demekki senin charın ezikmiş calan adam oynamayı bile düşünmemiş.!
evet max 90lvl ken 85lvl char cook ezikti +5 setle. haklısın.
zeki şey.
demekki senin charın ezikmiş calan adam oynamayı bile düşünmemiş.!
e mail koruması olunca bi problem yk dmi ???????
ne derseniz deyin. kayıt olurken hepiniz sözleşmeyi kabul ediyorsunuz ve charınız ne olursa olsun joymaxın malı olmuş oluyor. satamassınız.
Daha önce yaptıkları hangi sistem değişti ki buda değişsin.
Zor bir ihtimal. O kadar çar patlatıldı. Değişse ne olacak artık?
ne derseniz deyin. kayıt olurken hepiniz sözleşmeyi kabul ediyorsunuz ve charınız ne olursa olsun joymaxın malı olmuş oluyor. satamassınız.
doğru... char satmak yasak
Yaw ben joymaxı açıom öyle bişey göremiyorum nereden giriliyor yada link verebilirimisinz
Joymax bunuda sıvıyacak merak etmeyin herkesin banlandığınıda gördük çok can yanar ama herkes madur olmazbatırma falan yok ortada.
kayıt olurken bilmeden tik attığınız sözleşmede charın joymaxın malı olduğu yazıyor.
yani char satmak yasak
biz o paraları joymax a sadaka olsun diyemi veriyoruz :@
Evet.
Log in to write a reply.
Log In