Oyuna daha ne gibi bir job sistemi gelcek oyunun ana konus Trader , Thief , Hunter kapışmaları falan filan... Gmler online olsun oyunun lvl i önemli değil 😄 gmler online olsun ve hep event job war olsun bak bakalım oyunun lvli mi kalıyor haritasımı yeni ırkımı 😄
Silkroad`da Gelebilecek Yeni Yerler[Teorilerim :D ]
· 34 Replies · 3.6K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
millet plvl den fp farmdan kasmaktan başka bişi yaptığı yok artık serverlar hep plvl yada sp farm başka hiçbir aktif bişi yok... Bana full değilde thief hunter kervan falan çekilen güzel action olan bir server söyleyin
Teoriler güzel ama hint ne alaka anlamadım özelliği nedir yani... Eu Batıyı temsil ediyor, Ch. doğuyu, Musluman Anadolu... Hint nereyi temsil ediyor ? onu pek anlayamadım.
Oyuna daha ne gibi bir job sistemi gelcek oyunun ana konus Trader , Thief , Hunter kapışmaları falan filan... Gmler online olsun oyunun lvl i önemli değil 😄 gmler online olsun ve hep event job war olsun bak bakalım oyunun lvli mi kalıyor haritasımı yeni ırkımı :D
Başka bir job sistemini nerden çıkardın? Mesela 80 lv varken Trade-Hunter-Thief vardı, 90 geldiğinde eni bir job gelmedi. 100 lv geldiğinde de yeni bir job geleceğini zannetmiyorum.
[F New]Solo Gitarist
Sorry ben yanlış anlamışım.
C
cheng_xiao
⭐ 19y
adam gibi trader çeken varmı serwerlarda ?
eskiden sadece 10 tane trader olurdu
şimdi 1 tane anca
yollar bomboş
job lvlleri hiçbir işe yaramıyor
oyunun temeli job ama saçma sapan bir sistemi var
ayrıca 80 famrı için 170
90 farmı için 300
100 farmı için 600-700
k sp isterken (ortalama) 140 farmı için ne kadar sp ister ve bu ne kadar zamana kasılır biri söylesin
eskiden sadece 10 tane trader olurdu
şimdi 1 tane anca
yollar bomboş
job lvlleri hiçbir işe yaramıyor
oyunun temeli job ama saçma sapan bir sistemi var
ayrıca 80 famrı için 170
90 farmı için 300
100 farmı için 600-700
k sp isterken (ortalama) 140 farmı için ne kadar sp ister ve bu ne kadar zamana kasılır biri söylesin
adam gibi trader çeken varmı serwerlarda ?
eskiden sadece 10 tane trader olurdu
şimdi 1 tane anca
yollar bomboş
job lvlleri hiçbir işe yaramıyor
oyunun temeli job ama saçma sapan bir sistemi var
ayrıca 80 famrı için 170
90 farmı için 300
100 farmı için 600-700
k sp isterken (ortalama) 140 farmı için ne kadar sp ister ve bu ne kadar zamana kasılır biri söylesin
Sabaha hesaplar okuldan geldiğimidede yazarım
S
SuperStarDeejay
⭐ 19y
Evet gayet mantıklı bir yaklaşım.
1.hint ırkı gelmez. bu oyun 4. ırkı kaldırmaz 😄
2.oyun 120 lvlde biter (139 lvlden 140 lvle skill uplamak için 1m ister heralde 😄 . bu yüzden kimse oynamaz )
3.herbit vs budha world şu 110 ve 120 capları burada olucak. heaveni bilmiyorum. roc eyrie gibi bişey olabilir
(bence)
ayrıca bunların hiçbir önemi yok bence. kimsenin 120ye kadar bu oyunu oynucanı sanmıyorum
çünkü kendini tekrar etmeye başladı
lvl cap değil farklı şeyler lazım
yeni bir job sistemi lazım (ki bu oyunun temeli ama iğrenç bir sistem var)
Bu oyunu oynayan sonuna kadar dewam eder buda benım fıkrım 😉
Y
Yalnizgezen
⭐ 19y
1. si bu oyun 140 lvle kadar gidecek ve coğrafi olarak son bulacak
2. si 4 adet ırk olacak 4. ırk islam çarları geldikten sonra belli olacak
3. sü 4 adet şehir daha gelecek. Gelen bu şehirlerin herbiri için savunma kalesi olacak.
4. sü var olan şehirler dışında yeraltı şehirleride olacak
( Bu bilgilerin oyun yapımcılarının sızdırdığını söyleniyor)
2. si 4 adet ırk olacak 4. ırk islam çarları geldikten sonra belli olacak
3. sü 4 adet şehir daha gelecek. Gelen bu şehirlerin herbiri için savunma kalesi olacak.
4. sü var olan şehirler dışında yeraltı şehirleride olacak
( Bu bilgilerin oyun yapımcılarının sızdırdığını söyleniyor)
C
cheng_xiao
⭐ 19y
zaten trader yok
bunlar olursa artık samanlıkta iğne ararız 😄
bunlar olursa artık samanlıkta iğne ararız 😄
zaten trader yok
bunlar olursa artık samanlıkta iğne ararız :D
+1 ve bence bu bilgilerde doğrudur
Adamların amacı zati ipek yolunu tam anlamı ile yansıtabilmek (gerçek amaçları para kazanmak :D)

Mantıklı bir teoridir

Mantıklı bir teoridir
Adamların amacı zati ipek yolunu tam anlamı ile yansıtabilmek (gerçek amaçları para kazanmak :D)
Mantıklı bir teoridir
Haritadan çıkardığıma göre 3. ırk islam olduğuna göre 4. ırk ya Afrika ya Mısır olur 😆
[F New]Solo Gitarist
Log in to write a reply.
Log In