Icerige atla
Extraloob

Silkroad Devri Bügün Kapandı

· 36 Replies · 6.3K views · Page 2 / 2
Replies
The47
The47 ⭐ 18y
#21
demekki senin charın ezikmiş calan adam oynamayı bile düşünmemiş.!


evet max 90lvl ken 85lvl char cook ezikti +5 setle. haklısın.

zeki şey.
R
rappichi_ ⭐ 19y
#22
e mail koruması olunca bi problem yk dmi ???????
I
#23
e mail koruması olunca bi problem yk dmi ???????

Artık oda yaramıyor 🙄
R
rappichi_ ⭐ 19y
#24
tnx
B
boo ⭐ 19y
#25
ne derseniz deyin. kayıt olurken hepiniz sözleşmeyi kabul ediyorsunuz ve charınız ne olursa olsun joymaxın malı olmuş oluyor. satamassınız.

doğru... char satmak yasak
M
mubarek ⭐ 17y
#26
Daha önce yaptıkları hangi sistem değişti ki buda değişsin.
Zor bir ihtimal. O kadar çar patlatıldı. Değişse ne olacak artık?

daha önceki saydıgım değişikliklere bir yeniside bugun eklendi.

ps:Demek ki daha önce yaptıkları birçok sistem değişmiş ki bu sistemde öncekiler gibi değişti !
C
CaRPe DieM ⭐ 17y
#27
dün durmadan globalden küfürler ediliyodu demek bu yüzdenmiş herkesin çarı gitmiş bu ne ya böyle
C
CaRPe DieM ⭐ 17y
#28
joymax oyunun içine öyle bir etti ki artık kimse login sisteminden veya goldbotlardan bile şikayet etmez oldu
F
Fre3_RoCK ⭐ 17y
#29
ne derseniz deyin. kayıt olurken hepiniz sözleşmeyi kabul ediyorsunuz ve charınız ne olursa olsun joymaxın malı olmuş oluyor. satamassınız.

doğru... char satmak yasak


+1905 👍
M
muammer66 ⭐ 19y
#30
kardeşlerim oyun öldü bence artık oynamak için bile giremiyoz çünkü serverler dolu
M
metin15 ⭐ 17y
#31
Yaw ben joymaxı açıom öyle bişey göremiyorum nereden giriliyor yada link verebilirimisinz
O
#32
Yaw ben joymaxı açıom öyle bişey göremiyorum nereden giriliyor yada link verebilirimisinz

Geçti geçti ❗
C
Cynosure ⭐ 19y
#33
ben bıraktım 84 lvl ve 80 lvl charlarım gitti siz olsanız ne yapardınız benim yerimde ?
W
WosT ⭐ 17y
#34
Roll back oldu herşey eskisi gibi oldu ama o 1 günlük zaman diliminde çoğu kişi bırakmanın eşiğinden döndü.
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#35
Joymax bunuda sıvıyacak merak etmeyin herkesin banlandığınıda gördük çok can yanar ama herkes madur olmaz


batırma falan yok ortada.

kayıt olurken bilmeden tik attığınız sözleşmede charın joymaxın malı olduğu yazıyor.

yani char satmak yasak

biz o paraları joymax a sadaka olsun diyemi veriyoruz :@

Evet.

😜
R
Rapche ⭐ 19y
#36
Bence arkadaşların dediği gibi joymax düpe düz "chat satmak yasaktır" cümlesini vurgulamış burada. Yani mantıklı bi düşününce legal yollardan mail adresi key logger vs.. yazılımlar aracılığıyla çalınıpta charını kaybeden pek çok insan yoktur kanımca. Onlarda buna benzer düşünmüş olmalı bana göre mantık "3.parti program kullanıp oyunu kirletenler cezalarını bizden değil başkasından bulacaklar. char satımı yapıp kendi oyunumuz üzerinden çıkar sağlayan kimselerde bu yolla güven ve önem kaybedip bu işi aptallık seviyesinde yapacaktır(yani çalınma ihtimali karşındaki insana güvenine bağlı olarak aptallık demek istiyorum. extraloob bu durumda char satar herkes alır ama ben sen o şu bu char satarsa sonuçta yababcı hacklememe gibi bi garantisi yok buna rağmen alıyorsa kişi aptaldır kanımca) ve son olarakta oyuncular doğal olarak yasal yollardan premium silk vs.. oyuna bağlı kalacaktır." ben isro oynamıyorum özel sunuculardayım ama bu olaydan çıkarabildiğim bundan fazlası değil.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: