Icerige atla
Extraloob

Silkroad Manager FINAL - www.extraloob.com

· 93 Replies · 17K views · Page 2 / 5
Replies
S
Seppuku ⭐ 18y
#21
Abi süpersin ya. ❤️
B
#22
Kullanıyorum gayet kolay,sade bir program süpersin hacım ! 😉
B
Band'Eros ⭐ 17y
#23
ellerine sağlık
M
mrneo ⭐ 19y
#24
Çok güzel olmuş programın. Başarılarının devamını dilerim.
Ama Vista ile uygunluğu yok sanırım.
Bende bi sürü sorun çıkardı. İsmini değiştirdikten sonra saklamamaya başladı, görev çubuğum bir müddet sonra kayboldu, masaüstüne ALT+TAB ile geçmeme rağmen çubuk yoktu, yeniden başlatayım dedim çubuk olmadığı için CTRL+SHIFT+DELETE yapıp oradan kapatmayı denedim olmadı, normal hale gelsin diye "normal haline" tıklayınca da bilgisayarım kilitlendi. 1.5 yıldır ilk defa bilgisayarımı kilitleyebilen bi program çıktı, helal programa 😊
Daha iyilerini yapman dileğiyle, çalışman harika, eleştirilerim yıpratmak için diil yapıcı olabilmek için. Kolay gelsin.



Bende de aynı sorun var
M
max-damege ⭐ 18y
#25
Jason Tabrikler Prog. GüseL EvdeKilere Karşı Sroya TedBir ALdım. 😎
H
#26
Başlat çubuğu gidiyo :s
C
Co709 ⭐ 19y
#27
Süperr Olmuş. Adamımsın 😄 ...
C
ChiqiLeta ⭐ 18y
#28
mükemmel program emeğinize sağlık....
B
BLooDewiL ⭐ 18y
#29
saol
E
exotic ⭐ 18y
#30
yüklüyorum...
F
#31
eyw bacım qene süpersin 🤘 🤘
_
#32
eline sağlık
E
eptimul ⭐ 19y
#33
inşallah vistada çalısır ya 😞 ilker in extraloob V.2 yi denedim olmadı inş bu olur.Elinize sağlık
L
lKainatl ⭐ 17y
#34
cpuyu azaltmıyor ama aynı yavaslık var
M
musser ⭐ 19y
#35
virüs taraması nerde kardeş
C
CgnOck ⭐ 19y
#36
vistada olmuyor lütfen vistaya uyumlu hale getirebilir misiniz lütfen çok lazım... 😞
H
hakaann ⭐ 18y
#37
Bir sorun silkroadı gizliyince göre cubuğuda gidiyor nasıl çözerim
N
Nereus ⭐ 17y
#38
Ellerine sağlık
K
KrauseR ⭐ 19y
#39
Ovv süper bi program denicem bakalım güzel işliyor mu işime yarıcak hemde güvenlik kilidi var:D
_
_MUTLU_ ⭐ 18y
#40
Aa süper bişey buu .. Ellerine sağlık kardeşim..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: