Abi süpersin ya. ❤️
Silkroad Manager FINAL - www.extraloob.com
· 93 Replies · 17K views 0 reading · Page 2 / 5
Replies
B
BowOfApollo
⭐ 18y
Kullanıyorum gayet kolay,sade bir program süpersin hacım ! 😉
ellerine sağlık
Çok güzel olmuş programın. Başarılarının devamını dilerim.
Ama Vista ile uygunluğu yok sanırım.
Bende bi sürü sorun çıkardı. İsmini değiştirdikten sonra saklamamaya başladı, görev çubuğum bir müddet sonra kayboldu, masaüstüne ALT+TAB ile geçmeme rağmen çubuk yoktu, yeniden başlatayım dedim çubuk olmadığı için CTRL+SHIFT+DELETE yapıp oradan kapatmayı denedim olmadı, normal hale gelsin diye "normal haline" tıklayınca da bilgisayarım kilitlendi. 1.5 yıldır ilk defa bilgisayarımı kilitleyebilen bi program çıktı, helal programa 😊
Daha iyilerini yapman dileğiyle, çalışman harika, eleştirilerim yıpratmak için diil yapıcı olabilmek için. Kolay gelsin.
Bende de aynı sorun var
M
max-damege
⭐ 18y
Jason Tabrikler Prog. GüseL EvdeKilere Karşı Sroya TedBir ALdım. 😎
H
herawarrior
⭐ 18y
Başlat çubuğu gidiyo :s
Süperr Olmuş. Adamımsın 😄 ...
mükemmel program emeğinize sağlık....
saol
yüklüyorum...
F
fckgamebayi
⭐ 17y
eyw bacım qene süpersin 🤘 🤘
_
_EvilCraft_
⭐ 18y
eline sağlık
inşallah vistada çalısır ya 😞 ilker in extraloob V.2 yi denedim olmadı inş bu olur.Elinize sağlık
cpuyu azaltmıyor ama aynı yavaslık var
virüs taraması nerde kardeş
vistada olmuyor lütfen vistaya uyumlu hale getirebilir misiniz lütfen çok lazım... 😞
Bir sorun silkroadı gizliyince göre cubuğuda gidiyor nasıl çözerim
Ellerine sağlık
Ovv süper bi program denicem bakalım güzel işliyor mu işime yarıcak hemde güvenlik kilidi var:D
Aa süper bişey buu .. Ellerine sağlık kardeşim..
Log in to write a reply.
Log In