Icerige atla
Extraloob

Signature + Avatar

· 14 Replies · 2.1K views
A
Addicted OP ⭐ 19y
#1
Signature + Avatar'ıma puan verin ve lütfen gereksiz yorumda bulunmayın.
İmzada yanlıslık olmus doğrusunu koydum.

- Resim Silinmiş.
14 Replies
S
#2
"Ya o avatarı değiş yada çek git buradan summer7: "
Josephine'den alıntı oldu ama ben pek beğenmedim. İmzayı da daha usta birine yaptır. bkz: Metover
D
Dark Zone ⭐ 16y
#3
Berbattanda ötesi yok ?
Q
Quattro ⭐ 19y
#4
Ekranı yalayasım geldi summer3:
A
Addicted OP ⭐ 19y
#5
"Ya o avatarı değiş yada çek git buradan summer7: "
Josephine'den alıntı oldu ama ben pek beğenmedim. İmzayı da daha usta birine yaptır. bkz: Metover

zaten metover yaptı bro ^^ 🙄
S
#6
"Ya o avatarı değiş yada çek git buradan summer7: "
Josephine'den alıntı oldu ama ben pek beğenmedim. İmzayı da daha usta birine yaptır. bkz: Metover

zaten metover yaptı bro ^^ 🙄

Mert bunu yaparken heralde bi 70'lik devirmiş heralde 😁
D
Dark Zone ⭐ 16y
#7
"Ya o avatarı değiş yada çek git buradan summer7: "
Josephine'den alıntı oldu ama ben pek beğenmedim. İmzayı da daha usta birine yaptır. bkz: Metover

zaten metover yaptı bro ^^ 🙄

Mert bunu yaparken heralde bi 70'lik devirmiş heralde 😁


ne 70liği hayatının içkisini içmiştir. 😆

ps: Bunları dememin asıl sebebi emreye güzel 2 tane imza yapmama rağmen beğenmemesidir .
A
Addicted OP ⭐ 19y
#8
İmzanın yanlış linkini eklemişim arkadaşlar doğrusunu ekledim.
D
Dark Zone ⭐ 16y
#9
İmzanın yanlış linkini eklemişim arkadaşlar doğrusunu ekledim.

daral: 😆
E
exotic ⭐ 18y
#10
Çok hoş bence bro ama modsun sonuçta daha çok mavi tonlarına çalışırsan daha hoş durur 😊
A
Addicted OP ⭐ 19y
#11
Çok hoş bence bro ama modsun sonuçta daha çok mavi tonlarına çalışırsan daha hoş durur :)

Rütbemi imzama göre ayarlarlar belki 😜
N
#12
Çok hoş bence bro ama modsun sonuçta daha çok mavi tonlarına çalışırsan daha hoş durur :)

Rütbemi imzama göre ayarlarlar belki :P

looooooooooool
S
#13
Çok hoş bence bro ama modsun sonuçta daha çok mavi tonlarına çalışırsan daha hoş durur :)

Rütbemi imzama göre ayarlarlar belki :P

Her imzada rütbe istersen senin imzayı editleyip kara peçeye bürünmüş yasta birini koyacaklar en sonunda o olacak 😁
A
Addicted OP ⭐ 19y
#14
Çok hoş bence bro ama modsun sonuçta daha çok mavi tonlarına çalışırsan daha hoş durur :)

Rütbemi imzama göre ayarlarlar belki :P

Her imzada rütbe istersen senin imzayı editleyip kara peçeye bürünmüş yasta birini koyacaklar en sonunda o olacak 😁

ahaahah lool 😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: