Icerige atla
Extraloob

Sigara Paketinizi Nerede Saklıyorsunuz?

· 39 Replies · 9.7K views · Page 2 / 2
Replies
U
#21
ahhh lanet olası sigaraaa.. onsuz olmuyor, onunla da olmuyor. hiç bulaşmayacaksın aslında..
3 sene önce falan yatağımın altına saklardım sürekli, artık odamın bir köşesinde durmakta.. 😄
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#22
Kullanmıyorum. Kullanmam! ;)
J
JawBreaker ⭐ 18y
#23
Kullanmıyorum. Kullanmam! ;)
P
PwneD OP ⭐ 18y
#24
Bırakmak lazım.. Heryere Zarar. Cebe zarar sağlığa zarar... Bitmez saymakla ^^
P
p.i.m.p ⭐ 17y
#25
Masanın üstünde duruyo kimsede bişey demiyo arasıra eniştem glip paketimden araklıyo bikçtane
B
BangBros ⭐ 18y
#26
Lol 1. katta aidat çizelgesinin konulduğu pano var kilidi tokayla açıp içine koyuyorum geceleri ^^ Gündüzler sağ cep 4 ever 😄
X
#27
Öyle bir derdim yok, mutluyum. Tavsiye ederim 🍿


🎭

bir kere denemek için içtim, bir daha ağzıma almadım ^^. beğenmedim zaten 😆

@Alone

😁


aynen 😜
T
#28
Dolabimda Kişlik montun iç cebinde XdXd
D
destiny ⭐ 18y
#29
sabah alıyorum aksama bitiyor.saklamaya gerek kalmıyor. 😁
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#30
Kullanmıyorum,kullanmam.Kullansam girdiğim testlerden anlaşılırdı gerçi 😜
W
WosT ⭐ 17y
#31
para verip ölecekmiyim bide boş iş ona vereceğim parayla silk alırım 😆 😁
E
eSSeNTeSs ⭐ 17y
#32
Valla Onsuz Olmaz, Sigara 4 Ever http://www.extraloob.com/forums/posting.php?mode=smilies#8" alt="" loading="lazy">

Valla Bende 1 - 2 Seneye Kadar Çekmeceli Dolabın Kullanılmayan Çekmecesi Olan Son Yerde Saklıyordum, PC Masasının Kullanmadıgım Altlıgı Var Klavye Koymak İçin Genelde Orda Durur Kultablasıyla ..

Artık Luzum Yok, Masamın Hemen Üstünde Durmakta ..
Q
Quater ⭐ 18y
#33
Kuullanmıyorum ve asla kullanmam tanıdığım biri vardı ailesinden saklamak için dişlerini günde 5-10 kere fırçalar nanelı sakızı eksık olmazdı ama oda yakalandı 😄
Temet Nosce
#34
Kullanmıyorum. Kullanmam! ;)
P
PwneD OP ⭐ 18y
#35
sabah alıyorum aksama bitiyor.saklamaya gerek kalmıyor. 😁

😄
X
XER0 ⭐ 19y
#36
Sigara zarardan başka birşey değil, bırakmak en iyisi 🕵️
U
Unforgiven ⭐ 17y
#37
Kullanmıyorum. Kullanmam! ;)


CEO'ya yakışır.
B
Brooklyn ⭐ 18y
#38
Kullanmıyorum. Kullanmam! ;)

🙏 ☕
X
XipeTotec ⭐ 18y
#39
.Babam benden sigara istiyor ben ne yapayım. xD

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: