ahhh lanet olası sigaraaa.. onsuz olmuyor, onunla da olmuyor. hiç bulaşmayacaksın aslında..
3 sene önce falan yatağımın altına saklardım sürekli, artık odamın bir köşesinde durmakta.. 😄
U
unforgotten
⭐ 17y
Kullanmıyorum. Kullanmam! ;)
Kullanmıyorum. Kullanmam! ;)
Öyle bir derdim yok, mutluyum. Tavsiye ederim 🍿
🎭
bir kere denemek için içtim, bir daha ağzıma almadım ^^. beğenmedim zaten 😆
@Alone
😁
Kullanmıyorum. Kullanmam! ;)
sabah alıyorum aksama bitiyor.saklamaya gerek kalmıyor. 😁
Kullanmıyorum. Kullanmam! ;)
Kullanmıyorum. Kullanmam! ;)
.Babam benden sigara istiyor ben ne yapayım. xD
Log in to write a reply.
Log In