustunde yatıo olmak wardıı ......!!!!!!
simdi Barron Hiltonun mirasının %50sini bana devrettigi yazılı belgeyi elimde tutmak wardı ......!!!!!!
simdi
simdi
simdi
butun smdilerim paraya endeksli Very Happy para warsa hersey war Wink headbang2ft9
simdi Barron Hiltonun mirasının %50sini bana devrettigi yazılı belgeyi elimde tutmak wardı ......!!!!!!
simdi
simdi
simdi
butun smdilerim paraya endeksli Very Happy para warsa hersey war Wink headbang2ft9
şimdi gaymax ı döwmek wardı..........................
aşık olmak vardı..
şimdi Mandark'ın yerinde olmak vardı
Şimdi ZENGİN olmak vardı... detective kahvekeyfi kahvekeyfi

Şimdi havuzda olmak vardı. 😈 😁
J
Jason Walker
⭐ 19y
Şimdi müzik dinlerken uyumak vardı.
simdi
simdi
simdi
butun smdilerim paraya endeksli 😄 para warsa hersey war 😉 ?!!!!!!.
mlsf paradan daha önemli şeyler var.
örneğin:

Şirketinin sahibi olmak gibi...
Microsoft'un parası varda ne oluyor. Joymax'ın hayallerini satın alamıyor ....
simdi
simdi
simdi
butun smdilerim paraya endeksli 😄 para warsa hersey war 😉 ?!!!!!!.
mlsf paradan daha önemli şeyler var.
örneğin:
Şirketinin sahibi olmak gibi...
Microsoft'un parası varda ne oluyor. Joymax'ın hayallerini satın alamıyor ....
evet sende haklısın ama parasızda olmuor
Şimdi Shevchenko'nun Yerinde Olmak Vardı 😎
Şimdi Brazilyada Kızlarla kumsalda ..... vardı
Şimdi NewYork'un Hip Hop Caddelerinde Dolaşmak Vardı
şimdi nese banlanırım xD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap