Icerige atla
Extraloob

Silkroad'a başlıyoruz.[Private]

· 135 Yanıt · 21K görüntüleme · Sayfa 5 / 7
Yanıtlar
Temet Nosce
#81
Ben kasıyorum şuan
D
Dunedain ⭐ 17y
#82
Aura online'a başladım tutulursa güzel swye benziyor.
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#83
Aelyria başladım ben de. Victory çok görüyorum oyunun reyizi gibi şu anda 😜
Special thx to Flexi
Swindler
Swindler ⭐ 14y
#84
Benden Çok Daha İyileri Var 😄
[IMG width="122px"]https://img.icons8.com/glyph-neue/1200/fraud.jpg[/IMG]
R
Rochas OP ⭐ 16y
#85
Beyler memnunmusunuz serverlardan ?
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#86
Hayır, hepsi bomboş ve tırt. Bakım yok ilgi yok vs. Adam akıllı kalabalık bir server bulalım artık.
Special thx to Flexi
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#87
http://elite.joysro.com/stats.php

Şimdi burayı buldum bizim foruma reklam vermişler, 80 cap only chine ve 800 Online var şu saatlerde. Ne dersiniz bir el atalım mı ?

dn: Oyunun Facebook Sayfasını buldum, 35k like var ve gerçekten ilgililer. Burası olur bence, indiriyorum şu an.
Special thx to Flexi
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#88
Kanki orda kasıp toparlanana kadar 1 ay geçer ki ben 1 ay oraya harcadıktan sonra sıkılır yine bırakırım 😄
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#89
Eski resimlere baktımda ,benimde canım sro çekti .Bende geliyorum 😊
Yaralı style
Temet Nosce
#90
2x biraz sıkıntı en azindan 10x bulalim, 2x e para vermeden max level olmak zor.
G
Geunge ⭐ 17y
#91
Bu mesaj Lucky Gun rumuzlu uyeden alinti yapildi
Kanki orda kasıp toparlanana kadar 1 ay geçer ki ben 1 ay oraya harcadıktan sonra sıkılır yine bırakırım :D



+654545 🤣
B
blackdog ⭐ 19y
#92
Oyunu 3-4 yıl önce bıraktım bi geri başlayım dedim kimseler kalmamış 35 lwl bow vardı en son kayıp ettim charı çalındımı ne . 2 gün önce başladım bi 25 lwl blade wardı 30 yaptım ama kimseler yok sıkılıyorum. Şu servera bi gelem bakalım.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#93
Bu mesaj blackdog rumuzlu uyeden alinti yapildi
Oyunu 3-4 yıl önce bıraktım bi geri başlayım dedim kimseler kalmamış 35 lwl bow vardı en son kayıp ettim charı çalındımı ne . 2 gün önce başladım bi 25 lwl blade wardı 30 yaptım ama kimseler yok sıkılıyorum. Şu servera bi gelem bakalım.

iSro bitti , bizde pserver bakıyoruzda , daha bulamadık fear1
Yaralı style
Unfaithful
Unfaithful ⭐ 16y
#95
Egoist bi ara cok yakında server gelecek diyordu o gelmedimi daha 😊
Eger arada bir çocukluk yapmayacaksan,Büyümenin bir anlamı yok.
I
iWalkAlone ⭐ 17y
#96
Bu mesaj Dunedain rumuzlu uyeden alinti yapildi
http://theta-o.info/index.php 10 numara server beyler gelin yeni açıldı.


Eski tadı veren nadir serverlerden.Hazır yeni açılmış çok iyi bence 😊
Slim Shady
Slim Shady ⭐ 14y
#97
Bu mesaj Unfaithful rumuzlu uyeden alinti yapildi
Egoist bi ara cok yakında server gelecek diyordu o gelmedimi daha :)

Aradım sordum yoldaymış. 🤣
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#98
Varmi oynadıgınız server ?

Ayrıca bende takılmayı düşünüyorum fakat şöyle bota koyabileceğim bir server olması gerek. Okuldan dolayı anca akşamları bakabileceğim:)
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#99
Beyler görünce bi yazında geleyim bende sroyu özledim bayadır oynamıyordum
G
Geunge ⭐ 17y
#100
Bırakın artık sroyu gelin lole daha çok sarıyor 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: