Hastayım bunlara ya, ama yazık ediyoruz bu hayvanlara o yüzden sibirya kurtlarına bakılmasına karşıyım :!!&%&!
Hayvan Seven çok ama haklısın sende. Bakalım hayırlısı.
Ben sibirya kurtlarına sıcak yerlerde bakılmasına karşıyım.Benim yaşadığım yer gayet uygun ayrıca bu köpekler öğrenci yurdunundu ve milli eğitim yasaklamış dışarda kalmasındansa ben bakarım dedim ve aldım ^^
Hani bakımını üstlenemeyecek olanların almasına bende karşıyım 😜
