Icerige atla
Extraloob

Silkroad'a başlıyoruz.[Private]

· 135 Yanıt · 21K görüntüleme · Sayfa 7 / 7
Yanıtlar
M
murathep ⭐ 19y
#122
eyura ne zaman açılıyor ?
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#123
bugun galiba
M
murathep ⭐ 19y
#124
bütün yeni açılan serverlar birbir patlıyor ardebran var 700 online gördü ilk hafta 3 günde 50 e düştü online sayısı sürekli check check millet sıkıldı eyura var açıldığı ilk gün 600 online gördü şimdi o da 50-100 online arası bot çalışmıyor arada kapanıyor orasıda sıktı bakalım genesis diye bi yer açılıyormuş belki orası güzel olur
S
suatkilic ⭐ 12y
#125
bi oyuna geçelim bende sıkılıyorum boş zamanlarda takılcak oyun lazım
A
Akillis ⭐ 12y
#126
Kardeşim 100 cap bir oyun arıyordum. bu era diye bir sw açılıyormuş, benim hoşuma gitti. ben orada başlayacağım. orası hakkında ne düşünüyorsunuz?
Super
Super ⭐ 13y
#127
Varsa güzel bir server bende gemiye çıkmadan önce 10-15 gün daha oynamak istiyorum 😜
A
Akillis ⭐ 12y
#128
Era denen sw'yi bi inceleyek kardeşlerim.
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#129
100 cap conflict 2.0 açılıcak yarın
A
Akillis ⭐ 12y
#130
Ben Türk'üm ve kaliteli Türk serverlarında oynarım kardeşim.. Yabancı swlere prim vermek Türk swleri varken hoş bişey değil.
D
Dunedain ⭐ 17y
#131
Bu mesaj Akillis rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ben Türk'üm ve kaliteli Türk serverlarında oynarım kardeşim.. Yabancı swlere prim vermek Türk swleri varken hoş bişey değil.

Valla bizde akraba hısım muhabbeti oyunda da olduğundan gmler yandaşlarına itemleri silkleri veriyor. Kaç tane sw kapandı bu yüzden. İnsanlar -bende dahil- artık Türk swlerine kolay kolay güvenemiyor. Ama güven veren yerler de var joysro gibi.
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#132
era online'yi bekliyorum adam gibi server herkesin hakkı aldatmasız,kapatmasız güzel bir oyun istiyorum
emeklerimiz boşa gitmesi üzüyor aynı hal hareketleri bu serverden beklemiyorum 20 aralık uzun bi süre değil 15 gün kaldı
guild kurulucaksa gelirim dostlar. saygılarımla.
M
murathep ⭐ 19y
#133
pioneer online sağlam server açılalı baya olmuş ama hala full çekiyor server aşırı pahalı ama 1 haftada diğer oyuncuların seviyesine ulaşabilirsiniz ve çok az Türk var
A
Akillis ⭐ 12y
#134
Bu mesaj Dunedain rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Akillis rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ben Türk'üm ve kaliteli Türk serverlarında oynarım kardeşim.. Yabancı swlere prim vermek Türk swleri varken hoş bişey değil.

Valla bizde akraba hısım muhabbeti oyunda da olduğundan gmler yandaşlarına itemleri silkleri veriyor. Kaç tane sw kapandı bu yüzden. İnsanlar -bende dahil- artık Türk swlerine kolay kolay güvenemiyor. Ama güven veren yerler de var joysro gibi.


Böyle bir durumla karşılaşmamak için adam akıllı değerlendirme yapmalıyız ka rdeşim. Gmnin üslubuna, oyunun tanıtımına bakarak yorum yaparız. Adam xd sro açmış gitmiş 300 kişi başlamış oyun ertesi gün kapanmış. Sonra neden Türk serverleri kötü.. E kardeşim oyunun ismini görüyorsun, konuya verilen emeği görüyorsun, gm / ga üslubunu görüyorsun. Pardon ama bu senin hatan olmuş oluyor.
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#135
Conflict 1000 player ile başladı oyuna giremiyoruz 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: