Icerige atla
Extraloob

Sibirya Kurdu {Resim eklendi}

· 59 Yanıt · 7.6K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
J
Josephine OP ⭐ 17y
#41
Hastayım bunlara ya, ama yazık ediyoruz bu hayvanlara o yüzden sibirya kurtlarına bakılmasına karşıyım :!!&%&!


Hayvan Seven çok ama haklısın sende. Bakalım hayırlısı.


Ben sibirya kurtlarına sıcak yerlerde bakılmasına karşıyım.Benim yaşadığım yer gayet uygun ayrıca bu köpekler öğrenci yurdunundu ve milli eğitim yasaklamış dışarda kalmasındansa ben bakarım dedim ve aldım ^^

Hani bakımını üstlenemeyecek olanların almasına bende karşıyım 😜
M
Mirage ⭐ 19y
#42
Bitiyorum bunların gözlerine.Hayırlı olsun hemşerim 😆


Sakaryalımısın? 8O

🤝
J
Josephine OP ⭐ 17y
#43
Bitiyorum bunların gözlerine.Hayırlı olsun hemşerim 😆


Sakaryalımısın? 8O

🤝


pm ile bırakıyorum msn imi ^^
J
JetHomme ⭐ 19y
#44
Jose' Köpek süper gözlerine bittim. Hayırlı olsun. ❤️
J
Josephine OP ⭐ 17y
#45
Jose' Köpek süper gözlerine bittim. Hayırlı olsun. ❤️


Teşekkür ederim. Ahh bide isim bulabilsem. Oğlum diye çağırıyorum 2 gündür ^^. Eski köpeğimin -bana 5 yaşımdan 12 yaşıma kadar eşlik eden- ismi Bıdıktı belki bunada aynı ismi koyarım 🙄
B
Brown ⭐ 18y
#46
Jose' Köpek süper gözlerine bittim. Hayırlı olsun. ❤️


Teşekkür ederim. Ahh bide isim bulabilsem. Oğlum diye çağırıyorum 2 gündür ^^. Eski köpeğimin -bana 5 yaşımdan 12 yaşıma kadar eşlik eden- ismi Bıdıktı belki bunada aynı ismi koyarım 🙄

aynı isim koyma hacım
Spoiler
Erkek Köpek isimleri
ALEX ALF ALFRED ARAP
ARES ARTHUR ASİL AŞKIM
ATEŞ BADİ BAKSİ BAMBAM
BANDY BARNEY BARNİE BARNY
BARON BART BAXİ BEYAZ
BIDIK BIZDIK BİBER BLACK
BLACKİE BLACKY BOBİ BOBO
BOBY BODY BONCUK BONO
BONY BOZO BRANDY BRAWNY
BRUNO BUDDY BUFFY BULKY
BULUT CAN CANCAN CANGO
CARLOS CARMEN CASPER CESUR
CHAMPY CHARLİE CİNO COCO
COOKİE ÇAKIL ÇAPKIN ÇİKO
ÇİRKİN ÇOMAR DALİ DARK
DİNGO DİNO DOBİ DOST
DUMAN DUSTY DÜK EFE
FELİX FINDIK FISTIK FİGO
FİŞEK FOXY FREDDY FUNNY
GARİP GEORGE GİPSY GİZMO
GOLDİE GOOFY GORBİ HAYDUT
HEKTOR HERKÜL HUGO İCE
İGOR İVAN JACK JEFF
JESSY JİMMY JOE JOHNNY
JOLLY JOY JUNİOR KARA
KARABAŞ KARAMEL KARTAL KEŞ
KOKO KONT KORSAN KÖPÜK
KRAL KUKİ KURT LASSİE
LEO LEON LOKUM LORD
LUCA LUCKY MAÇO MASKOT
MAX MAXI MAXIMUS MAXİ
MİCHEAL MICKY MİKE MİÇO
MİKİ MİNİK MİŞA MURPHY
NERO NİKİ ODİN OĞLUM
ORFE OSCAR OSKAR RAFİ
PAKO PAMUK PANÇO PANDA
PAPİ PASCAL PASHA PAŞA
PATİ PEPE PEPİTO PEPPER
PEPSİ PLUTO POLO PONÇİK
PONY PRENS PUFFY PUİK
PUNTO PUPPY RAMBO RASTA
REİS REKS REX RICKY
RİKİ RİKO ROBİ ROBİN
ROCKY RODİ ROMEO ROXY
RUDY RUSTY SACHA SAM
SEZAR SİMBA SOCRATES SUMO
SUNNY ŞAHİN ŞANS ŞANSLI
ŞEYTAN ŞİMŞEK TANGO TARÇIN
TARZAN TAZ TEDDY TEKİLA
TİGER TOBİE TOBİ TOBY
TOFFEE TOM TOMİ TOMMY
TOMY TONİ TONY TOPAK
TORUN TYSON UĞUR VİCTOR
VOTKA WHISKY YAMAN YANKEE
YUMOŞ ZEUS ZEYTİN ZORBA
ZORRO
S
Sleach ⭐ 18y
#47
Hayırlı olsun 😊
"Buz" koy bence 😜
B
Brown ⭐ 18y
#48
beyaz olsa buz olur ama çakıl iyi bence 😆
J
Josephine OP ⭐ 17y
#49
beyaz olsa buz olur ama çakıl iyi bence 😆


Bahçe çakıl,etraf çakıl köpeğede çakıl koyarsam psikolojisi bozulur 😜 Düşünülebilir ^^
B
Brown ⭐ 18y
#50
beyaz olsa buz olur ama çakıl iyi bence 😆


Bahçe çakıl,etraf çakıl köpeğede çakıl koyarsam psikolojisi bozulur 😜 Düşünülebilir ^^

😆 😁
B
Brown ⭐ 18y
#51
dük? bence çok iyi bir isim 😆
J
Josephine OP ⭐ 17y
#52
dük? bence çok iyi bir isim 😆


Buna yapacağım yorumu hayal edebiliyosundur 😆

Spoiler
Bu ne lan ... gibi ^^
B
Brown ⭐ 18y
#53
muahaha anlamı iyi ama 😄
M
Mojito ⭐ 18y
#54
pamuk,hayal,şakirde
L
loth ⭐ 17y
#55
Arkadaşlar yarın bir arkadaşımdan sibirya kurdu alacağım , kurt dişi olduğu için kısırlaştırmayı düşünüyorum (henüz 4 aylık) Aşıları felan ne kadara maal olur ve ben küçük bahçeli bir apartmanda yaşıyorum köpeği bakacağım yer çok büyük değil geceleri ağlar yada ulur mu yani ses çıkartırmı apartmandakileri rahatsız etmemesi için neler yapmam lazım biraz yardımcı olabilirmisiniz?

Kusura bakmayın çok heyecanlıyımda pray:

Edit : Aldım ^^

Spoiler

Kısırlaştırma köpegi bi sbirya dahada bulup ciftleştirmye bak 😊

100 Lira veririm yavrusuna 😗
F
Frequency ⭐ 18y
#56
Arkadaşlar yarın bir arkadaşımdan sibirya kurdu alacağım , kurt dişi olduğu için kısırlaştırmayı düşünüyorum (henüz 4 aylık) Aşıları felan ne kadara maal olur ve ben küçük bahçeli bir apartmanda yaşıyorum köpeği bakacağım yer çok büyük değil geceleri ağlar yada ulur mu yani ses çıkartırmı apartmandakileri rahatsız etmemesi için neler yapmam lazım biraz yardımcı olabilirmisiniz?

Kusura bakmayın çok heyecanlıyımda pray:

Edit : Aldım ^^

Spoiler



Çok güzel ama bunların gri/beyaz tonlarında olanları daha bir asil duruyor bence. ^^


Evet Gri beyaz olur Husky dediğin 👍
Benimkide beyaz husky 😊
T
Tolkien ⭐ 17y
#57
kaç paraya aldın. Bende almayı düşünüyorum.
A
#58
kukulcan koy köpeğin adını 😈

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: