Icerige atla
Extraloob

Silkroad`da Gelebilecek Yeni Yerler[Teorilerim :D ]

· 34 Replies · 3.6K views
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#1
Merhaba dostlarım size bu topicde "Yeni gelecek yerler"`le ilgili teorilerimi anlatacağım...
İlk olarak kendi editlediğim map`i görelim:
- Resim Silinmiş.
Şimdi bu mapda ismi yazılmış yerleri zaten biliyoruz islam yani arabistanda zaten açılacağını biliyoruz ama bir sorun var;İslam gelince sadece (kendi teorilerime göre) 2 yeni şehir gelebilir.Çünkü mapdada gördüğünüz üzere sadece 2 tane yuvarlak içine alınmış çince yazı var.(Ayrıca bunlar şehirleri,caveleri ve özel alanları temsil ediyor özel alan derken tarim basin vs.)
Benim dediğim doğru çıkarsa eğer sadece 2 yeni şehir gelmiş olacak ama o updateden sonraki başka bir updatede hemen sağ tarafta ??????? şeklinde gösterilmiş yeni yer açılabilir.Üstünde teoist world ve heaven yazıyor ve bölgedeki yuvarlak içine alınmış çince yazılar bir hayli fazla 🤔
Yani lafı uzatmadan kendi teorimi dile getiricem:
1)İslamla birlikde sadece 2 şehir gelecek max lvl cap 110 olacak.
2)İslamda sonra büyük ihtimal yeni fortressler falan gelir.
3)Bu olaylar bittiğinde son update olan heaven ve teoist world olacak ve max lvl cap 140 olacak.
4)Bunlarla birlikde oyunda tam 4 tane ırk olacak çinli,avrupalı,arap ve hintli.
Neden mi hintli,çünkü heaven ve teoist world hemen hindistan yarım adasında bulunuyor...

Saygılarımla
ironEyE

Not:Bunlar sadece teori "öle birşey olmaz" gibilerinden yorum yapmayınız lütfen kendi düşüncenizi söyleyin yeter^^
34 Replies
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#2
Resim biraz büyük olmuş idare edin sabaha kadar bilgisayarda baya yavaşladı 😜
Ayrıca baya bir araştırma yapıp böyle bir topic açtım.Toplumdaki insanların ortak görüşlerinin birleşimi gibi birşey 😄
B
BiLqiN ⭐ 18y
#3
güzeL paylaşım emeğe Saygı ..
A
AnG3L_K_S ⭐ 18y
#4
kesinlikle hint lilerde gelir teorin doğru ya yakın bence
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#5
Saolun güzel yorumlarınız için 😘
Şimdi bende şu resmi küçültiyim
M
Misproject ⭐ 19y
#6
Mantıklı
C
Cobalt ⭐ 18y
#7
- Resim Silinmiş.

hint ırkı gelebilir doruda onn üstündeki bölge neresi anlıyamadım :S:S asyanın hemen altı hingistanın hemen üstü ilginç
Ps: sroyu bu yüzden seviyorum yeniliğe açık bi oyun yenilik canlılık hç bitmiyor.
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#8
Adamlar salak gibi bu mapde west asianın altına samarkandı koymuşlar ve aslında onun bulunması gereken yer haritada çinin bulunması gereken yer yani bu adamlarda coğrafya bilgisi yok 😁
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#9
1.hint ırkı gelmez. bu oyun 4. ırkı kaldırmaz 😄
2.oyun 120 lvlde biter (139 lvlden 140 lvle skill uplamak için 1m ister heralde 😄 . bu yüzden kimse oynamaz )
3.herbit vs budha world şu 110 ve 120 capları burada olucak. heaveni bilmiyorum. roc eyrie gibi bişey olabilir

(bence)

ayrıca bunların hiçbir önemi yok bence. kimsenin 120ye kadar bu oyunu oynucanı sanmıyorum
çünkü kendini tekrar etmeye başladı
lvl cap değil farklı şeyler lazım
yeni bir job sistemi lazım (ki bu oyunun temeli ama iğrenç bir sistem var)
J
JbS ⭐ 17y
#10
eline saglık
teorilerin dogru olabilir
O
ozan222 ⭐ 19y
#11
kesin böle olcak Joymax akıllı bir herif adamlar 140 gelince 3ırk olcaksa 1.islam 2.europan 3.China

İnsan oğlu elinde sonunda sıkılcaktır 3 ırk çözülünce oyun sıkcaktır O zaman Paragöz Joymax 4.ırkı çıkarıp Daha zevkli bir hale getircektir

Diceksiniz 4. ırkda çözülünce ne olcak joymax oyundaYeni bir boyut getircek yenilikler olcağına eminim


140 olunca oyunun boyutu ne olur bilimiyorum GB ? olarak


benim düşüncelerim böyle
.NET
.NET ⭐ 19y
#12
Böyle bir şey olamaz 😆
Gelirse oyun çok güzelleşir.
[F New]Solo Gitarist
M
MainMagic ⭐ 18y
#13
1.hint ırkı gelmez. bu oyun 4. ırkı kaldırmaz 😄
2.oyun 120 lvlde biter (139 lvlden 140 lvle skill uplamak için 1m ister heralde 😄 . bu yüzden kimse oynamaz )
3.herbit vs budha world şu 110 ve 120 capları burada olucak. heaveni bilmiyorum. roc eyrie gibi bişey olabilir

(bence)

ayrıca bunların hiçbir önemi yok bence. kimsenin 120ye kadar bu oyunu oynucanı sanmıyorum
çünkü kendini tekrar etmeye başladı
lvl cap değil farklı şeyler lazım
yeni bir job sistemi lazım (ki bu oyunun temeli ama iğrenç bir sistem var)

Bence 120 de bitmez ki online oyunları oynayanların hedefinde hep en iyi çar çarın sahibi olmak yatar.1 m sp isticek belki ama amaç en iyi çar değil mi adam başka bi çarı kasar gapla gine o sp yi bulur.
Ayrıca job sistemine değinmek istiyorum.Artık eski SRO yu oynamıyoruz, oyunda sadece çin ırkı varken ve legent2 ile birlikte kale savaşlarıda oyuna eklenince job sistemi çöktü doğal olarak. Hatta job sistemi artık para kazanmak amacıyla değil zevk amacıyla yapılıyo şimdi(çoğu kişi için öyle).Artık herkezin hedeflerinden biriside kaleyi kazanmak ve elde tutmak(hekez max levele gelebilir, ff çar yapabilir, hatta çok iyi set yapabilir ama kaleyi sadece bir guild alabilir[server içinde])
S
Stephanos ⭐ 19y
#14
@ironeye senin çoğrafya bilgin yok galiba ^^Semerkand tam yerinde herşey doğru şekilde yapılmış onlarda hata yapıcak kadar aciz değiller.
S
Stephanos ⭐ 19y
#15
Çin = East Asia (Doğu Asya)
Samarkand dın olduğu bölge ise West Asia(Batı Asya)
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#16
Evet farkındayım benim dediğim adamların bu mapda koydukları yer yanlış.
C
cheng_xiao ⭐ 19y
#17
140 lvl olması imkansız arkadaşlar
ff olmak için 100m sp ister en az 😄
saçmalamayın yıllarca kasılmaz o sp
tabi joymax silkle sp satmazsa 😄

120 de biteceği kesin bence

ki bence bunun önemi yok
çünkü fw gibi yada yeni bir job sistemi gibi bişey gelmesse herkez sıkılacak bırakıcak zaten
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#18
Dostum zaten level sınırı en son versiyonda max 140 olacağı kesin.Çünkü hem gm ler 140 lvl hemde media.pk2 nin içinde level kodlarında max level 140 140dan yukarı çıkmaz 140danda aşşağıya inmez.
Neyse anlarız gelecek 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#19
140 lvl olması imkansız arkadaşlar
ff olmak için 100m sp ister en az 😄
saçmalamayın yıllarca kasılmaz o sp
tabi joymax silkle sp satmazsa 😄

120 de biteceği kesin bence

ki bence bunun önemi yok
çünkü fw gibi yada yeni bir job sistemi gibi bişey gelmesse herkez sıkılacak bırakıcak zaten

Nerde kesin 120 lvlda biteceği? O zaman neden GM'ler 140 lvl?
Ne kadar sp isterse istesin. Sen 13x lvl olduğunda sana kendi lvlındaki mobdan 3-5 sp mi geleceğini sanıyorsun? :?
[F New]Solo Gitarist
M
Misproject ⭐ 19y
#20
140 lvl olması imkansız arkadaşlar
ff olmak için 100m sp ister en az 😄
saçmalamayın yıllarca kasılmaz o sp
tabi joymax silkle sp satmazsa 😄

120 de biteceği kesin bence

ki bence bunun önemi yok
çünkü fw gibi yada yeni bir job sistemi gibi bişey gelmesse herkez sıkılacak bırakıcak zaten

Nerde kesin 120 lvlda biteceği? O zaman neden GM'ler 140 lvl?
Ne kadar sp isterse istesin. Sen 13x lvl olduğunda sana kendi lvlındaki mobdan 3-5 sp mi geleceğini sanıyorsun? :?

120 de biterse çok saçma olur, bir ton map olur ama oyun 120 de tıkanmış olur.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: