Yalansa yalan deyın beyler statlara bakın 😄
- Resim Silinmiş.
Silkroad Tarihinin düşürdüğü en iyi item ( kendı sınıfında )
· 35 Yanıt · 6.5K görüntüleme 0 okuyor
35 Yanıt
kendi sınıfında öyle 😜
evet:D cok genıs bı alan zaten kendı sınıfı:P
deliymiş 😜
deliymiş :P
olmamı 😄
1 lv acc dropların mag ve phy defanslarının her daim %100 oldugunu bilmeyen bi abi 10k plzciler oldugunu sanıyordum 😊
Kac bil istiyosun buna ❓ 😁
1 lv acc dropların mag ve phy defanslarının her daim %100 oldugunu bilmeyen bi abi 10k plzciler oldugunu sanıyordum :)
+1905 ^^ 🤘
1 lv acc dropların mag ve phy defanslarının her daim %100 oldugunu bilmeyen bi abi 10k plzciler oldugunu sanıyordum :)
walla burdakiler yorum yaptıgına gore senın dusundugunden daha fazla kitle ya bunu bılmıyor yada sırf hava atmak-kendılerını bıseymıs gostermek ıcın ortamı bozmuyorlar sen seç 👍
A
AbrakadabrA
⭐ 17y
aynısı bendede war 😄
aynısı bendede war :D
+1
Jangana git yüzükcüden aynını al :))
Ama şimdi akıl vaaaaaaaar mantık var 😄 bunun %100 hali 0.3 phy ve mag veriyorsa %0 ı kaç verir? 😄 0.00001 mi vericek 😄 heh hiç vermesin daha iyi 😄
:=)
ben 1 lwl charı bota koymustum 3 tane aynısından düsmüstü 3 tane takı hepsi %100 😜 cok kolay düsüyo.
1 lv acc dropların mag ve phy defanslarının her daim %100 oldugunu bilmeyen bi abi 10k plzciler oldugunu sanıyordum :)
walla burdakiler yorum yaptıgına gore senın dusundugunden daha fazla kitle ya bunu bılmıyor yada sırf hava atmak-kendılerını bıseymıs gostermek ıcın ortamı bozmuyorlar sen seç 👍
bu nasıl bir cümledir 😊
yorum yaptıkları bilmedikleri anlamına gelmez.
@Hiper
Biz bilmiyoruz,sen kralsin herseyi biliyosun tamam. 😁
Biz bilmiyoruz,sen kralsin herseyi biliyosun tamam. 😁
@Adith
Lafı anlamadan bos bos konusuyorsun bende bılmıyordum bılıyorum dedım onlarda yabuzaa gıbı yorum yapmadıgına göre ya eglence ıcın ortamı bozmuyorlar yada bılmıyorlardır dogal demek ıstedım ama sırf bırını bozma cabası - istegi uzerıne kendınızı kucuk duruma dusuruyorsunuz.. yazık 😴
Lafı anlamadan bos bos konusuyorsun bende bılmıyordum bılıyorum dedım onlarda yabuzaa gıbı yorum yapmadıgına göre ya eglence ıcın ortamı bozmuyorlar yada bılmıyorlardır dogal demek ıstedım ama sırf bırını bozma cabası - istegi uzerıne kendınızı kucuk duruma dusuruyorsunuz.. yazık 😴
@Adith
Lafı anlamadan bos bos konusuyorsun bende bılmıyordum bılıyorum dedım onlarda yabuzaa gıbı yorum yapmadıgına göre ya eglence ıcın ortamı bozmuyorlar yada bılmıyorlardır dogal demek ıstedım ama sırf bırını bozma cabası - istegi uzerıne kendınızı kucuk duruma dusuruyorsunuz.. yazık 😴
Çocuk 🎭
afk
@Adith
Lafı anlamadan bos bos konusuyorsun bende bılmıyordum bılıyorum dedım onlarda yabuzaa gıbı yorum yapmadıgına göre ya eglence ıcın ortamı bozmuyorlar yada bılmıyorlardır dogal demek ıstedım ama sırf bırını bozma cabası - istegi uzerıne kendınızı kucuk duruma dusuruyorsunuz.. yazık 😴
Çocuk 🎭
afk
😁 summer3:
Ben kacar S4 oyniyim az.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap