İmzada yanlıslık olmus doğrusunu koydum.
- Resim Silinmiş.
"Ya o avatarı değiş yada çek git buradan summer7: "
Josephine'den alıntı oldu ama ben pek beğenmedim. İmzayı da daha usta birine yaptır. bkz: Metover
"Ya o avatarı değiş yada çek git buradan summer7: "
Josephine'den alıntı oldu ama ben pek beğenmedim. İmzayı da daha usta birine yaptır. bkz: Metover
zaten metover yaptı bro ^^ 🙄
"Ya o avatarı değiş yada çek git buradan summer7: "
Josephine'den alıntı oldu ama ben pek beğenmedim. İmzayı da daha usta birine yaptır. bkz: Metover
zaten metover yaptı bro ^^ 🙄
Mert bunu yaparken heralde bi 70'lik devirmiş heralde 😁
İmzanın yanlış linkini eklemişim arkadaşlar doğrusunu ekledim.
Çok hoş bence bro ama modsun sonuçta daha çok mavi tonlarına çalışırsan daha hoş durur :)
Çok hoş bence bro ama modsun sonuçta daha çok mavi tonlarına çalışırsan daha hoş durur :)
Rütbemi imzama göre ayarlarlar belki :P
Çok hoş bence bro ama modsun sonuçta daha çok mavi tonlarına çalışırsan daha hoş durur :)
Rütbemi imzama göre ayarlarlar belki :P
Çok hoş bence bro ama modsun sonuçta daha çok mavi tonlarına çalışırsan daha hoş durur :)
Rütbemi imzama göre ayarlarlar belki :P
Her imzada rütbe istersen senin imzayı editleyip kara peçeye bürünmüş yasta birini koyacaklar en sonunda o olacak 😁
Log in to write a reply.
Log In