Temet Nosce
⭐ 17y
Ben kasıyorum şuan
Special thx to Flexi
Special thx to Flexi
Special thx to Flexi
Yaralı styleKanki orda kasıp toparlanana kadar 1 ay geçer ki ben 1 ay oraya harcadıktan sonra sıkılır yine bırakırım :D
Oyunu 3-4 yıl önce bıraktım bi geri başlayım dedim kimseler kalmamış 35 lwl bow vardı en son kayıp ettim charı çalındımı ne . 2 gün önce başladım bi 25 lwl blade wardı 30 yaptım ama kimseler yok sıkılıyorum. Şu servera bi gelem bakalım.
Yaralı stylehttp://theta-o.info/index.php 10 numara server beyler gelin yeni açıldı.
Egoist bi ara cok yakında server gelecek diyordu o gelmedimi daha :)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap